۸۲۰۹
۵۰۱۸
۵۰۱۸
پ

رونق ۱۰۰ متری‌ها در بازار مسکن!

این مشاور املاک درباره قدرت خرید متقاضیان در بازار خرید واحدهای مسکونی محدوده بلوار فردوس، تاکید کرد: این روزها حدود ۷۰ درصد از مشتریان در بازار با بودجه کمتر از ۱۸۰ میلیون تومان، ۲۰ درصد بر پایه ۲۰۰ میلیون تومان و ۱۰ درصد با قدرت خرید واحدهای مسکونی بالای ۲۰۰ میلیون تومان اقدام می‌کنند.

هیچ خریداری در بازار مسکن نیست که در ازای پرداخت مبلغ اندک از دریافت یک واحد مسکونی با ارزش بیشتر، ذوق زده نشود، اما مساله این است که در واقعیت چنین اتفاقی نمی‌افتد البته از جانب فروشنده‌ها زیرا معمولا در بازار معاملات ملکی خریدارانی هستند که با کمترین بودجه قصد دارند بهترین واحد را خریداری کنند و مشاوران املاک ادعای این دسته از متقاضیان را به اصطلاح «جیب خالی پز عالی» تعریف می‌کنند.

ادعای خرید 100 متری نوساز با 180 میلیون تومان

یکی از مشاوران املاک فعال در خیابان بلوار فردوس در این باره گفت: در حال حاضر نزدیک به ۳۰ درصد از خریداران در بازار مسکن به دنبال واحدهای ۱۰۰ متری هستند البته اغلب این دسته از متقاضیان بودجه کافی برای خرید ندارند چرا که آنها با مبلغی حدود ۱۸۰ میلیون تومان تصمیم دارند واحدی ۱۰۰ متری با امکانات کامل را خریداری کنند در حالی که این امری محال است.

وی درباره وضعیت قیمت‌های پیشنهادی فروش افزود: اکنون قیمت هر متر مربع آپارتمان نوساز در بلوار فردوس غرب و شرق بین 2 میلیون و 200 هزار تا 3 میلیون و 300 هزار تومان از سوی مالکان پیشنهاد می‌شود و این نرخ‌ها بیانگر این مساله است که خریداران با 180 میلیون تومان نمی‌توانند واحد دلخواه خود را خریداری کنند. طاهرخانی درباره خواسته متقاضیان اظهار کرد: هنگامی ‌که خریداران متوجه می‌شوند که با این میزان بودجه نمی‌توانند واحدی را خریداری کنند قصد دارند واحدی چند سال ساخت را خریداری کنند که در این مرحله هم با مشکل مواجه می‌شوند چراکه مالکان این دسته از واحدها از فروش واحدهای خود امتناع می‌کنند.

این مشاور املاک درباره قدرت خرید متقاضیان در بازار خرید واحدهای مسکونی محدوده بلوار فردوس، تاکید کرد: این روزها حدود ۷۰ درصد از مشتریان در بازار با بودجه کمتر از ۱۸۰ میلیون تومان، ۲۰ درصد بر پایه ۲۰۰ میلیون تومان و ۱۰ درصد با قدرت خرید واحدهای مسکونی بالای ۲۰۰ میلیون تومان اقدام می‌کنند.

30 درصد خریداران به دنبال واحدهای 100 متری

در خیابان امیرآباد ۳۰ درصد از خریداران در جست‌وجوی واحد ۱۰۰ متری برای خرید هستند اما اکثریت متقاضیان با بودجه ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان در نظر دارند صاحبخانه شوند. بنگاهداری قیمت پایه آپارتمان‌های نوساز در خیابان امیرآباد را بین ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تا ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اعلام کرد و گفت: آخرین باری که بازار معاملات ملکی با رونق خوبی مواجه بود، مربوط به سال گذشته است.

کاکائی در رابطه با میزان ساخت و سازهای واحدهای مسکونی در خیابان امیرآباد اذعان کرد: در حال حاضر 50 درصد از ساخت و سازها مختص واحدهای کمتر از 100 متر مربع و 50 درصد مابقی بین 100 تا 250 متر مربع است.

منبع : روزنامه دنیای اقتصاد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج