جاباما
۸۲۱۰۸۵
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

برهانی: مقابل عراق در حد مدعی ظاهر نشدیم

آرش برهانی، مهاجم سابق تیم ملی فوتبال گفت: ما مدام در ترکیب تیم ملی دچار تغییر هستیم و این ما را در مقابل تیم‌های قدرتمند دچار مشکل خواهد کرد.

خبرگزاری میزان: آرش برهانی در خصوص عملکرد تیم ملی ایران مقابل عراق در جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: در این بازی خوب ظاهر نشدیم و در حد تیمی که می‌خواهد عنوان قهرمانی آسیا را به دست بیاورد نبودیم. مالکیت توپ تیم ملی عراق نسبت به ما بهتر بود و آنها برای پیروزی تلاش بیشتری انجام دادند.

وی ادامه داد: ما مدام در ترکیب تیم ملی دچار تغییر هستیم به طور مثال در پست دفاع وسط در هر بازی با یک ترکیب در حال بازی کردن هستیم و این ما را در مقابل تیم‌های قدرتمند دچار مشکل خواهد کرد.

مهاجم سابق تیم ملی فوتبال در خصوص اینکه ما در مقابل تیم ملی عراق موقعیت گل نداشتیم، گفت: سیستم تیم ما خوب نبود. ما در این بازی با سیستم بازی مستقیم به مصاف عراق رفتیم در حالی که باید از کناره‌های زمین استفاده‌های بیشتری می‌کردیم. به هرحال ما به عنوان صدرنشین صعود کردیم و باید تلاش کنیم در دیدار مقابل حریفان دیگر شرایط بهتر شود.

وی در خصوص اینکه دوست دارد چه حریفی در این مرحله با ایران رقابت کند گفت: برای تیمی که می‌خواهد قهرمان شود نباید فرقی کند که مقابل چه تیمی به میدان برود. ما بالاخره باید برای کسب عنوان قهرمانی آماده رقابت با تیم‌های قوی هم باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      من طرفدار آرش برهانی هستم ولی آرش جون در حد کیروش نیستی که بخوای ایراد بگیری خواهشا سرتون به کار خودتون باشه کمتر به پر وپای کیروش وتیم ملی بپیچید برای من آبروی ایران از همه مهمتره از استقلال پرسپولیس آرش مجیدی وهرکسی بخواد اذیت کنه تیم رو جلوش می ایستیم درود بر کیروش کبیر زنده باد ایران

    • بدون نام

      آقای برهانی برو یه مدرک مربیگری بگیر بعد بیا حرف بزن بچه جان عراق تیم کوچیکی نیست و با تمام ضعف های جلوی ایران حیثیتی و محکم بازی میکنه

    • بدون نام

      خوب تو می آمدی گل میزدی

    • تاجیم

      ارش جوون این ازسیاست دیشب کارلووس بود وخودش نخاست دستش رو بشه .تیم اصلیمون توبازی های حذفی ببین ارش اقای گل اون وقت خودت میفهی ومیببنی بابازیهامون کارلوس کاری میکنه که کل اسیااا برای فوتبال ایران وکارلووس کبیرسرشون به حالت تعظیم فرو میارن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج