جاباما
۸۲۱۲۰۷
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

آقای پیم ۱۲ سال دیرتر، صدسال پیرتر!

تیم ملی عمان با پیروزی سه بر یک مقابل ترکمنستان به احتمال خیلی زیاد حریف تیم ملی ایران در مرحله یک هشتم نهایی خواهد بود .

ورزش سه: تیم ملی عمان در ادامه دور سوم رقابت های جام ملت های آسیا موفق شد در آخرین دیدار خود با ارائه یک بازی کاملا برتر ترکمنستان را با نتیجه سه بر یک شکست دهد تا به احتمال قریب به بقین حریف تیم ملی ایران در مرحله یک هشتم نهایی باشد.

حالا از بین گروه های B،E،F عمان به عنوان بهترین تیم سوم انتخاب خواهد شد و فقط درصورتی این احتمال تحقق پیدا نمی کند که لبنان با اختلاف ۴ گل بتواند کره شمالی را شکست دهد.

اگر این اتفاق رخ دهد تاریخ دوباره تکرارمی شود و تیم ملی ایران دوباره باید بعد از اتمام مرحله گروهی به مصاف پیم وربیک هلندی برود که از آن روز تا حالا دوازده سال پیرتر شده است .

در سال ۲۰۰۷ او درحالیکه افشین قطبی را به عنوان دستیار خود روی نیمکت می دید موفق شد همراه با تیم ملی کره جنوبی ایران را که آن روزها با هدایت امیر قلعه نوعی پا به رقابت های جام ملت های آسیا گذاشته بود درضربات پنالتی شکست دهد. این سرمربی ۶۲ ساله اهل روتردام هلند علی رغم این که به عنوان یکی از تیم های سوم به مرحله حذفی می رسد اما انصافا تیم بسیار خوبی را روانه این جام کرده است .

آقای پیم ۱۲ سال دیرتر، صدسال پیرتر!

وربیک در زمان سرمربیگری تیم ملی کره در جام ملتهای 2007 به همراه افشین قطبی دستیار اولش در تیم ملی کره. قطبی پس از این مسابقات برای هدایت تیم پرسپولیس به ایران امد.

آقای پیم ۱۲ سال دیرتر، صدسال پیرتر!

آقای پیم ۱۲ سال دیرتر، صدسال پیرتر!

امیر قلعه نویی روی نیمکت تیم ملی ایران در بازی مقابل کره. ایران با وجود شایستگی در ضربات پنالتی شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت.

آن ها دراولین بازی خود د ر مرحله مقدماتی در آخرین دقایق مغلوب ازبک ها شدند این در حالی بود که که گل خورده در نیمه اول را موفق شدند جبران کنند و در دیدار دوم که به نوعی بهترین بازی این تیم در مرحله اول به شمار می آمد با یک پنالتی که به ناحق توسط داور مالزیایی برای ژاپن گرفته شد تنها با یک گل مغلوب شدند و ژاپنی ها برای بردن این تیم به دردسر زیادی افتاده بودند.

تیم ملی ایران به هدایت کارلوس کی روش یک بار در سال 1392 در ورزشگاه سلطان قابوس شهر مسقط در یک دیدار دوستانه با نتیجه سه بر یک مغلوب تیم عمان شده است.تک گل ایران در آن بازی را محستن مسلمان به ثمر رسانده بود.آخرین دیدار ایران و عمان در جام ملتهای آسیا هم به سال 2004 برمی گردد که اگر خوش شانسی با ما یار نبود احتمالا عمان با مربیگری ماچالا ایران را از جام ملتهای آسیا حذف می کرد. ما در آن بازی با گل دیرهنگام نصرتی به سختی و با نتیجه 2-2 از زمین بیرون آمدیم.

عمانی ها امروز به خصوص در نیم ساعت آخر بازی نمایش دلپذیری به نمایش گذاشتند و حالا فرضیه قرعه آسان ایران در مراحل حذفی را با علامت سئوال مواجه کرده اند.ایران باید با نهایت تمرکز و با استفاده از نهایت قدرت مقابل این تیم عربی بایستد که البته در هر سه بازی مقدماتی نشان داده خط دفاعی آسیب پذیری دارد.

آقای پیم ۱۲ سال دیرتر، صدسال پیرتر!

وربیک بعد از گل سوم تیم عمان مقابل ترکمنستان که لحظات پایانی به دست آمد اینچنین مقابل دوربین ها ژست گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جمع کن خودتو

      حتما انتظار داشتی دوباره با یمن بازی کنیم؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج