۸۲۰۰۱۱
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

خداداد: طارمی و سردار برای قهرمانی‌ بجنگند

ستاره سابق تیم ملی درباره انتقاداتی که بعد از برد پرگل ایران مقابل یمن شکل گرفته واکنش نشان داد و آن را فوتبالی ندانست.

ورزش سه: خداداد عزیزی، مهاجم سابق تیم ملی با تمجید از خط حمله کنونی تیم ملی مدعی شد آنها قادر هستند به نتایج خوبی در این دور از رقابت‌های جام ملت‌های آسیا دست یابند.

بازیکن محبوب فوتبال ایران که خاطره ساز صعود جالب توجه در ملبورن با گلزنی برابر استرالیا محسوب می‌شود، در واکنش به صحبت‌های مسعود ده‌نمکی که مدعی شده بود نباید به یمن با توجه به شرایط این کشور گل‌های بیشماری به ثمر می‌‍رسد با ایلنا صحبت کرده که در ادامه می‌خوانید.

خداداد عزیزی در ابتدا درباره نمایش تیم ملی در دو بازی اخیر مقابل یمن و ویتنام گفت: برای تیمی که داعیه قهرمانی دارد کسب این دو پیروزی در مرحله مقدماتی کار سختی نبود. یمن که بسیار درب و داغان بود باز ویتنام چند حرکت در زمین انجام داد. تیم ملی در دو بازی گذشته‌اش با همه توانش به میدان رفت و یک جورایی از رقبا در دور مقدماتی زهر چشم گرفت.

عزیزی درباره بازی با عراق و شرایط صعود از این مرحله گفت: انتقامی در کار نیست. نمی‌دانم چرا عده‌ای دوست دارند این جور حرف‌ها را همش مطرح کنند. من خودم در ۲ دوره که در جام ملت‌های آسیا حضور داشتم در هر ۲ دوره با عراق همگروه بودیم یک بار باختیم یک بار بردیم. فوتبال ورزش است و همه می‌خواهند از آن لذت ببرند. عراق هم یک تیم است مثل بقیه، فقط با توان تیمی بالاتر. اگر بتوانیم عراق را شکست دهیم راه‌مان برای رسیدن به فینال آسانتر خواهد شد.

مهاجم سابق تیم ملی درباره زوج کنونی با حضور سردار آزمون و مهدی طارمی و صحبت‌هایی که در مقایسه این دو با زوجش در کنار علی دایی می‌شود گفت: نظری در این خصوص ندارم اما در خصوص طارمی و سردار باید بگویم هر دوی آنها خوب کار می‌کنند سردار گلزن قهاری است از موقعیت‌ها خوب استفاده می‌کند من قبل از بازی‌ها هم گفته بودم ما خط حمله بسیار خوبی داریم. در کنار این دو وحید امیری، ترابی، دژآگه و کریم انصاری‌فرد هم حضور دارند.

عزیزی درباره شانس آقای گلی مهاجمان تیم ملی گفت: آقای گلی زیاد مهم نیست مهم رسیدن به فینال و کسب عنوان قهرمانی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اردوان از بندرعباس

      آقای روشن از خداداد دوست داشتنی یاد بگیر ببین چقدر انرژی مثبت میده به مهاجمان تیم ملی یکبار نگفته من از اینا بهتربودم ولی تو همش داری به استقلال انرژی مفی میدی و ساز منفی میزنی

    • تاجیم

      خداداد عشقه وتیم الانمون عالیه وفقط یکی مثل خداد کم داره.درود ب غیرتت داداش ک روحیه مثبت داری وانرژی میفرستی برای بجه های تیم ملی وبلانصبتت یک مشت لجن مثل برانگووو انرژی منفی میخان بفرستن برای تیم ملی وسرورش کیرروش کبیر ولی کور خوندن دلالهای بی وجود وخایین های خاکستری لنگی

      پاسخ ها

      • نوید

        سرداروطارمی هردوخوبند بایدساپورتشان کردباپاسهای خوب انهاراهجومی ترکرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج