۸۲۱۱۹۹
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

بهترین آسیایی‌ها در یک سمت؛ فینال در نیمه نهایی؟

با پیروزی ژاپن مقابل ازبکستان، قرعه رویایی ایران از دست رفت و سخت‌ترین حریف در مسیر فینال، احتمالا نیمه نهایی روبروی تیم ملی قرار می‌گیرد.

وبسایت نود: با پیروزی ژاپن مقابل ازبکستان، قرعه رویایی ایران از دست رفت و سخت‌ترین حریف در مسیر فینال، احتمالا نیمه نهایی روبروی تیم ملی قرار می‌گیرد.

بازی ژاپن و ازبکستان در کنار این دو تیم، اهمیت زیادی برای رقبای‌شان داشت. تیم اول گروه، در سمتی از جدول که ایران در آن حضور دارد باقی می‌ماند و تیم دوم، در سمت دیگر روبروی استرالیا قرار می‌گرفت.

هر دو تیم، می‌خواستند از رویارویی با استرالیا فرار کنند و به جای آن، مرحله بعد روبروی بازنده بازی قطر و عربستان قرار بگیرند. ایران هم ترجیح می‌داد ازبکستان سرگروه شود تا قرعه راحت‌تری تا فینال داشته باشند. با این حال، ژاپن توانست ازبکستان را ببرد و در مرحله نیمه نهایی، جدی‌ترین گزینه رویارویی با ایران باشد.

اگر همه چیز بر اساس پیش بینی‌ها جلو برود ایران در مرحله بعد با عمان یا لبنان بازی می‌کند، یک چهارم نهایی روبروی چین قرار می‌گیرد و نیمه نهایی، رقیب ژاپن خواهد بود. اگر ازبکستان صدرنشین می‌شد، تیم ملی از بازی با ژاپن در نیمه نهایی هم معاف بود.

البته همه این‌ها، بر اساس پیش بینی‌هاست. ۴ سال قبل در اتفاقی عجیب هیچکدام از دو تیم ایران و ژاپن، به نیمه نهایی جام ملت‌ها نرسیدند. عراق و امارات، توانستند جای آن‌ها را در نیمه نهایی بگیرند. ژاپن هم مثل ایران تا قبل از نیمه نهایی قرعه راحتی نخواهد داشت و ابتدا با بازنده بازی قطر و عربستان (در صورت تساوی، عربستان) و سپس احتمالا با اردن شگفتی‌ساز بازی خواهد کرد.

در صورتی که ایران و ژاپن بدون شگفتی به نیمه نهایی برسند، شاید مهمترین و حساس‌ترین بازی جام را با هم برگزار کنند. ایران تیم اول و ژاپن پس از ایران و استرالیا، تیم سوم آسیا در رنکینگ فیفاست. در جام جهانی هم ایران و ژاپن با کسب ۴ امتیاز، موفق‌ترین عملکرد را بین تیم‌های آسیایی داشتند. حالا از این دو تیم، فقط یکی فرصت حضور در فینال جام ملت‌ها را خواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تا کی باید با اما و اگر بالا بریم
      یک بار اساسی تیم رو درست کنیم با قدرت قهرمان شیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج