۸۲۰۲۹۸
۵۰۳۹
۵۰۳۹
پ

«کرید ۲» و موقعیت‌های ویژه برای تسا تامپسون

تسا تامپسون هنرمند زن سیاهپوست آمریکایی که بازی در فیلم موفق «کرید۲» او را در ادامه سیر صعودی اش در هنر سینما یک پله بالاتر آورده، می گوید یکی از جاذبه های اصلی حضور در این فیلم قرار گرفتن کنار فلیسیا رشاد دیگر هنرپیشه زن سیاهپوست آمریکا بوده است.

بانی فیلم: تسا تامپسون هنرمند زن سیاهپوست آمریکایی که بازی در فیلم موفق «کرید۲» او را در ادامه سیر صعودی اش در هنر سینما یک پله بالاتر آورده، می گوید یکی از جاذبه های اصلی حضور در این فیلم قرار گرفتن کنار فلیسیا رشاد دیگر هنرپیشه زن سیاهپوست آمریکا بوده است.

«کرید ۲» و موقعیت‌های ویژه برای تسا تامپسون

ابتدا باید توضیح داد که قسمت دوم کرید مانند قصه نخست شرحی بر زندگی و دستاوردهای آدونیس کرید است که پسر آپولو کرید است که در برخی از فیلم های قسمت های سری مشهور و پرفروش «راکی» در قالب حریف بزرگ و اصلی راکی روبه روی او ایستاد و جنگ های بزرگی در رینگ بوکس با وی داشت.

هر دو قسمت کرید، پسر آپولو کرید را در مسیر یادگیری هنرهای مشتزنی در مکتب راکی قرار داده و این بار در نسخه جدید «کرید» هم که باید آن را «راکی۸» تلقی کرد، او برای نبرد با پسر ایوان دراگوی روسی مهیا می شود که او نیز از رقبای بزرگ راکی (سیلوستر استالونه) در ایام جوانی این بوکسور دارنده عنوان قهرمانی سنگین وزن جهان محسوب می شد.

با این حال برای تسا تامپسون نه لزوماً تمام عناصر مهم فوق بلکه این مسئله اهمیت داشت که توانست کنار فلیسیا رشاد بایستد که در این ورسیون تازه نقش مادر آدونیس کرید را بازی کرده است. دو سال پیش که قسمت اول «کرید» عرضه شد و بعد از وقفه ای ۱۰ ساله در ساخت «راکی ها» قسمت هفتم آن سری فیلم ها به حساب آمد، تامپسون هیچ صحنه مشترکی با رشاد نداشت اما این وضع برای «کرید۲» تغییر یافته است و این برای تامپسون چیزی ورای هر اتفاق دیگری است، تامپسون می گوید: خوشبختی عمده من در زمان تهیه «کرید۲» همنشینی و صحبت های مکرر با رشاد با این هدف بود که چگونه نقش ها را بهتر در بیاوریم و از کدام راه وارد شویم تا تأثیرگذاری یک زن و به واقع یک مادر بر زندگی آدونیس کرید و کارهای او جلوه گری بیشتری را بیابد.

این را نباید از خاطر برد که رشاد در سال های اخیر و به واقع در یک گستره زمانی طولانی سهمی مهم در تجلی هر چه بیشتر زنان سیاهپوست در دنیای سینما داشته و با همت او بود که راههای زیاد تازه ای به روی ما باز شد و به درجاتی رسیدیم که اینک بابت آن احساس غرور و راحتی می کنیم. ما در مدتی که تهیه «کرید۲» جریان داشت، مثل فیلم نخست بارها فرصت مشورت درباره اصول و پایه های کار را پیدا کردیم و روی آن به مانوور پرداختیم تا به جایی برسیم که هم کارمان کاملتر شود و هم با نظرات سیلوستر استالونه، خالق اصلی اکثر قسمت های راکی و طراح عمده «کرید۲» نیز همخوانی داشته باشد.

اینکه این نکته کمک کرد دو ماه در کنار رشاد تجربیات ارزشمند و تازه ای داشته باشم و از او در اتاقک های ویژه عوامل تولید فیلم و در صحنه فیلمبرداری درس زندگی بگیرم، بزرگترین ثروت و یادگار من از این فیلم است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج