۸۲۱۱۱۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

جلالی: شکل بازی تیم‌ملی هدفمند بود

مدرس و کارشناس فوتبال ایران در خصوص عملکرد تیم ملی در جام ملت‌های آسیا صحبت کرد.

ایلنا: مجید جلالی در خصوص عملکرد کلی ایران در دور گروهی جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: تیم ما عملکرد خوبی از خود نشان داد و توانست به عنوان سرگروه به دور بعدی رقابت‌ها راه پیدا کند. این سرگروهی در اهداف بزرگ ما می‌تواند تاثیرگذار باشد و راه ما را برای قهرمانی هموار کند.

وی در خصوص دیدار با عراق نیز گفت: ایران در این مسابقه از آن طراوت دو بازی قبلی فاصله گرفته بود و می‌خواست به آن‌چه که در سر داشت برسد و بتواند به عنوان سرگروه صعود کند. یک بازی هدفمند را از بچه‌ها شاهد بودیم و ایرادی هم نمی‌شود از این شیوه بازی گرفت زیرا در یک تورنمنت مربیان باید با احتیاط تیم‌های خود را هدایت کنند تا مشکل غیرمترقبه‌ای پیش نیاید.

سرمربی سابق پیکان در خصوص تغییرات مکرر در خط دفاعی تیم ملی عنوان کرد: اگر این تغییرات با فکر و به صورت فنی و باتوجه به شناخت فنی از رقبا باشد ایرادی ندارد اما اگر به خاطر سردرگمی باشد مشکل ساز می‌شود و می‌تواند به تیم ما آسیب بزند. من فکر می‌کنم این تغییرات به خاطر شیوه و مدل بازی تیم‌های حریف ما باشد که آقای کی‌روش برای تیم ملی ایران اتخاذ کرده است.

وی در خصوص بخش هجومی ایران در این مسابقات نیز تصریح کرد: ما در دو بازی نخست توانستیم تنوع تاکتیکی خوبی داشته باشیم و گل‌های زیادی را به ثمر برسانیم اما در بازی سوم نتوانستیم شکل هجومی خود را در زمین پیاده کنیم و روی دروازه عراق خطرساز باشیم. همانطور که گفتم این موضوع هدفمند و از پیش طراحی شده بود و نمی‌شود خرده‌ای از آن گرفت.

جلالی در خصوص شانس‌های قهرمانی جام ملت‌های آسیا نیز عنوان کرد: ایران، کره، ژاپن و البته عربستان می‌توانند به قهرمانی برسند و تیم‌های خوبی نشان داده‌اند. استرالیا تیم پرنوسانی است که فکر نمی‌کنم بتواند مانند چهارسال قبل عمل کرده و قهرمان شود. به نظر من قهرمان از بین چهار تیم ایران، کره، ژاپن و عرستان خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج