۸۲۰۲۴۴
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

میرزاپور: شرایط بردن عراق را داریم

گلر سابق تیم ملی در مورد شرایط تیم در جام ملت‌ها و صحبت‌های کاویانپور واکنش نشان داد.

ایلنا: ابراهیم میرزاپور در خصوص شرایط تیم ملی در جام ملت‌ها اظهار داشت: بازی مقال یمن و ویتنام با توجه به اینکه پیش از این سابقه چندانی در جام ملت‌ها نداشتند شرایط خاص خودش را داشت. در روزهای ابتدایی دیدیم تیم‌های مطرح آسیا مقابل تیم‌های درجه ۲ و ۳ به مشکل خوردند و احتمال می‌رفت برای ما هم این شرایط ایجاد شود ولی خدا را شکر چنین نشد و از همان ابتدا میخ‌مان را محکم کوبیدیم.

وی در مورد عملکرد بیرانوند هم گفت: علی در دو بازی قبلی چندان با چالش جدی روبرو نشد ولی روی چند توپی که روی دروازه آمد نشان داد آمادگی بالایی دارد و امیدوارم مقابل عراق روز خوبش باشد و بتواند بازهم دروازه تیم ملی را بسته نگه دارد.

گلر سابق تیم ملی در مورد بازی با عراق هم عنوان کرد: بازی خوبی خواهد شد و عراق از تیم‌های خوب جام است. حضور طارق و بشار رسن که در لیگ ما بازی می‌کنند از نکات جالب این بازی است و کارمان در این دیدار سخت‌تر از دو بازی گذشته خواهد بود ولی توانمندی لازم برای شکست دادن عراق را داریم و امیدوارم بچه‌ها با دست پر خارج شوند.

وی با اشاره به خاطره تلخش از دیدار با عراق هم اظهار داشت: در یکی از بازی‌ها با عراق موقع شروع مجدد توپ روی پایم جفت و جور نشد و فکر می‌کنم عماد رضا توپ را وارد دروازه کرد. آن زمان عراق خیلی تیم بهتری از تیم حال حاضر بود ولی در هر صورت بازی را بردیم.

میرزاپور در واکنش به صحبت‌های اخیر حامد کاویانپور که گفته بود از او برای حضور در تیم ملی پول طلب شده است گفت: من خودم در زمان حضورم در تیم ملی نه چنین صحبتی شنیدم و نه دیدم ولی کاویانپور اگر واقعاً درگیر چنین موضوعی شده است باید به مراجع ذی صلاح اعلام کند و آن شخص را معرفی کند تا با خاطیان برخورد شود و دیگر شاهد چنین مسائلی در فوتبال نباشیم.

مربی گلرهای فولاد در مورد شرایط این تیم هم عنوان کرد: شرایط خوبی داریم و تمرینات را پیگیری می‌کنیم. از زمان اضافه شدن آقای قطبی شور و انگیزه خاصی در تیم ایجاد شده و منتظر شروع نیم فصل دوم هستیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج