۸۱۹۸۴۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

بختیاری‌زاده: تیم ملی حریفان سرسختی دارد

سهراب بختیاری‌زاده مدافع پیشین تیم ملی فوتبال ایران تأکید کرد که بازیکنان تیم ملی انگیزه زیادی برای قهرمان شدن در جام ملت‌های آسیا دارند.

خبرگزاری تسنیم: سهراب بختیاری‌زاده، مربی تیم فوتبال امید ایران درباره وضعیت شاگردان زلاتکو کرانچار اظهار داشت: ما در حال حاضر برای حضور در یک تورنمنت در کشور قطر هستیم. این اردو یکی از بهترین اردوهای تیم امید است. مطمئناً بازی با قطر، تاجیکستان و کویت می‌تواند به بهبود کیفیت فنی تیم امید کمک کند و بازیکنان ما هم تجربیات بیشتری را به‌دست می‌آورند. امیدوارم که نتایج خوبی بگیریم و کادر فنی هم به هدف‌هایش در این تورنمنت دست پیدا کند.

وی درباره وضعیت تیم ملی در مسابقات جام ملت‌های ۲۰۱۹ آسیا عنوان کرد: تیم ما خوشبختانه شرایط خوبی دارد. ما در دو بازی ابتدایی شش امتیاز گرفتیم و حالا در بازی آخر هم باید عراق را شکست بدهیم. به عقیده من بازی با عراق آسان نیست و آنها انگیزه زیادی دارند تا ایران را شکست بدهند. البته تیم ما از لحاظ فنی قوی‌تر از عراق است و با یک بازی حساب‌شده می‌توانیم این تیم را شکست بدهیم و به‌عنوان تیم اول گروه‌مان صعود کنیم.

مدافع پیشین تیم ملی فوتبال ایران در رابطه با اینکه آیا ایران شانس قهرمانی در جام ملت‌های آسیا را دارد، تصریح کرد: ما طبیعتاً یکی از مدعیان جدی هستیم و تیم‌های دیگر هم روی ایران حساب باز می‌کنند. نکته مهم انگیزه و اشتیاق بازیکنان در زمین مسابقه است که به خوبی می‌توانیم آن را حس کنیم. انگیزه قهرمانی در چهره بازیکنان تیم ملی دیده و کی‌روش هم یک وزنه مهم روی نیمکت محسوب می‌شود. ما حریفان سرسختی در این جام داریم، ولی می‌توانیم در نهایت بعد از سال‌ها قهرمان آسیا شویم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج