۸۱۹۹۴۷
۶ نظر
۵۰۲۵
۶ نظر
۵۰۲۵
پ

شرور کیانشهر در مخفیگاه خود دستگیر شد

رئیس پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی با اشاره به دستگیری شرور درگیری کیانشهر گفت: این متهم سابقه‌دار با همکاری سایر همدستانش یکی از شهروندان را از نواحی مختلف بدن مصدوم و نظم عمومی را برهم زده بود.

خبرگزاری ایلنا: رئیس پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی با اشاره به دستگیری شرور درگیری کیانشهر گفت: این متهم سابقه‌دار با همکاری سایر همدستانش یکی از شهروندان را از نواحی مختلف بدن مصدوم و نظم عمومی را برهم زده بود.

سرهنگ هومن نیک‌‌قلب با اعلام این خبر گفت: با دریافت خبری مبنی بر اینکه تعدادی از افراد شرور با پرسه‌‌‌زنی در محدوده خیابان سیامک و خرید از دستفروشی باعث سد معبر و ترافیک خودروها شده‌‌‌اند و با اعتراض شهروندان با نزاع دسته‌‌‌جمعی یکی از شهروندان را مصدوم کرده‌‌‌اند؛ بلافاصله تیمی از ماموران پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی به آدرس اعلام اعزام شد.

وی با اشاره اینکه پس از مصدومیت شهروند، متهم اصلی پرونده به همراه سایر همدستانش از محل متواری شده بود، اظهار داشت: بلافاصله شهروند مصدوم برای درمان و فوریت‌‌های پزشکی به بیمارستان اعزام و تحقیقات پلیسی آغاز شد.

رئیس پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی ادامه داد: در همان تحقیقات اولیه، ردپایی یکی از شرور کیانشهر که دارای ۱۸ سابقه کیفری در جرائم مشابه بود، شناسایی و تحقیات پلیسی برای شناسایی مخفیگاه وی ادامه یافت.

نیک‌قلب با بیان اینکه این متهم که پس از ضرب و جرح عمدی با سلاح سرد، قدرت نمایی، موجب رعب و وحشت و برهم زدن نظم عمومی در محله کیانشهر شده بود، تصریح کرد: در نهایت در مخفیگاهش دستگیر و برای تحقیقات تکمیلی به پایگاه ششم امنیت عمومی منتقل شد.

وی با اشاره به ادامه تحقیقات پلیسی و شناسایی سایر همدستان وی خاطرنشان کرد: با دستور قضائی این متهم سابقه‌‌دار روانه زندان شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نااشنا

      اعدام باید گردد

    • بدون نام

      اعدام تمام

    • shohrehandy

      دو روز دیگه میاد بیرون روز از نو روزی از نو . بهترین حکم اینه که دست چنین اراذلی رو قطع کنن . اونوقت سایر لات و لوت ها حساب کار دستشون میاد.چرا نباید یه حکم قطعی برا فردی که سابقه ۱۸ جرم کیفری داره صادر بشه. قانون باید درست شه هر کسی بیش از سه جرم کیفری مثل اینا داشته باشه باید دستشون قطع بشه دفعه بعد پاشو قطع کنن تا عبرتی بشه برا دیگران

    • اکبر

      اصلاانگاری هر۶ماه ای یک بار اراذل واوباش وخلافکارتولیدمیشه درسطح فراوان؟وگرنه همیشه که میگن اینا رادستگیرکردیم

    • بینام

      چرا باید یک نفر با این همه سابقه شرارت آزاد باشه این افراد فقط باید اعدام بشن

    • سیمرغ

      چطور ی فردی با ۱۸سابقه کیفری باز هم آزاد می گرده؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج