جاباما
۸۲۱۱۳۴
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

تصمیم کی‌روش؛ اعتماد به همه به‌ جز کاپیتان!

کی‌روش در کنفرانس بعد از بازی با عراق گفت که یکی از هدف‌هایش بازی دادن به همه بازیکنان تیم ملی است. اتفاقی که در این سه بازی صورت گرفته و به ۲۰ تا از ۲۳ بازیکن لیست اعتماد کرده است.

وبسایت نود: کی‌روش برای سه بازی نخست تیم ملی در دور گروهی جام ملت‌های آسیا تصمیم سختی گرفت. سی‌کیو در این مدت به ۲۰ تا از ۲۳ بازیکنی که همراه خود به امارات برد، بازی داد. علیرضا بیرانوند، مجید حسینی، مرتضی پورعلی‌گنجی، احسان حاجی‌صفی، رامین رضاییان، امید ابراهیمی، وحید امیری، اشکان دژآگه، مهدی ترابی، مهدی طارمی، سردار آزمون یازده بازیکنی بودند که در ترکیب اصلی بازی نخست تیم ملی حضور داشتند. در بازی با یمن، انصاری‌فرد و قدوس و منتظری هم به عنوان بازیکن تعویضی به زمین رفتند.

کی‌روش برای بازی با ویتنام ۲ تغییر در ترکیب فیکس تیمش ایجاد کرد و وریا غفوری و کنعانی‌زادگان جزو یازده نفر اصلی قرار گرفتند. در آن مسابقه احمد نوراللهی هم شانس بازی به عنوان یار تعویضی را پیدا کرد. احمد هفدهمین بازیکن لیست تیم ملی بود که در این تورنمنت برای ایران بازی کرد.

با این اوصاف تا قبل بازی با عراق، فقط ۶ بازیکن از فهرست ۲۳ نفر تیم ملی اصلا بازی نکرده بودند. کی‌روش برای این مسابقه که خیالش از بابت صعود جمع شده بود، دست به تغییری اساسی در ترکیب تیم ملی زد. از بین آن شش بازیکن، روزبه چشمی، میلاد محمدی و علیرضا جهانبخش بالاخره در سومین بازی تیم ملی در ترکیب فیکس قرار گرفتند و اولین حضورشان در این تورنمنت را تجربه کردند. در نتیجه فقط سه بازیکن از لیست تیم ملی هنوز در امارات برای ایران بازی نکردند.

در کنار دو دروازه‌بان تیم ملی یعنی امیر عابدزاده و پیام نیازمند این کاپیتان تیم ملی است که هنوز اعتماد کی‌روش را جلب نکرده و اصلا در این جام بازی نکرده است. آن هم در حالی که شجاعی برای بازی کردن در این تورنمنت لحظه شماری می‌کند تا با حضور در ۴ جام ملت‌ها، آماری کم‌نظیر برای خودش ثبت کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی نام

      ساعتی پنج میلیون دستمزد کی روش که درمقابل تیم عراق صفر صفر کنه؟

    • بدون نام

      تا دیروز که می‌گفتید شجاعی درحدتیم ملی نیست الان از بازی نکردنش ناراحتید!؟دست از سر تیم ملی بردارید خائن ها

    • y......z

      داره نسخه اقا مسعودم میپیچه.لعنت به ادم عقده ای...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج