۸۲۰۳۰۷
۱۴ نظر
۵۰۰۳
۱۴ نظر
۵۰۰۳
پ

ذوالنور: نباید در برابر اجلاس لهستان کوتاه بیاییم

مجتبی ذوالنور در واکنش به برگزاری اجلاسی ضد ایرانی در لهستان که از سوی وزیر خارجه آمریکا مطرح شد،گفت: درست است که اروپا همزمان با آمریکا از برجام خارج نشد اما آنان دل به منافع ایران اندوخته اند.

خبرگزاری مهر: رئیس کمیته هسته‌ای مجلس گفت: دستگاه دیپلماسی ما باید نسبت به برگزاری اجلاس ضد ایرانی در لهستان، موضعی متناسب و دندان شکن اتخاذ کند.

مجتبی ذوالنور در واکنش به برگزاری اجلاسی ضد ایرانی در لهستان که از سوی وزیر خارجه آمریکا مطرح شد،گفت: درست است که اروپا همزمان با آمریکا از برجام خارج نشد اما آنان دل به منافع ایران اندوخته اند.

وی با بیان اینکه اروپا و آمریکا دو روی یک سکه هستند،افزود: تشخیص جمهوری اسلامی، فعلا این است که با اروپایی ها گفتگو کرده و جلو رویم تا شاید اتفاقی چون ایجاد SPV رخ دهد اما این موضوع به معنای این نیست که به آنان تکیه کنیم.

*نباید در برابر اجلاس لهستان کوتاه بیاییم/پاسخ دندان شکن دستگاه دیپلماسی

رئیس کمیته هسته ای مجلس با تاکید بر ضرورت اقدام متقابل و متناسب، تصریح کرد: جمهوری اسلامی باید در مقابل این هتاکی ها و جسارت ها موضع قاطعی داشته باشد و نباید در مقابل برگزاری چنین اجلاس‌هایی کوتاه بیاییم و با آنان سبک برخورد کنیم.

ذوالنور با اشاره به اینکه هنوز آمریکا و لهستان فهرستی از کشورهای حاضر در این اجلاس را اعلام نکرده اند و صرفا فراخوانی برای برگزاری آن صادر شده است، گفت: دستگاه دیپلماسی ما باید آمادگی کامل داشته باشد و نسبت به هر وضعیتی برخورد متناسب و دندان شکن دهد و در وهله اول موضع خود به اتحادیه اروپا را اعلام کند و به محض اعلام کشورهای حاضر در این اجلاس ضدایرانی، اقدام متقابل صورت گیرد.

وی با انتقاد شدید از اقدام لهستان برای میزبانی این اجلاس، گفت: سوابق ترحم جمهوری اسلامی ایران نسبت به لهستان بسیار است و موید این مسئله پناه دادن به آواره های لهستانی پس از جنگ جهانی دوم است و در این ایام هم هیچ گاه جمهوری اسلامی نسبت به لهستان موضع گیری منفی نداشته است اما مقامات این کشور تحت تاثیر تلاش های ضدایرانی آمریکا گام برمی‌دارند.

رئیس کمیته هسته ای مجلس با تاکید بر اینکه اروپایی ها غیرقابل اعتماد هستند و نباید به آنان دل خوش کنیم، تصریح کرد: ایران همواره به دنبال بهبود روابط با کشورهای دنیاست اما این مسئله را هم به خوبی می‌دانیم که هر چقدر در عالم سیاست کوتاه بیاییم و مواضع سست داشته باشیم، طرف های مقابل جری تر می شوند و باید در زمان مناسب، پاسخ‌های قاطع و محکم به آنان دهیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به زودی لهستان را به جنگل گلستان تبدیل میکنیم

    • بدون نام

      مثلا میخواهید چکار کنید نکنه میخواهید صدور اسلام جمهوری اسلامی بکنید

    • بدون نام

      مثلا چکار میتوانید بکنید

    • بدون نام

      بلند بیا ببینیم چی میتوانی بکنی

    • بدون نام

      خوب کوتاه نیا مگه دست و پات را بستند ؟

    • بدون نام

      از خودتون مایه بذار ین نه از ملت پا شو اسلحه دست بگیر و انتحاری برو تو جلسه لهستان بهشت در انتظار توست

    • سیمرغ

      هیچ کاری از شما ها ساخته نیست.

    • بدون نام

      آقای ذالنور مگر لهستان شریک اقتصادی ماست هر چه ما بگیم انجام بدهد. در ضمن لهستان و آن کشورها هر غلطی دلشان می خواهد بزار انجام دهند چون هیچ غلطی نمی توانند بکنند. تو فقط بخاطر اینکه بگی دپلماسی ما ضعیف است این حرفها میرنید

    • سرباز ۴۰۲سومار

      اگر واقعا بخواهیم جواب دندان شکن به آنها داده شود عکس مزار لهستانی ها ی مدفون در انزلی و تهران رو بصورت آگهی های دیواری درآورده و در زیر هر اگهی نام و مشخصات مهمانان که مهمان ابدی خاک مقدس ایران هستند و بالغ بر هفتاد سال درایران مدفون شده اند چاپ شود و همزمان در تهران محل قبرستان لهستانی ها برگزار کنید و از سفیران کشورهای مختلف جهان بخصوص سفیران کشورهای اروپایی عضو برجام و سفیر لهستان دعوت کنید تا درمراسم حضور داشته باشند وبا تبلیغات در لهستان و ورشو ناسپاسی دولت لهستان در برابر این مهمان نوازی به رخشان کشیده شود

    • نوری

      هیچ کاری نمیتوانید بکنی لهستان یک کشور اروپایی است وبراخودش تصمیم میگیره که این جلسه اونجا برگزار بشه .دستگاه دیپلماسی چی باید بگه مثلا بگه توحق نداری این جلسه توکشور شما باشه درجواب میگه به شماهیچ ربطی نداره

    • بدون نام

      نتیجه عملکرد بد امثال شما است آقای نماینده قم

    • مهدی

      مثلا‌میخواهی‌چکار‌کنید؟؟ تحریم‌شون‌کنیم؟؟؟!!!!!!!

    • ناشناس

      خدا را شکر اونجا دیگه کاری نمی تونید بکنید!

    • ناشناس

      همش احساس خطر که می کنید یاد مردم میفتید!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج