۸۲۰۵۶۷
۵ نظر
۵۰۰۸
۵ نظر
۵۰۰۸
پ

وضعیت دانشجویان مصدوم اتوبوس مرگ

رئیس دانشگاه آزاد با تاکید بر این‌که ۸ دانشجوی سانحه اخیر این دانشگاه همچنان بستری هستند، گفت: رسیدگی به پرونده سانحه دانشجویان واحد علوم‌وتحقیقات دانشگاه آزاد تا دستیابی به نتیجه نهایی ادامه دارد.

خبرگزاری ایسنا: رئیس دانشگاه آزاد با تاکید بر این‌که ۸ دانشجوی سانحه اخیر این دانشگاه همچنان بستری هستند، گفت: رسیدگی به پرونده سانحه دانشجویان واحد علوم‌وتحقیقات دانشگاه آزاد تا دستیابی به نتیجه نهایی ادامه دارد.

دکتر محمدمهدی طهرانچی ضمن بیان این مطلب به آخرین اقدامات دانشگاه آزاد در خصوص رسیدگی به پرونده سانحه واحد علوم و تحقیقات این دانشگاه اشاره کرد و افزود: در این خصوص رسما اقدامات دانشگاه آزاد را اعلام کردیم و کمیته بررسی تخلفات در دانشگاه برگزار شد؛ در آن اسامی مدیرانی که نسبت به عملکرد در این فرایند قصور داشتند و یا ایفای نقش نکردند، رسما اعلام شد. علاوه بر آن وضعیت پیمانکار و ناظری که از طرف دانشگاه مستقیما مسئولیت نظارت بر حمل و نقل را داشته نیز مورد بررسی قرار گرفت که نتایج آن به اطلاع عموم رسانده شد.

وی در ادامه تصریح کرد: روز دوشنبه این هفته جلسه بسیار خوبی با خانواده‌های این دانشجویان برگزار شد و اعلام کردیم که مسایل مجروحان و متوفیان را از طرف دانشگاه پیگیری می‌کنیم. چرا که معتقدیم این دانشجویان مانند بچه‌های ما هستند و کاملا در مقام پیگیری وضعیت آنها قرار داریم.

رئیس دانشگاه آزاد خاطر نشان کرد: در حال حاضر حدود ۸ نفر از دانشجویان سانحه علوم‌وتحقیقات همچنان در وضعیت بستری قرار دارند که امیدواریم به زودی سلامتی خودشان را کسب کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      باید با متخلفین سابق که زمین دانشگاه را غصب کردند و در بدترین مکان دانشگاه ساختند هم برخورد شود: جاسبی ، کرباسچی ، وزیر راه سابق و ....

    • بدون نام

      سرپرست علوم تحقیقات قصر در رفت طفلک هیچ نقشی نداشت

    • amir _lo

      همیشه همینطور ،میدونن قرار اتفاقی بیافته سعی نمیکنن همون اول جلوی اتفاق بگیرن بعد که اتفاق افتاد هزارتا مهندس میان نظر میدن بعدش باید یک نفر پیدا کنن تقصیر بندازن به گردنش بعدش قاعله پایان بدن .این وضعیت ماست دروغ میگم بگید دروغ میگی

    • فریبا

      انشالله که صحیح و سالم از بیمارستان ترخیص شن...

    • بدون نام

      بیچاره خانواده هاشون مثلاً چه کاری میتونید براشون بکنید بی لیاقت های نادان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج