جاباما
۸۲۱۰۵۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

ترکیب اصلی پرسپولیس مشخص شد

پرسپولیس در بازی با یوپن با ترکیبی به میدان رفت که به نظر می‌رسد ترکیب نیم فصل دوم این تیم است.

ایلنا: پرسپولیس روزهای پرخبری را در اردوی قطر پشت سر می‌گذارد. این تیم که به منظور آماده‌سازی برای حضور موفق در نیم‌فصل دوم لیگ برتر در کمپ اسپایر دوحه ساکن شده، یکشنبه‌شب در دیداری تدارکاتی به مصاف یوپن بلژیک رفت و اگرچه یک بر صفر از رقیب عقب افتاد، اما در آخرین دقایق بازی با دو گل سعید کریمی و محمد امین اسدی پیروزی را از آن خود کرد.

برانکو برای شروع این بازی از ترکیب اصلی تیمش استفاده کرده و این ۱۱ نفر را به میدان فرستاد: «بوژیدار رادوشوویچ، جلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، مهدی شیری، شایان مصلح، کمال کامیابی‌نیا، سیامک نعمتی، سروش رفیعی، امید عالیشاه، علی علیپور و مهدی شریفی.

ترکیب اصلی پرسپولیس مشخص شد

با توجه به اینکه بازی روز 11 بهمن پرسپولیس و سپیدرود در جام حذفی احتمالا بدون ملی‌پوشان برگزار خواهد شد، به نظر می‌رسد برانکو از همین ترکیب در رشت استفاده خواهد کرد. هرچند از این بین کمال کامیابی‌نیا هم برای آن بازی محروم است.

عجیب‌تر اینکه محسن ربیع‌خواه هم در نیمه دوم بازی با یوپن دچار آسیب‌دیدگی سخت شد و احتمال داده می‌شود چیزی حدود دو ماه از میادین دور باشد. به این ترتیب پرسپولیس برابر سپیدرود با بحران در پست هافبک دفاعی مواجه خواهد بود و اگر ملی‌پوشان به فینال برسند و برنگردند، احتمال می‌رود او از آدام همتی در این پست بهره ببرد.

در مجموع اما برانکو از استارت تیمش در نیم‌فصل دوم راضی بوده، چرا که دیروز سر میز صبحانه از شاگردانش تشکر کرده است.

در همین راستا پرسپولیس روز پنجشنبه هم قرار است در دومین بازی تداکارتی نیم‌فصل، به مصاف الشحانیه قطر برود. الشحانیه تیمی است که رامین رضاییان را در اختیار دارد و البته حتما می‌دانید که رامین فعلا با تیم ملی در امارات به سر می‌برد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج