جاباما
۸۲۰۰۱۸
۱۷ نظر
۵۰۰۹
۱۷ نظر
۵۰۰۹
پ

عارف: نباید مدام شعار ساده‌زیستی داد

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه معیشت مردم باید دغدغه اصلی مسئولان باشد، گفت: نباید مدام شعار ساده‌زیستی داد و در عمل آن را اجرا نکرد.

خبرگزاری مهر: محمد رضا عارف نماینده مجلس شورای اسلامی در پنجمین همایش ملی مدیریت جهادی که عصر امروز در مرکز همایش بین المللی صدا و سیما برگزار شد، اظهارداشت: انگیزه معنوی در دفاع مقدس یک جوان کم تجربه را هم ردیف فرماندهان می کرد.

وی افزود: من نمی گویم تحریم و شیطنت دشمنان در ایجاد مشکلات کشور تاثیر ندارند اما می توانیم با نگاه به درون و استفاده از ظرفیت های داخلی کشور و باور به نظام و موفقیت از مشکلات عبور کنیم، اگر ما مصمم باشیم تحریم ها اثری نخواهد داشت.

عارف تحریم های ظالمانه آمریکا علیه ایران را سند روسیاهی برای غرب و آمریکای مدعی دانست و گفت: باید به ارزش های داخلی افتخار کنیم و به هم احترام بگذاریم. این جوانان فرزندان ما هستند و اگر اشتباهی داشته باشند مقصر ما هستیم.

وی با تاکید بر پیروی از آرمانها و ارزش های انقلاب اظهار داشت: اگر از آرمانها پیروی کنیم موفقیت به دست می آید، در این شرایط منافع گروهی و حزبی را باید کنار گذاشت.

وی ادامه داد: مسئله اصلی مشکلات امروز کشور، موضوع مدیریتی است که از گذشته این مسئله وجود داشته است.

عارف تصریح کرد: برای اینکه آرمان‌ها و مدیریت جهادی عملی شوند باید وفاق ملی تقویت شود و در این شرایط هدف، منافع ملی است.

وی با اشاره به افق چشم‌انداز ۱۴۰۴، گفت: متأسفانه در افزایش نرخ بهره‌وری هیچ دستاوردی نداشتیم و همچنین در حوزه علوم دانش‌بنیان موفقیت‌هایی نداشتیم.

عارف در ادامه با بیان اینکه در این شرایط معیشت مردم باید دغدغه اصلی مسئولان باشد، افزود: نباید مدام شعار ساده‌زیستی داد و در عمل آن را اجرا نکرد بلکه مدیران باید به آرمان‌های انقلاب بازگردند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: نباید سیاست بازی‌ها را به حدی برسانیم که کسی جرأت قبول مسئولیت را نداشته باشد. متأسفانه امروز کار به جایی رسیده که کسی به راحتی قبول مسئولیتی نمی کند؛ در صورتی‌که باید بستری فراهم شود تا افراد متخصص و شایسته بتوانند مدیریت را برعهده بگیرند و باید بدانیم که در مدیریت اشتباه و خطا وجود دارد و مدیر باید پاسخگوی این اشتباهات نزد مردم و خداوند باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • م ش

      جناب عارف ساده زیستی در بین مسئولان رواج پیدا کند ن اینکه شعار شود

    • بدون نام

      پدر همه زن های خوب راست میگه

    • بدون نام

      خدا پدر ومادرت بیامرزه

    • بدون نام

      اقاجان واسه خر کردن مردم باید اینجا توخانه اجارهای زندگی کرد یک ماشین تیبا سوار شد بعد با انتقال چهارده ملیون پوند به انگلیس یک محله رو خرید وکلکسیون بنتلی ورولز رویس .بوگاتی وغیره جمع کرد

    • بدون نام

      اقای عارف در طی این چند سال مدیریت کی بوده یا شما چپی ها یا راستی ها!!!!!به قول سعدی دشمن دانا به از نادان دوست!!!!!آمریکا صد مرتبه از مدیران بی لیاقت و بی کفایتی چپ و راست بهتره

    • سلطان

      ببین کی این حرفو میزنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اصلأ ببینید کی حرف میرنه

    • abas

      نطر اقای عارف وپسرش که گفته ژ ن خوب هستیم به درد مردم ایران نمی اید .فقط به کار خودشان وقشر بی درد ودزدان اموال
      وثروت های این مردم می اید خداوند به داد این مردم بی پناه
      برسد

    • بدون نام

      تو ژنه خوبی داری نیاز به ساده زیستی نداری

    • بدون نام

      عارف جان مشکلات مدیریتی گل گفتی مدیران ارشد که خود شما وژن های برتر هستند از کی داری انتقاد میکنی از خودت استعفا بده برو پس

    • بدون نام

      عوام فریبی بگومقصرمردم نه روحانی

    • بدون نام

      سلام آقای عارف، بنده حقیر دارای سه معلول شدیدمددجو بهزیستی درمنزل با افزایش حقوق 20 درصدپله پله کانی خیلی اشتباه با حقوق ماهیانه 100 وهشت تومن همراه با زجر ودرد وحقارت ،عاجزانه درخواست حقوق واقعی داریم بابدهی قبوض آب،برق،گاز،تلفن، خوراک،پوشاک، بهداشت، غذا ، سرویس آژانس ،تحصیل مدرسه ،قضاوت با جنابعالی و نوع دوستان درهمه نقاط دنیا تاشاید ازحداقل حقوق بهره مند شویم برای شادی ارواح پا ک امام شهدا وشهدا عزیز صلوات .

    • بدون نام

      شما ناراحت نشید شما را نمیگن شما ژن برتری.شاهانه زندگی کن. ....

    • بدون نام

      دروغگويي هاي شما براي مردم رو شده .....

    • خدا

      خدایش بیاد یکبار هم که شده به جای کلک و دروغ راست اشو به مردم بگین

    • بدون نام

      آقای عارف ترا به خدا قسم به فریاد حقوق ماهی 100 وهشت تومن به اندازه ای زجر میکشند وتحقیر میشوند که هیچ نقطه ای ازدنیا بجز معلولین ایران پیدا نمیشود

    • ق

      شماها مدیریت نداشتی که در برابر تحریم خارجیها درمانده شدیم ساده زیستی ومتکی بخود بودن کار درستی است شعار اسلام هم ساده بودن است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج