۸۲۱۱۵۰
۱۴ نظر
۵۰۱۱
۱۴ نظر
۵۰۱۱
پ

سردار کمالی: تعداد سربازان کاهش یافته است

رئیس اداره کل منابع انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح، گفت: اعزام سربازان در نیروهای مسلح باید رسانه ای شود.

خبرگزاری ایسنا: رئیس اداره کل منابع انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح، گفت: اعزام سربازان در نیروهای مسلح باید رسانه ای شود.

سردار موسی کمالی در جمع فرماندهان و مدیران انتظامی استان همدان ، گفت: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب به یاری خداوند جشن با شکوهی را در سراسر کشور برگزار خواهیم کرد.

سردار کمالی با قدردانی از تلاش های پلیس استان در حوزه نظام وظیفه، خاطر نشان کرد: بحمدالله اقدامات خوبی پیرامون سربازان وظیفه در استان همدان صورت گرفته که نشان از توجه بسیار بالای مسئولان انتظامی استان به سربازان است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه امنیت خریدنی و وارداتی نیست، گفت: امنیت تنها چیزی است که باید تولید وبومی سازی شود چرا که اگر امنیت وجود نداشت مردم قادر به زندگی عادی هم نبودند.

سردار کمالی ادامه داد: تولید امنیت بر عهده نیروهای مسلح است و این عزیزان با تلاش، ایثارگری و تحمل مشقات بسیار این امنیت را به ملت هدیه می دهند.

وی افزود: نیروهای مسلح ما برای ایجاد امنیت به ۲ بازو نیاز دارند یکی بسیج و دیگری سرباز که اگر این ۲ رکن مهم وجود نداشتند نیروهای مسلح قادر به انجام وظیفه نبودند.

سردار کمالی در ادامه با اشاره به اینکه در سال های اخیر موالید در کشور ما کاهش پیدا کرده، گفت: به خاطر همین موضوع و معافیت های مختلفی که در کشور برای سربازان وجود دارد تعداد سربازان در مقایسه با گذشته کاهش پیدا کرده که می طلبد در این خصوص تصمیمات اساسی گرفته شود.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه اعزام سربازان در نیروهای مسلح باید رسانه ای شود، گفت: رسانه ای شدن اعزام سربازان موجب آگاهی مردم از اعزام این عزیزان برای دفاع از مرز وبوم این سرزمین پهناور می شود.

رئیس اداره کل منابع انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح، در خاتمه با اشاره به نقش بی بدیل سربازان در تامین امنیت کشور، گفت: فرماندهان و مسئولان عزیز در نیروهای مسلح بایستی به سربازان اهمیت بیشتری دهند و نسبت به رفع مشکلات آن ها اقدام کنند.

در ابتدای این جلسه سردار "کامرانی صالح" فرمانده انتظامی استان همدان نیز گزارش جامعی از وضعیت سربازان وظیفه در پلیس استان ارائه کرد.

بر اساس گزارش سایت پلیس،گفتنی است، سردار کمالی پس از ورود به ستاد انتظامی استان همدان با حضور بر سر مزار شهید گمنام این فرماندهی با قرائت فاتحه یادو خاطره شهیدان عزیز را گرامی داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چرا سرباز ی اجباری تمام نمی شود فقط چند کشور عقب مانده سربازی اجباری دارند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این قانونو از زمان شاه حفظ کردن . چون به نفعشونه دو سال کار بی مزد. ..واقعا سربازی باید اختیاری و با حقوق معادل باشه .

    • بدون نام

      وقتی شرایط زندگی رو سخت می کنید تعداد موالید هم کاهش پیدا می‌کنه الان خیلی ها هستن که به زور خرج خودش رو در میارن چ برسه به اینکه ازدواج کنن ،یکی از علل تعداد موالید همین خدمت اجباریست که ازدواج و اشتغال جوانان را به عقب می اندازد خدمت اجباری هیچ توجیهی ندارد و باید حرفه ای شود شما به فکر نیروی رایگان و مفت هستید به همین دلیل با هر طرحی که به نفع جوانان باشد مخالفت میکنید ،همین طرح جریمه ی ریالی مشمولان می‌تواند افرادی که از سن ازدواجشان گذشته را سر و سامان دهد و باعث افزایش موالید شود که شما با آن مخالفت کردید ،شما در سنی که اوج غرور و شوق جوانیست ،جوانان را با محیط سرد و خشک پادگان‌ها آشنا می کنید و شور و شوق را از آنها می گیرید

      پاسخ ها

      • علی

        احسنت

      • بدون نام

        احسنت

      • بدون نام

        احسنت

      • کورش سخایی

        بنده خودم یه نظامی ام که با سرباز سر و کار دارم و کاملا هم مخالف سربازی اجباری هستم.
        به سرباز ماهی ۲ میلیون حقوق بدید تا جونشم در راه خدمت بزاره آقای کمالی.
        وقتی ماهی ۱۲۰ هزار تومن به سرباز میدی که کرایه ماشینش نمیشه ،چه توقعی ازش داری فداتشم.
        بعدشم مگه سربازی مقدس نیست؟
        پس چرا همه ش فقیر و فقرا و بی کس و کارا و دهاتیا باید بیان خدمت مقدس سربازی؟
        من ۲۰ ساله که خدمت میکنم تو این نظام،چرا تا به امروز یه سرباز ندیدم که باباش روحانی بوده باشه و بیاد برجک نگهبانی بگیره؟
        بیخیال آقای کمالی...
        دست رو دلمون نزار که بد جوری خونِ....
        نه به شما زورمون میرسه چیزی بگیم و نه هم دلمون میاد که به این سربازایِ بیچاره کاری داشته باشیم.

    • ایرج

      سردار جان درست می‌فرمائید،،وقتی این همه استثناء و سهمیه بندی برای اعزام به خدمت سربازی می باشد،باید هم صف معافین و کسر خدمت و....،،عریض و طویل تر از آنهایی باشد که خدمت را انجام میدهند ،،،اگر خدمت سربازی امری مقدس هستش ،پس تقدس اش بر همه واجبه.و بدتر از آن اینکه همان معافین.خاص !!....تا قبل از ترخیص سربازان جایگاه کاری شان را در ادارات اشغال کرده اند...پس نتیجه اینکه آنهایی که با مردی خدمت مقدس را می گذارند،،با نا جوانمردی از هر گونه استخدام برای کار به خودی خود کنار گذاشته می شود.

    • بدون نام

      اگر مقدسه چرا بچه های مسئولین وآقازادها سربازی نمیان همش در آمریکا وکشورهای اروپایی زندگی میکنن چرا آخوندا سربازی ندارن وفقط مختص قشر خاصی این سربازی هست مثل ما فقرا ایکاش سردمداران ایران هم مثل حسن نصرالله وعماد معنیه بچه هاشان برای دفاع از کشور میرفتن سربازی نه که بچه هیچکدام پا به عرصه نگذاشته مردم دیگه خسته شدن از این همه فریب ودغل بازی

    • بدون نام

      سلام سردارکمالی، به سربازان که معلول شدید درخانه دارند سبد کالا بدهید وبرای روحیه بهتر به شهرخودشون عنایت فرماییدمنتقل شوند،فرزندحقیربا دومعلول شدید که درنیروی هوایی شیرازخدمت می کند درخواست انتقال به شهری که نیروی هوایی ندارد اگر ممکن هست معضل سرراه برداشته شود پاینده بادنظام مقدس .

    • سعید

      شما فقط سرباز مفتی میخاین ن اینجوری نمیشه دیگه خدمت سربازی هیچ فایده ای نداره

    • مهسا

      سربازی اجباری رو رضاشاه آورد. شما بردارید.

    • آپرین

      سربازها بیشتر تو پادگان مستخدم کادری ها هستن.این کادری ها که پول مفت میگیرن میانگین کارمفیدشون چند ساعت که هیچ چند دقیقه هست.

    • بدون نام

      هر که پول ، پارتی ، مکر و حیله داشت نرفت سربازی و معاف شد ! بی تعارف از قداستش دیگه چیزی نمونده ، نیروهای مسلح باید « متحول و خود کفا بشوند » که این امر باعث تشکیل ارتش حرفه ای می شود با گذشته باید خداحافظی کرد و به اینده فکر کرد .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج