۸۱۹۹۹۵
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

مارکا خطاب به ایسکو : به بورنموث تبعید نشوی!

روزنامه مارکا در مقاله ای اختصاصی به «ایسکو» بازیکن مغضوب رئال مادرید نسبت به تبعات ناشی از گلاویز شدن با کهکشانی ها هشدار داد و از وی خواست تا با فاصله گرفتن از برخی افراد سودجو، از سرانجام تلخی که در انتظارش است، اجتناب کند.

ایرنا: روزنامه مارکا در مقاله ای اختصاصی به «ایسکو» بازیکن مغضوب رئال مادرید نسبت به تبعات ناشی از گلاویز شدن با کهکشانی ها هشدار داد و از وی خواست تا با فاصله گرفتن از برخی افراد سودجو، از سرانجام تلخی که در انتظارش است، اجتناب کند.

مارکا روز دوشنبه در گزارش خود که به قلم «خوآنما روریگوئز» نوشته شده، آورده است: «سانتیاگو سولاری» سرمربی تیم رئال مادرید با هر استدلالی که دارد (که البته با توجه به دیده ها و شنیده ها پذیرفتن استدلال های وی کار چندان سختی هم به نظر نمی رسد)، فرصت بازی زیادی در اختیار «ایسکو» قرار نمی دهد.

در واقع، در جریان دیدار پایان هفته کهکشانی ها مقابل لگانس در جام حذفی اسپانیا، ایسکو تنها ۱۹ دقیقه فرصت بازی پیدا کرد و همین موضوع دست مایه ای برای رسانه ها ساخت تا جنگ بین سولاری - ایسکو را کلید بزنند.

مارکا خطاب به ایسکو : به بورنموث تبعید نشوی!

در مورد ایسکو باید بگوییم که پسندیدن (لایک کردن) پستی انتقادی از سولاری در فضای مجازی، کمکی به فرو نشاندن تنش نکرد؛ واکنش هایی که به هیچ عنوان اتفاقی نبوده و ایسکو با دست خود، چندین فرصت فراهم شده را سوزاند.

در مقاله شدید الحن مارکا که صرفا به ایسکو اختصاص دارد، از این بازیکن خواسته شده تا اطرافیانش در فضای مجازی را عوض کند چرا که در صورت گلاویز شدن با رئال مادرید، پایان خوشی در انتظارش نخواهد بود.

روریگوئز روزنامه نگار شاغل در مارکا برای نمونه از «ایکر کاسیاس» و «خوزه مورینیو» دروازه بان و سرمربی اسبق کهکشانی ها به عنوان کسانی نام برد که در فضای مجازی و رسانه ای از ایسکو حمایت می کنند و آنها را به ایجاد جوی ضد سولاری متهم کرد، جوی که به ضرر ایسکو تمام می شود.

لغت به لغت عبارتی که مارکا و این روزنامه نگار در خصوص موضوع مذکور به کار برده اند، از قرار زیر است: از آنها دور شو فرانسیسکو، فرار کن، بِپر، در غیر این صورت کارت به بازی در بورنموث می کشد؛ آنها خوبی تو را نمی خواهند و برای منافع خودشان کار می کنند.

با این حال، اگرچه مارکا با اشاره به تبعید ایسکو به بورنموث کمی زیاده روی کرده اما رودریگوئز به موضوع خوبی اشاره کرده است؛ مشکل ایسکو این است که او به اطرافیان نه چندان خیرخواه خود زیاد بها می دهد؛ در واقع آنها به جای روبرو کردن وی با حقایق تلخ و البته سازنده، با تحریک او قصد دارند به اصطلاح توپ را به زمین حریف انداخته و شخص دیگری را دلیل نیمکت نشینی وی جلوه دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چرا چرند میگن .کاسياس چه سودی میتونه از حمایت ايسکو ببره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج