جاباما
۸۲۰۷۲۳
۵ نظر
۵۰۰۰
۵ نظر
۵۰۰۰
پ

برهانی: در یک تورنمنت ۲ گل به عراق زدم

مهاجم پیشین استقلال و تیم ملی به خبرورزشی گفت: مجیدی با کلی ایده و نظر به استقلال کمک می‌کند. بودن فرهاد از نظر روحی می‌تواند وضعیت تیم را بهتر کند.

خبرورزشی: آرش برهانی در آستانه دیدار تیم ملی برابر عراق یادی از دو گلی کرد که به این تیم زده بود. مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان درباره دیدار امشب و شرایط هر دو تیم هم حرف زد. آقای گل استقلال از وضعیت این تیم در روز‌های پایانی فصل نقل و انتقالات هم ابراز نگرانی می‌کرد.

* سابقه گلزنی به تیم ملی عراق را دارید؟

بله! در تورنمنت غرب آسیا. سال ۲۰۰۵ بود که با سرمربیگری برانکو در آن مسابقات شرکت کردیم. در دور مقدماتی ۳ بر یک برنده شدیم که یکی از گل‌ها را من زدم و در نهایت هر دو تیم به فینال رسیدیم که آنجا ۲ بر یک شکست‌شان دادیم و من باز هم گل زدم. آن یکی گل را هم علی دایی به ثمر رساند.

* پیش‌بینی‌ات از بازی امشب چیست؟

قطعاً همه می‌دانستیم که سخت‌ترین بازی ما در این گروه دیدار امشب است. فکر می‌کنم کارلوس کی‌روش به این دلیل در دو بازی قبلی با دو ترکیب متفاوت تیم ملی را به میدان فرستاده که نمی‌خواسته دستش را برای عراق رو کند.

* این کار درست است؟

هم بله و هم شاید نه! چون به هر حال اگر قرار باشد در این بازی با ترکیبی متفاوت از دو بازی قبل به زمین برویم، آن وقت ممکن است از نظر هماهنگی به مشکل بربخوریم ولی با شناخت کاملی که کی‌روش از شاگردانش دارد احتمالاً این اتفاق نمی‌افتد. فکر می‌کنم او برای این بازی تاکتیک ویژه‌ای را در سر دارد.

* چه تاکتیکی؟

بهترین تاکتیکش را برای این بازی گذاشته است، چون می‌دانیم صدرنشینی در این بازی تا چه حد می‌تواند مسیر بازی‌های بعدی ما را هموار کند.

* حضور طارق و بشار در تیم عراق به سود ماست یا ضرر ما؟

قطعاً به سود عراق است، چون هر دو بازیکن خوبی هستند و در ترکیب تیم‌شان هم مهره‌هایی تأثیرگذار محسوب می‌شوند. دو فوتبالیست خطرناک که نسبت به باقی هم‌تیمی‌هایشان باکیفیت‌تر هم هستند و البته شناخت زیادی هم از تیم ملی و بازیکنان ایرانی دارند.

* شرایط روحی تیم را چطور ارزیابی می‌کنید؟

قطعاً شرایط روحی بهتری نسبت به ابتدای راه داریم. تورنمنت برای ما از روز اول شروع شده ولی بعد از دو برد قاطع حالا روحیه همه بالاتر رفته است.

* عراقی‌ها چه نگاهی نسبت به تیم ما دارند؟

آن‌ها می‌دانند باید با تیم رنکینگ اول آسیا بازی کنند برای همین است که ما از این نظر فشار کمتری را حس می‌کنیم. البته انتظارات از تیم ملی ما هم بالا رفته و این هم می‌تواند دردسرساز باشد.

* وضعیت استقلال در تعطیلات را چطور ارزیابی می‌کنید؟

اوضاع روبه‌راهی ندارد. باید تیم را تقویت می‌کردند که نکردند! تعلل در این کار می‌تواند باشگاه را در ادامه مسیر به دردسر بیندازد.

* تعلل در یارگیری؟

بله! شخصاً معتقدم نباید روی احساس یا عجله بازیکن گرفت ولی نه اینقدر بی‌تفاوت که کمتر از ۳ هفته به شروع دور جدید مسابقات زمان باقی است. قطعاً جذب یک بازیکن کارآمد به مراتب بهتر از ورود یک بازیکن به دردنخور به تیم استقلال است ولی به این شرط که برای یار خوب هم بیش از اندازه زمان از دست نرود. همه می‌دانیم بازیکن جدید برای هماهنگ شدن با جو تیم و تاکتیک گروهی نیاز به زمان دارد و استقلالی‌ها از این حیث تعلل کرده‌اند.

* حضور فرهاد مجیدی چه کمکی به استقلال می‌کند؟

او در اروپا دوره‌های مختلف مربیگری را دیده و ایده‌ها و نظرات خودش را دارد که می‌تواند برای استقلال مفید باشد. ضمن اینکه بودنش از نظر روحی می‌تواند به تیم کمک کند.

* برخی می‌گویند فرهاد آماده است و باید برای تیم بازی کند. این کار درست است؟

عاقلانه نیست. این یک نظر احساسی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بگو 20تا هم نزدم

    • بدون نام

      ما تا یادمان است تو همیشه تو آفساید بودی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خخخخخخخ دقیقا

    • آبی اصیل

      اه تو هنوز زنده ای! آرش گل نزن!

    • بدون نام

      بارک ا..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج