جاباما
۸۲۰۹۵۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

ناراحتی گتوزو از داوری دیدار سوپرکاپ

گنارو گتوزو، سرمربی میلان، پس از شکست تیمش مقابل یوونتوس در سوپرکاپ ایتالیا، عملکرد داوران بازی را مورد انتقاد قرار داد.

ورزش سه: گنارو گتوزو، سرمربی میلان، پس از شکست تیمش مقابل یوونتوس در سوپرکاپ ایتالیا، عملکرد داوران بازی را مورد انتقاد قرار داد.

در این دیدار که در شهر جده برگزار شد، یوونتوس در حالی با تک گل کریس رونالدو به پیروزی رسید که داور بعد از استفاده از VAR، فرانک کسیه، هافبک میلان را به دلیل خطا روی امره جان، از بازی اخراج کرد.

گتوزو به خبرنگاران گفت: " من باید از تیمم تعریف کنم. همانطور که در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی گفتم، ما باید از یک کوه بالا می رفتیم و تلاش مان را کردیم.

این کار من نیست که در مورد اتفاقات بازی، قضاوت کنم. تایید می کنم که کارت قرمز کسیه، درست بود. تنها دغدغه من، استفاده از تکنولوژی است. در صحنه هایی آفسایدهای خیلی نزدیکی گرفته شد و پرچم زده شد. یوونتوس دو گل زد که یکی به خاطر آفساید، پذیرفته نشد زیرا آنها اجازه دادند که بازی ادامه پیدا کند و پس از آن، تصمیم گرفتند. این من را ناراحت کرد.

تیم امروز شخصیت خوبی از خود نشان داد، مقابل یک حریف بزرگ، سخت جنگیدیم. اکنون ما برای دیدار مقابل جنوا، دو بازیکن مان را نداریم."

ناراحتی گتوزو از داوری دیدار سوپرکاپ

ایگواین در دیدار امشب تنها در 20 دقیقه پایانی برای میلان به میدان رفت. به طور رسمی اعلام شد که او تب داشته اما گفته می شود ممکن است این مسئله، به دلیل شایعاتی باید که در مورد رفتن او به چلسی وجود دارد.

گتوزو در این مورد گفت: " او در حال حاضر بدشانس است. او شب گذشته تب داشت. ما تمام تلاش مان را کردیم تا او بهتر شود. او خیلی بازی نکرد بنابراین من بازیکن آماده تر را ترجیح دادم.

شاید این شبیه جوک به نظر برسد اما صادقانه بگویم، این درست است. وقتی شاهزاده سعودی برای دیدن تیم آمد، ایگواین در عکس نیست زیرا من می ترسیدم که او ویروس را بین بازیکنان پخش کند بنابراین این تصمیم را گرفتم."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج