۸۲۰۰۱۷
۶ نظر
۵۰۰۸
۶ نظر
۵۰۰۸
پ

قایق‌های تندروی ایران تهدید جدیدی علیه اسرائیل

اندیشکده صهیونیستی با اشاره به تلاش‌های ایران برای ساخت انواع پهپادها و قایق‌های بدون سرنشین نوشت: ایران می‌تواند اسرائیل و آمریکا را با مشکلات جدیدی مواجه کند.

خبرگزاری فارس: یک اندیشکده صهیونیستی در تحلیلی ضمن بررسی نبردهای کنونی در منطقه،به تلاش ایران در ساخت انواع قایق‌ها و پهپاد‌های مجهز اشاره کرد.

اندیشکده صهیونیستی «مرکز مطالعات عمومی» در بخشی از گزارش خود نوشت: ایران در حال توسعه انواع هواپیماهای بدون سرنشین گشتزنی و رزمی، قایق‌های بدون سرنشین مجهز به «جی. پی .اس » (سامانه موقعیت یاب) برای رقابت با نیروی دریایی و هوایی آمریکا، عربستان و اسرائیل است.

به نوشته این مرکز تحقیقاتی، ایران در پی این است که با ارتقاء توانایی این جنگ افزارها، با قایق‌های تندروی باسرنشین و بدون سرنشین و موشک‌های خود به کشتی‌های جنگی آمریکا حاضر در منطقه حمله کند.

این اندیشکده سپس با اشاره به استفاده محتمل ایران از قابلیت‌های نظامی خود علیه رژیم صهیونیستی نوشت: ورود قایق‌های بدون سرنشین تندرو در عرصه نبرد، تهدید جدیدی علیه نیروی دریایی و منابع گازی‌ اسرائیل در دریای مدیترانه است.

اندیشکده یاد شده در خاتمه نوشت: ایران و حزب الله با تجربیات جنگی کسب شده ، اینک می‌توانند علیه اسرائیل، آمریکا و عربستان عرصه‌های رزمی جدیدی را ایجاد کنند.

چندی قبل نیز خبرگزاری «آسوشیتدپرس» نوشت که ۳۰ فروند از قایق‌های ایران ناو آمریکایی «یو. اس. اس جان استنیس» و ناوگروه همراه آن را تعقیب کردند و یکی از قایق‌ها پهپادی را برای فیلمبرداری از شناورهای آمریکا پرتاب کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مورچه چیه کله پاچش چی باشه.اسرائیل هم واسه ما آدم شد؟ بمیر بابا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فعلا که یه وجب اسرائیل و آمریکا همه کاره هستند

    • بدون نام

      ایران هراسی

    • بدون نام

      هر کشوری برای اقتدار نیاز به این تجهیزات داره...یادمون نباید بره بدی های امریکا و اسرائیل علیه ایران...استراتژی سازش به بن بست میخوره همونجور که تو برجام شد ...باید برای نشون دادن قدرت همه تلاش و کرد

    • بدون نام

      مرگبر اسرائیل

    • سهراب

      ماکه بااسراییل مرز آبی نداریم که قایقهایمان برایشان خطرناک باشد،این رامیدانم که آنها ۴۵۰بمب اتمی یاهسته ای دارند که میتوانند دنیا راشخم بزنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج