۸۲۰۵۶۸
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

برف و کولاک در جاده‌ها از امشب

روز پنج‌شنبه در اغلب مناطق کشور بارش برف و باران و وزش باد شدید پیش‌‌بینی می‌شود بنابراین در جاده‌های کوهستانی مناطق مذکور متأثر از این سامانه کولاک برف، کاهش دید و لغزندگی جاده‌ها را خواهیم داشت.

خبرگزاری فارس: روز پنج‌شنبه در اغلب مناطق کشور بارش برف و باران و وزش باد شدید پیش‌‌بینی می‌شود بنابراین در جاده‌های کوهستانی مناطق مذکور متأثر از این سامانه کولاک برف، کاهش دید و لغزندگی جاده‌ها را خواهیم داشت.

بر اساس‌ اطلاعات دوربین‌های نظارت تصویری و سامانه‌ هوشمند تردد شمار بر‌خط‌، ‌در حال حاضر غیر از محورهای مسدود و ممنوع ذکر شده در این گزارش، بقیه محورهای مواصلاتی کشور باز است و تردد در آنها به‌ روال عادی ‌جریان دارد.‌

کل تردد ثبت‌شده در شبانه‌روز گذشته براساس آخرین اطلاعات حاصل از فعالیت ۲۲۳۰ دستگاه ترددشمار فعال در محورهای برون‌ شهری، نسبت به روز قبل ۹.۵ درصد افزایش نشان می‌دهد؛ در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها ۱۶.۵ درصد، اوج تردد بین ساعات ۱۷ الی ۱۸ و کمترین تردد بین ساعات ۳ الی ۴ صورت پذیرفت، هموطنان ‌با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب‌تری را برای سفر انتخاب کنند‌.‌

به دلیل بارش برف در برخی استان‌ها و احتمال بروز یخ‌زدگی و لغزندگی مسیر، مه‌‌آلو‌دگی و کاهش دید، به راننده‌ها توصیه می‌شود، حتماً زنجیر چرخ به همراه داشته باشند و از سالم بودن تجهیزات گرمایشی خودرو خود مطمئن باشند.

هواشناسی راه‌ها

اواخر وقت امروز چهارشنبه در استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز غربی و مرکزی در استان‌های زنجان، قزوین، البرز، تهران و سمنان و بخش‌هایی از شرق کشور بارش پراکنده برف و باران و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

روز پنج‌شنبه در اغلب مناطق کشور بارش برف و باران پیش‌بینی می‌شود و این شرایط جوی را فقط در سیستان و بلوچستان نخواهیم داشت.

روز پنج شنبه در اغلب مناطق کشور به ویژه نیمه شرقی و جنوبی کشور همچنین استان‌های قزوین، البرز، تهران، سمنان، اصفهان، مرکزی و قم وزش باد شدید و در مناطق مستعد جنوبی رعدوبرق پیش‌‌بینی می‌شود؛ همچنین در جاده‌های کوهستانی مناطق مذکور متأثر از این سامانه کولاک برف، کاهش دید و لغزندگی جاده‌ها را خواهیم داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • mehran

      بدبخت سیستان وبلوچستان

    • محمد رضا جهان بخش

      خدا رحمتش را فراوان کنه انشا الله

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج