۸۲۰۴۹۵
۸ نظر
۵۰۰۲
۸ نظر
۵۰۰۲
پ

کلاهبرداری به بهانه ازدواج موقت

فرمانده انتظامی استان از کشف سه پرونده سرقت و کلاه‌برداری که متهمان این پرونده‌ها به بهانه ازدواج موقت زمینه وقوع جرم را فراهم کرده بودند خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: فرمانده انتظامی استان از کشف سه پرونده سرقت و کلاه‌برداری که متهمان این پرونده‌ها به بهانه ازدواج موقت زمینه وقوع جرم را فراهم کرده بودند خبر داد.

محمد کاظم تقوی از عملیات ضربتی فرمانده‌ای انتظامی مشهد برای دستگیری عاملان سرقت و کلاه‌برداری خبرداد و اظهار کرد: این عملیات گسترده در دو مرحله و توسط تیم‌های تجسس کلانتری مهرگان و کاظم‌آباد مشهد انجام شد. ماموران کلانتری مهرگان در مرحله نخست این عملیات پیگری گزارش کلاه‌برداری و سرقت چند میلیون تومانی از حساب بانکی مردی که از شهرستان به مشهد آمده بود را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: شاکی پرونده برابر ادعای اولیه خود در مشهد به‌طور اتفاقی با خانمی جوان می‌شود و به پیشنهاد این خانم قرار بوده اورا به عقد موقت خود درآورد. تحقیقات اولیه از مرد مذکور حاکی از آن بود که او به خانه همسایه زن مطلقه رفته و با خوردن یک چای نبات بیهوش شده و روز بعد هنگامی که از خواب بیدار می‌شود در می‌یابد موجودی عابربانکش به سرقت رفته است.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: تیم‌های تجسس کلانتری مهرگان مشهد در پیگیری بعدی پرونده همسایه زن مطلقه را که عامل سرقت از حساب عابربانک شاکی بود و همچنین زن جوان که دو فرزند دارد را دستگیر کردند.

وی با اشاره به این مطلب که متهمان به شعبه ۴۰۸ بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه چهار مشهد معرفی شده‌اند گفت: تحقیقات در این باره ادامه دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • داریوش

      زن مطلقه درجامعه به شدت، زیاد شده اندوعواقب مطلقه شدن زن انحراف اخلاقی ....است ومامردان رابا حیله گری سرکیسه می کنند،قدیم زنهای مطلقه ازخجالت مطلقگیشان ازخانه بیرون نمی آمدندولی حالا بدون شرم وبا نیرنگ ،همیشه درحال فریب ما هستند

    • بدون نام

      .. اگرچه خودمم زنم امازن هاخیلی هاشون کثیف هستن

      پاسخ ها

      • رضا

        خخخخخخخخ.داری دروغ میگی زنی..... مردی الکی میگی ..........هیچ زنی نمیاد بگه من خطا کارم .........بازم دروغت ثابت شد...خخخخخخ

      • بدون نام

        دقیقا همین طوره.از جنس زن هستیم که به جنس خودمون که زن هست خیانت میکنیم.اگه یه زن وارد زندگی زن دیگه نشه این همه کثافت کاری و طلاق اتفاق نمیوفته.الان طلاق دیگه حتی برای دختر ۱۸ ساله عادی شده. که فقط از خونه ننه باباش در بره بعد طلاق مستقل بشه بیوفته دنبال مثلا خوشگذرانی.من خیلی ها رو می بینم که اینطور دارن زندگی میکنن

    • بدون نام

      نتیجه هوس بازی همینه دیگه

      پاسخ ها

      • یاسین

        زن هایی که بیماری روحی وروانی دارن دنبال ازدواج موقت هستند وگرنه هیچ زن عاقلی راضی نمیشه با این ازدواج زودگذر زندگی زن دیگه ای رو خراب کنه

      • م۴

        مردشکمو چای فوری خوردی اشتباه کردی چرارمزکارتت دادی اش نخورده کپ سوخته

    • عبرت

      والا من شوهرم معتاد ب شیشه است و خیلی هم بی مسولیت و دو تا بچه دارم و غز خانواده با غصل ونسبی هستم.ولی خدا رو گواه میزارم ک نه خطا کردم نه اشتباه وراه منحرفی رفتم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج