۸۲۰۳۹۳
۱۱ نظر
۵۰۰۱
۱۱ نظر
۵۰۰۱
پ

رئال مادرید و راه اندازی پروژه حذف رونالدو!

به نظر می رسد با یک تصمیم از پیش تعیین شده، رئال مادرید قصد دارد نقش کریستیانو رونالدو را در تاریخ باشگاه خود کمرنگ جلوه دهد.

ورزش سه: اگرچه طی سال های اخیر بارها شایعه جدایی رونالدو از رئال مادرید مطرح می شد، اما ستاره پرتغالی بعد از برتری ۱-۳ برابر لیورپول در فینال لیگ قهرمانان شخصا از این احتمال پرده برداشت و در نهایت حدود یک ماه بعد و در خلال برگزاری جام جهانی، انتقال او به یوونتوس نهایی شد.

بعدها خود رونالدو فاش کرد رابطه اش با فلورنتینو پرز به سردی گراییده و همین موضوع عامل اصلی جدایی بهترین گلزن تاریخ این باشگاه بوده است. حالا و با مرور رسانه های زیر نظر لوس بلانکوس در می یابیم که پروژه ای در این باشگاه برای پاک کردن نام رونالدو از تاریخ رئال مادرید، حداقل در عالم رسانه در جریان است.

رئال مادرید و راه اندازی پروژه حذف رونالدو!

باشگاه رئال مادرید خیلی سریع تصمیم گرفت بعد از جدایی کریستیانو رونالدو در تابستان، وی را در حساب های خود در توئیتر، فیسبوک و اینستاگرام آنفالو کند و این اتفاق در حالی رخ داد که به طور مثال هنوز هم باشگاه منچستریونایتد ستاره سابق و شماره 7 خود را فالو کرده است.

در صفحه اصلی سایت رسمی باشگاه رئال مادرید، این تیم از 4 بازیکن خود یعنی سرخیو راموس، لوکا مودریچ، مارسلو و رافائل واران که در تیم منتخب سال یوفا در سال 2018 حضور داشتند تقدیر کرد و اگرچه رونالدو نیز در این تیم 11 نفره حضور داشت، اما کهکشانی ها ترجیح دادند نامی از او در این تصویر نیاورند.

رئال مادرید و راه اندازی پروژه حذف رونالدو!

در بخش دیگر این وبسایت و در جاییکه متعلق به اسطوره ها و افسانه های رئال مادرید است، تصویری از کریستیانو رونالدو دیده نمی شود و عکس بزرگی از آلفردو دی استفانو و زین الدین زیدان در مرکز آن قرار دارد.

اگرچه این دو فوق ستاره نیز نقش مهمی در بسیاری از افتخارات رئال مادرید داشته اند، اما رونالدو با به ثمر رساندن ۴۵۰ گل در ۴۳۸ بازی و فتح ۴ لیگ قهرمانان در طی ۹ سال، بی شک یکی از مهم ترین بازیکنان تاریخ این باشگاه به شمار می آید.

در بخش افتخارات اخیر رئال مادرید، یک عکس کوچک از رونالدو در پشت تصویر قرار داسته و در مرکز آن چهره بازیکنانی چون مارسلو، لوکا مودریچ، سرخیو راموس و البته ایکر کاسیاس دیده می شود.

این روند در تلویزیون رسمی رئال مادرید نیز دیده می شود و هرگاه صحبت از گذشته پرافتخار این تیم به میان می آید، معمولا لحظات محدود و کوتاه از رونالدو به نمایش گذاشته شده و بعد از آن ویدئوهایی از تصاویر مهم و طولانی دیگر ستاره های این باشگاه در معرض دید بینندگان قرار می گیرد.

کنار هم قرار دادن قطعات این پازل و توجه به شایعاتی مبنی بر دست داشتن فلورنتینو پرز در بررسی مجدد پرونده اتهام تجاوز کریستیانو رونالدو به کاترین مایورگا در سال ۲۰۰۹، نشان می دهد رابطه طرفین هرگز مساعد نیست و انگار نباید نامی از رونالدو در برنابئو برده شود.

رئال مادرید و راه اندازی پروژه حذف رونالدو!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پرز آدم کثیفیه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بشین بابا پرز نبود کريس رونالدويي هم نبود اون آوردنش رئال ولی هرسال پول بیشتری میخواست هرسال چیه هر شیش ماه .تازه فرار مالیاتی رو هم میخواست تیم براش بپردازه

    • باربد

      چه آدم نامردیه پرز !!!!

    • هاشم محمدی کانسبی

      ادم خیلی ببشعوریه ، واقعا تا پرز هست من هیچ وقت نمیتونم طرفدار رئال باشم

    • مهدی

      ارزش رونالدو هیچ وقت با این کارها از بین نمیره .طرفدار ریالم,ولی پرز داره از سوزش این کارها رو میکنه.تو بارسا مسی رو میپرستن,اما هواداری ریال هم نمک نشناسن هم کم حافظه.

    • بدون نام

      یه مشت بچه تماشاگر نما نمیخواد بیاید طرفدار رئال باشید من پرز رو مثل کريس دوست دارم چون اون کريس آورد به رئال وگرنه اصلا وجود نداشت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اوه.نه خدایی؟خودت تنهایی اینو‌گفتی؟

      • بدون نام

        داداچ مدیر قبلی کریس رو آورد وقتی پرز اومد کارای انتقال تموم شده بود

    • بدون نام

      همین پرز کثیف این سال ها مفت توپ طلا به پنالدو تجاوزی میداد و حق مسی رو میخورد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        توی احمق فقط یه چیزی یاد کردی پنالدو تجاوزی اولا رونالدوتاالان 672گل زد چندتاش مگه پنالتی بود دوما یه سر زندگی نامه مسی روبخون ببین باچند دختر رابطه داشته

    • بدون نام

      کاربر15:08شعر نگو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج