۸۲۰۳۴۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

مسعود شجاعی: برای بازی با عراق آماده‌ایم

کاپیتان تیم ملی فوتبال گفت: بعد از دو بازی خوب نیاز به استراحت کوتاه داشتیم که انجام دادیم و ریکاوری کردیم تا آماده بازی با عراق شویم و اکنون آماده‌ایم.

خبرگزاری تسنیم: مسعود شجاعی در نشست خبری پیش از دیدار تیم ملی ایران مقابل عراق در بازی سوم مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹, اظهار داشت: خوشحالم اینجا هستم. همانطور که کی‌روش گفت بعد از دو بازی خوب نیاز به استراحت کوتاه و خوب داشتیم که انجام دادیم تا ریکاوری کنیم و آماده بازی با عراق شدیم و اکنون آماده‌ایم.

شجاعی در مورد اینکه او خاطره تلخی از دیدار دوره قبل جام ملت‌های آسیا مقابل عراق دارد و چه تجربه‌ای را از آن مسابقه در اختیار بازیکنان تیم ایران قرار داده است،‌ گفت: چیزی که در دو بازی گذشته انجام داده و در چند سال اخیر هم سعی کرده‌ایم به آن توجه کنیم،‌ تمرکز در جریان بازی است.

حالا ممکن است بازی ۹۰ دقیقه یا ۱۲۰ دقیقه باشد. علاوه بر مسائلی که در طول روز با بازیکنان صحبت می‌کنم و به اندازه تجربه‌ای که دارم، کمک کنم، در مورد این مورد خاص می‌توانم این را بگویم،‌ در این چند ساله چیزی که بخصوص از کی‌روش یاد گرفته‌ام این بوده که هر آدمی چیز مهمی که در دست دارد را اجازه نمی‌دهد به راحتی از دستش برود و از او بگیرند.

به نظر این اتفاقی بود که برای ما در دوره قبل افتاد. این چیزهای کوچکی است که شاید به آن کمتر فکر شود، اما همین جزئیات بُرد و باخت‌ها را رقم می‌زند. ما در این جام به این جزئیات توجه بیشتری می‌کنیم و مطمئنم اتفاقات گذشته دیگر برای تیم ما تکرار نخواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج