۸۲۱۱۶۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پنج مدافع در فهرست خرید تابستانی رئال

سران رئال تصمیم جدی برای تقویت خط دفاعی تیم شان در فصل آینده دارند و برای این منظور، پنج بازیکن مدنظر قرار گرفته اند.

ورزش سه: سران رئال تصمیم جدی برای تقویت خط دفاعی تیم شان در فصل آینده دارند و برای این منظور، پنج بازیکن مدنظر قرار گرفته اند.

اولین گزینه رئالی ها کسی نیست جز ادر میلیتائوی برزیلی که با ۲۰ سال سن برای پورتو یک بازیکن ثابت محسوب می شود. ستاره نوظهوری که رقم فسخ قراردادش تا ۳۰ ژوئن ۲۰۱۹، ۵۰ میلیون یورو است و پس از آن به ۷۵ میلیون یورو افزایش خواهد یافت.

پنج مدافع در فهرست خرید تابستانی رئال

مدافع برزیلی در تابستان گذشته از سائوپائولو به پورتو پیوست و 24 بازی برای این تیم تا به اینجا انجام داده است و پورتو در 19 بازی از این 24 بازی به پیروزی رسیده است. او که مورد توجه لیورپول، منچستر و چلسی نیز قرار دارد، در دو هفته اخیر مذاکراتی مثبت با رئال داشته و یونی کالافات، ایجنتی که باعث انتقال وینیسیوس و رودریگو به رئال شد، روند مذاکرات را به پیش می برد.

البته قرار نیست میلیتائو زمستان به رئال اضافه شود چرا که نه پورتو راضی به از دست دادن بازیکن مهم خود در این مقطع از فصل است و نه میلیتائو فعلا تمایلی برای جدایی دارد ولی سران رئال قصد دارند به هر ترتیب که شده رقم فسخ قرارداد او را تا پیش از افزایش یافتن پرداخت کنند.

میلیتائو در 4 ماه گذشته بهترین مدافع لیگ پرتغال انتخاب شده است. رئالی ها پیش از این خاطره خوشی از جذب مدافع میانی از باشگاه پورتو دارند. په په نیز سال 2007 از پورتو به رئال پیوست و 10 سال مدافع ثابت این تیم بود.

طبق ادعای آاس، سران رئال روی 4 مدافع دیگر نیز تمرکز کرده اند تا در صورت شکست مذاکرات با میلیتائو، برای جذب آنها اقدام کنند. ماتیاس دی لیخت، ستاره اژاکس که مدنظر بارسا و پی اس جی قرار دارد به علاوه ماریو هرموسو مدافع اسپانیول، کالیدو کولیبالی، مدافع ارزشمند ناپولی و نیز گیلرمو ماریپان، مدافع شیلیایی آلاوس.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج