۸۲۰۰۵۱
۷ نظر
۵۰۱۳
۷ نظر
۵۰۱۳
پ

حاجی دلیگانی:

استانی شدن انتخابات به ضرر شهرهای کوچک است

نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه و برخواردرمجلس شورای اسلامی گفت: طرح استانی شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی درصورتی‌که با همین شرایطی که کلیات آن تصویب‌شده است اجرا شود، به ضرر شهرهای مردم شهرهای کوچک کشور خواهد بود.

خبرگزاری فارس: حسینعلی حاجی دلیگانی امشب در اجتماع صد‌ها نفر از مردم شهر سین در شهرستان برخوار اظهار کرد: طرح استانی شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی درصورتی‌که با همین شرایطی که کلیات آن تصویب‌شده است اجرا شود، به ضرر شهرهای مردم شهرهای کوچک کشور خواهدبود.

نماینده مردم شهرستان‌های شاهین‌شهر و میمه با انتقاد از این‌که برخی از نمایندگان مجلس به‌جای در اولویت قرار دادن مسائل اقتصادی، اشتغال و بهبود تولید داخلی، به مسائل انتخابات توجه دارند افزود: این طرح فعلی، نمایندگان را از پاسخ‌گویی به انتظارات و درخواست‌های مردم دور خواهد کرد و نمایندگان، از مشکلات و مسائل شهرهای کوچک کمتر مطلع خواهند شد.

وی درمجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: طراحان این طرح به دنبال آن هستند که به‌راحتی در دور بعدی انتخابات مجلس رأی بیاورند و انتخاب شوند، در چنین شرایط برخی احزاب که در کل کشور چند ده نفر هم عضو ندارند می‌توانند با ارائه فهرست‌های کشوری نمایندگان زیادی را به نام خود در استان‌ها وارد مجلس کنند.

حاجی دلیگانی با طرح سؤالی گفت: آیا مردم بیشتر دغدغه تأمین مواد غذایی باقیمت مناسب و اشتغال جوانان بیکار خوددارند یا دغدغه استانی شدن انتخابات مجلس؟

نماینده مردم شهرستان‌های شاهین‌شهر و میمه ادامه داد: از سوی دیگر راه ورود نمایندگان مستقل از شهرستان‌های کم‌جمعیت در مقایسه با نامزدهایی از مراکز استان‌ها به مجلس یازدهم دشوارتر خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود مشکلات کشور را درصورتی‌که دولت‌مردان کشور همت کنند حل‌شدنی دانست و یک دلیل آن را موفقیت بانک مرکزی کشور در کنترل و تثبیت قیمت‌های ارز و افزایش نسبی ارزش پول ملی بیان کرد؛ آمارهای اقتصادی نشان می‌دهد کشور در حال حرکت به سمت تثبیت قیمت‌های کالاهای ساخت داخل و واردشده به کشور است.

حاجی‌دلیگانی ممانعت از سودجویی دلالان و افراد فاسد را در استفاده از ارز با نرخ دولتی خواستار شد و اظهار داشت: دولت ۱۴ میلیارد دلار برای سال آینده صرف واردات مواد غذایی، دارو و نهاده‌های کشاورزی خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این آدم هم فکر خودشه , اگر استانی بشه امثال حاجی دلیکانی خواب مجلس رو باید ببینند

    • سجاد

      استانی شدنه انتخابات به نفع همه ملته چون دیگه نگاه استانی و منطقه ای به شهرها میشه اتفاقا به نفع شهرهای کوچکه ولی به ضرر آدم های کوچکه

    • بدون نام

      اصلی ترین دغدغه نمایندگان شهرهای کوچک اینه که حقشان رو مراکز استان میخورن. حالا همون نمایندگان رو میخوان از خود مرکز استان انتخاب کنن. البته میخوان انتخابات اینقدر رقابتی بشه که مردم از ترس شهرشان هم که شده بیان پای صندوق.

    • بدون نام

      ناراحت نباش کسی رای نمیده

    • خدایی

      استانی شدن معنی ندارد فرد از یک شهر به کسی دیگر از شهر دیگر هم رای دهد کلمه نماینده و یا وکیل باید حفظ شود آدم به کسی که میشناسد حق رای دارد خوب اگر استانی شدن جواب میدهد صددرصد کشوری کردن نیز جواب میدهد ولی اسم نماینده نباید گذاشت

    • یارو

      استانی شدن انتخابات یعنی شهرستانهای کشور نابود و این حیله ها برای راهیابی چند باره به مجلس است

    • بدون نام

      آقا تو رو خدا انتخابات رو استانی نکنید ضرر بزرگی که داره اون شورو شوق انتخابات مجلس در شهرها کم رنگ میشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج