جاباما
۸۲۰۲۳۴
۱۰ نظر
۵۰۰۴
۱۰ نظر
۵۰۰۴
پ

سلطانی‌فر: فوتبال ایران شخصیت قهرمانی دارد

وزیر ورزش و جوانان گفت: امیدوارم با قهرمانی تیم ملی فوتبال کارنامه ورزش در سال ۹۷ طلایی شود.

ایسنا: مسعود سلطانی فر در مجمع عمومی کمیته ملی المپیک بیان کرد: در عرصه‌های گذشته هماهنگی بین کمیته و وزارت در همه بخش‌ها نبوده و خدا را شکر که مردن و ورزش ایران طعم شیرین همکاری را بچشند. امیدوارم این هماهنگی‌ها استقرار داشته باشد که زیر بنای همه کارها ثبات و آرامش بین تصمیم کنندگان است.

او ادامه داد: کارنامه ورزش ایران در سال ۹۷ روشن و درخسان بوده و امیدوارم با قهرمانی تیم ملی فوتبال این کارنامه طلایی شود. با نتایجی که در بازی‌های آسیا گرفتیم از جهت تعداد مدال درخشان بوده است. علی رغم ۱۵.۱۶ مدالی که در یکی از رشته ها به میزبان هدیه دادند ما جایگاهمان خوب بود و پاراآسیایی هم عملکرد خوبی داشتند. البته کشتی در مسابقات جهانی ناکامی هایی داشت. کشتی چون ورزش اول ایران از جهت مدال آوری است همیشه باید بدرخشد و عناوین بالای جهانی و المپیک را کسب کند. بازهم می گویم امیدوارم با تلاش تیم ملی فوتبال کارنامه ما در سال ۹۷ نمونه و درخشان شود.

سلطانی فر در ادامه گفت: اتفاق بزرگی در سال ۹۷ اغاز شد برگزاری المپیاد استعدادهای برتر بود. سال آینده تابستان برگزار می شود و با استمرار آن پشتوانه هایی را برای ورزش ایران پرورش دهیم.

وزیر ورزش با اشاره به درپیش بودن المپیک توکیو تاکیدکرد: برای المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۰ ستاد عالی بازی‌ها کارش را از حدود ۲ سال پیش آغاز کرده و با پیگیری کارها تلاش می‌کنیم از حیثیت ورزش ایران دفاع کنیم. تعدادی از فدراسیون گزارش ها و نیازهای خود را مطرح کرده اند. سال ۲۰۱۹ از جهت کسب سهمیه المپیک برای ما حساس است و امیدوارم بتوانیم اکثر سهمیه ها را در سال ۲۰۲۹ بگیریم تا ۶ الی ۷ ماه آخر تمام تمرکز رشته ها روی آماده شدن باشد. با وجود همه محدودیت های مالی کشور بنا داریم تمرکز ویژه ای روی تیم ها داشته باشیم و شما هم کمک کنید تا برنامه ها با انسجام و نظم پیش برود.

او افزود: سیاست عمده ما همانطور که بارها گفتم و تاکید هم کردم، همدلی هماهنگی ثبات و دور بودن از حاشیه و اختلافات است. افت هر ورزش اختلاف و حاشیه سازی است. با صالحی امیری پیمان بستیم با آتش نفاق و حاشیه سازی مقابله کنیم و همدلی را توسعه کنیم. مطمئنا این بذر میوه های شیرینش به ثمر می نشیند. من و صالحی امیری با قدرت نمی گذاریم ورزش کشور دچار اختلاف و حاشیه شود.

مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یک سال است که رییس جدید کمیته ملی المپیک انتخاب شده و عملکرد این تیم وهمکارانش بسیار درخشان بوده است. در زمینه توسعه ارتباطات خارجی با فدراسیون‌های جهانی، ioc و شورای المپیک آسیا خوشبختانه کارنامه یک سال گذشته کمیته ملی المپیک واقعا مثبت ارزیابی می شود و از دوستان صمیمانه تشکر می کنم. امیدوارم با همدلی و همسویی در ادامه کار کنیم. چون اصل کار در هر زمینه ای ثبات و آرامش بین ارکان مختلف است.

وی افزود: همه مدیران ورزشی ما کارها را با این سمت و سو پیش می برند . امیدوارم در سال ۹۷ در اکثر رویدادها کارنامه امیدوار کننده‌ای بگذاریم و با همین شکل در سال‌های آینده تا زمانی افتخار خدمت گذاری داریم کار کنیم.

وزیر ورزش و جوانان اظهار کرد: تیم ملی فوتبال شاید قوی ترین تیم آسیا باشد. من ریز مسائل را در فوتبال دنبال می‌کنم. مجموعه هماهنگ فدراسیون فوتبال، کمیته و وزارت ورزش حمایت می کنند تا مشکلی پیش نیاید. ما کادر فنی توانمند و بازیکنان خوبی داریم که در لیگ داخل و خارج بازی می کنند. به نظرم این تیم بیش از همیشه شخصیت قهرمانی دارد. امیدوارم این تیم که دو قدم اول محکم برداشت قدم های بعدی را هم محکم بردارد.

سلطانی‌فر درباره سفرش به امارات نیز گفت: با همه توان حمایت کرده ایم و انشاالله در مراحل نیمه نهایی و نهایی به امارات می روم. فکر می کنم طبق جدول تا پایان سال انتخابات ۴ یا ۵ فدراسیون برگزار می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آقای سلطانی فرپرسپولیس بی پول شده اون چندملیاردهای قبلی تمام شده راستی رونالدوومسی قرادادشون داره تموم میشه شخصا برو باهاشون قردادببندبرای پرسپولس خخخخخخخ

    • لنگیفر

      دلال ، کاسه لیس لنگی

    • بدون نام

      البته اگرکی روش بعدا نگه دارید

    • بدون نام

      عکسو اتلیه انداختی داداش. شما به خودت فشار نیار از یه جات میزنه بیرون. یقه تو هم خوب ببند که با این یقه ها وپیشونی به مهر حسابی دارید ایرانو چپاول میکنید.

    • بدون نام

      همونطور که لنگ رو قهرمان آسیا کردی تیم ملی هم قهرمان میکنی خخخخخ ژاپن منتظره

    • تاج" چهار فینال آسیا دوقهرمانی دوبار نایب قهرمان. لنگ حقیر

      کاسه لیس لنگی

    • تاج" چهار فینال آسیا دوقهرمانی دوبار نایب قهرمان. لنگ حقیر

      شرف فروخته

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سیستمش توروخداکی وزیرشدنمیتونه تمدیدکنه قردادکیروش دوست ندارایران وایرانی موفق باش

    • Ali

      بیشرف شغال

    • همونی که ظالم ازش میترسه

      بدجوری توی این دینا و آخرت تاوان پس میدی.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج