۸۱۹۹۸۸
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

مشکل گلزنی داریم، مربی می‌آورند!

استقلال این روز‌ها در اردوی آنتالیا مشغول آماده‌سازی برای ورود به نیم‌فصل دوم لیگ برتر است.

خبر ورزشی: برپایی اردو استقلال در آنتالیا که این روز‌ها آب و هوای سرد، اما مدیترانه‌ای دارد در روز‌های گذشته انتقادات فراوانی در پی داشت، اما وینفرد شفر که برنامه‌های آماده‌سازی تیم در نیم‌فصل را به خاطر اعتصاب دیرتر از موعد استارت زد، دیگر منتظر هماهنگی سفر به قطر نشد و خود به شخصه زمینه سفر به ترکیه را فراهم کرد.

با گذشت چند روز از اقامت در آنتالیا، اما سوژه اصلی اردو اضافه شدن مربیان جدید به کادر فنی آن هم در روز‌هایی بود که همه انتظار خرید‌های جدید برای تقویت ساختار تهاجمی و تدافعی تیم را داشتند. حتی خود بازیکنان نیز به صورت درگوشی در دورهمی‌هایی که در هتل کمپ داشتند نسبت به این اتفاق مواضع جالبی گرفتند.

بعد از فرهاد مجیدی که در تهران به کادر فنی استقلال اضافه شد، این بار در آنتالیا یکی از هموطنان سرمربی آلمانی که پیش از این سابقه کار کردن با ویتنامی‌ها را در کارنامه داشت به عنوان بدنساز جدید استقلال به بازیکنان معرفی شد تا جمع دستیاران شفر کامل شود. حضور مارتین فورکل در اردوی آنتالیا و استارت او به عنوان بدنساز باعث شد حرف‌های درگوشی بازیکنان به این جا ختم شود که استقلال نیاز به بازیکن جدید دارد نه مربی!

یکی دو شب قبل در بدو ورود فورکل آلمانی به کمپ «امیراسپورت» آنتالیا، تعدادی از بازیکنان استقلال بعد از صرف شام وقتی در لابی دور هم نشسته بودند نسبت به سیاست‌های عجیب باشگاه در پنجره زمستانی موضع جالبی اتخاذ کرده و گفتند: «ما مشکل کمبود بازیکن و مهاجم گلزن داریم آن وقت هر روز شاهد اضافه شدن یک مربی جدید به تیم هستیم!»

این طعنه جالب که به تأیید اکثر بازیکنان رسید نشان می‌داد خود استقلالی‌ها بیشتر از هر طرفداری نگران تحرکات اخیر باشگاه برای تقویت تیم هستند، چون بعد از فسخ قرارداد با الحاجی گرو نیجریه‌ای و همین‌طور مارکوس نیومایر آلمانی انتظار داشتند باشگاه زودتر از آنچه پیش‌بینی می‌شد گزینه‌های مد نظر برای پرکردن جای خالی این بازیکنان را به تیم اضافه کند.

این صحبت‌های درگوشی بازیکنان در اردوی آنتالیا به سران باشگاه نیز رسیده است تا جایی که شنیده می‌شود بعید نیست تا یکی، دو روز آینده زمینه اضافه شدن یکی، دو خرید جدید به جمع آبی‌ها در ترکیه فراهم شود که در این صورت باید دید وینفرد شفر زیر بار این خرید‌ها می‌رود یا نه؟ چون باشگاه در تلاش است این بار گزینه‌هایی را که خود مد نظر دارد به استقلال اضافه کند نه گزینه‌هایی که شفر معرفی می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چرت و پرت در این حد نوبره ، اصلا به تو چه نمیخان بازیکن بگیرن ، باز از الان میخان بازیکنارو تحت فشار بزارن هوادارا به هوش باشند

    • آبی دل

      دمتون گرم صحبتای درگوشی بازیکنای استقلال رو میشنوید... اونم تویه کشور دیگه ماشاالله به شما ...دیگه همه راههای ایجادحاشیه واسه استقلال رو امتحان کردین فقط این راه مونده بود....

    • بدون نام

      بابا چرا ما نمیفهمیم شفر فقط داره پول استقلال رو بالا میکشه فتحی حتما همدستشه که هماهنگ هستند این چندمین مربی بدنسازه میاره هیچکیم اعتراض نمیکنه چندتا بازیکن با دلالی اورد از اردو ترکیه هم مطمئنن پولی به جیب زده

    • بدون نام

      چه عیب داره مربی گل زن آوردند خانم گل کشور عربی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج