جاباما
۸۲۱۱۱۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

یادداشت: کسب جام توسط رئال غیرممکن است

رئال مادرید شب گذشته توانست به دور یک چهارم نهایی کوپا دل ری صعود کند، هر چند که شکستی دیگر در این فصل متحمل شد.

ورزش سه: رئال مادرید شب گذشته توانست به دور یک چهارم نهایی کوپا دل ری صعود کند، هر چند که شکستی دیگر در این فصل متحمل شد.

شاگردان سانتیاگو سولاری که در بازی رفت به پیروزی ۱-۰ رسیده بودند، شب گذشته مقابل اتلتیکو لگانس متحمل شکست ۱-۰ شده ولی به دور بعد کوپا دل ری صعود کردند. حالا رئال ۱۰ شکست تا به اینجا فصل به ثبت رسانده که از کل شکست های فصل گذشته این تیم نیز بیشتر است. در ۳۲ بازی فصل، سپیدپوشان ۱۹ پیروزی، ۳ تساوی و ۱۰ شکست تا به اینجا به ثبت رسانده اند و شک و شبهات بسیاری در مورد موفقیت و قهرمانی آنها در پایان فصل به وجود آمده است.

تحت هدایت خولن لوپتگی، رئال در ۱۴ بازی ۶ شکست کسب کرد و حالا در ۱۸ بازی، ۴ شکست متحمل شده است.

یادداشت: کسب جام توسط رئال غیرممکن است

ضعیف تر از فصل قبل

تحت هدایت زیدان، رئال موفق شد قهرمان چمپیونزلیگ شود و در 62 بازی خود 9 بار شکست خورد، در حالی که تیم فعلی با تقریبا نصف تعداد بازی‌ها، 1 شکست هم بیشتر از فصل قبل داشته است. در این مقطع از فصل گذشته، رئال مقابل پاری سن ژرمن به میدان رفت و با وجود اینکه نتایج خیلی خوبی هم کسب نکرده بود، توانست حریف را شکست دهد و صعود کند.

مشکل گلزنی

شکست مقابل لگانس، بار دیگر مشکل رئال در گلزنی را ثابت کرد. سپیدپوشان در این فصل ، در 8 بازی موفق به گلزنی نشده اند، این در حالیست که در طول فصل گذشته تنها در 6 بازی این اتفاق افتاد و در فصل 17-2016، هیچگاه بازی انجام نشد که رئال در گلزنی در آن ناکام باشد. سولاری در پایان بازی تاکید کرد که تیمش به یک مهاجم نیاز دارد. ماریانو دیاز، گرت بیل و کریم بنزما به علت مصدومیت از میادین به دور هستند ولی غیبت این غایبان، دلیل افت گلزنی رئال در طول فصل نبوده است.

یادداشت: کسب جام توسط رئال غیرممکن است

شکنندگی در خط دفاع

مادرید شب گذشته تنها یک گل دریافت کرد ولی اگر واکنش‌های فوق العاده کیلور ناواس نبود، احتمالا رئالی ها بیشتر هم گل می‌خوردند. سپیدپوشان ۳۷ گل در ۳۲ بازی دریافت کرده اند که آماری بسیار ضعیف برایشان محسوب می‌شود.

بدون تسلط بر بازی

در بازی های اخیر، رئال دیگر صاحب توپ نبوده است. مقابل رئال بتیس، تیم سولاری تنها ۲۶ درصد مالکیت توپ داشت. در آن بازی، لوکا مودریچ با ۲۹ پاس، بیشترین پاس موفق را برای هم تیمی هایش ارسال کرد، در حالی که چهارشنبه شب، مارسلو با ۴۸ پاس صدرنشین بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج