۸۲۱۲۹۸
۵ نظر
۵۰۰۰
۵ نظر
۵۰۰۰
پ

بیرانوند: توقع هواداران، بُرد مقابل عراق بود

«علیرضا بیرانوند» دروازه بان تیم ملی ایران بدنبال کسب تساوی در آخرین بازی مرحله گروهی مقابل عراق، در مصاحبه با AFC اذعان داشت که هواداران این تیم به تلافی شکست مرحله یک چهارم دوره پیشین جام ملت های آسیا، از او و هم تیمی هایش توقع برد داشتند.

خبرگزاری ایرنا: «علیرضا بیرانوند» دروازه بان تیم ملی ایران بدنبال کسب تساوی در آخرین بازی مرحله گروهی مقابل عراق، در مصاحبه با AFC اذعان داشت که هواداران این تیم به تلافی شکست مرحله یک چهارم دوره پیشین جام ملت های آسیا، از او و هم تیمی هایش توقع برد داشتند.

تارنمای رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (ای اف سی) در گزارشی نوشت: تیم های ایران و عراق که پیشتر با کسب حداکثر امتیاز از ۲ بازی نخست مرحله گروهی، صعود خود به مرحله حذفی جام ملت های ۲۰۱۹ آسیا را قطعی کرده بودند، برای تصاحب جایگاه نخست گروه به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت با وجود تساوی و تقسیم امتیازها، این ایران بود که به لطف تفاضل گل بهتر به عنوان تیم نخست راهی دور بعد شد.

اما آنچه پیش از برگزاری این بازی کانون توجهات بود، تساوی سه بر سه این ۲ تیم در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های ۲۰۱۵ استرالیا بود؛ رقابتی شگفت انگیز که بیرانوند از روی نیمکت آن را نظاره گر بود؛ نبردی که به عنوان یکی از خاطره انگیزترین دیدارهای تاریخ جام ملت ها در نهایت و در ضربات پنالتی با نتیجه هفت بر شش به سود عراقی ها پایان گرفت و ایرانی ها از صعود به نیمه نهایی باز ماندند.

بیرانوند که در پایان بازی ۲ تیم به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد، در این باره اظهار داشت: مردم و هواداران از ما برد می خواستند و در فضای مجازی فشار زیادی روی ما بود، آنها به ما می گفتند که این تیم همان هایی هستند که باعث حذف شما شدند.

وی ادامه داد: با این وجود، ما قصد داشتیم مثل همیشه بازی خودمان را انجام دهیم و در درجه اول روی گل نخوردن تمرکز کنیم و در نهایت هم به هدفی که داشتیم یعنی صعود به عنوان تیم نخست، دست پیدا کردیم.

سنگربان تیم ملی ایران افزود: همه از ما انتظار داشتند که تیم اول صعود کنیم و حالا ما انتظار داریم که بازی به بازی بهتر شویم؛ زمانی که شما در گروهتان اول می شوید، سایر تیم ها از شما به عنوان حریفی سرسخت یاد می کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ZOOROO

      بیرانوند مطالب را دیر میگیره از بس توپ سر و صورتش خورده همیشه ۲۴ ساعت از عالم جا مانده.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اخی! لنگی جونای حکومتی خخخ!!!

      • بدون نام

        اخی! لنگی جونای حکومتی خخخ!!!

    • بدون نام

      تو چی میگی لنگی حکومتی!

    • بدون نام

      چقدر این لنگیای حکومتی پررو هستن! واقعاکه!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج