جاباما
۸۲۱۳۶۳
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

تارتار: در نقل و انتقالات به اهدافمان نرسیدیم

سرمربی تیم پارس جنوبی جم، گفت: تا اینجا به چیزی که می‌خواستیم در نقل وانتقالات نرسیدیم، اما بازیکنانی که به ما اضافه شدند، نفرات خوب و باکیفیتی هستند.

خبرگزاری فارس: مهدی تارتار درباره شرایط تیمش در اردوی کیش، گفت: با توجه به آب و هوای خوبی که جزیره کیش دارد، تصمیم گرفتیم اردوی خود را اینجا برگزار کنیم. از نظر هزینه اقامت در کیش به مراتب بهتر از اردوهای خارجی است.تنها ایرادی که می‌شود از اینجا گرفت، کیفیت زمین است. البته خیلی شرایط بدی ندارد اما مسئولان این جزیره باید فکری اساسی به حال زمین چمن انجام دهند تا استقبال بیشتری شود. وقتی ما در کشور خودمان چنین آب و هوایی داریم، چرا باید اردوی خارجی برگزار کنیم؟ امیدوارم سال بعد وضعیت زمین بهتر شود.

وی درباره نقل وانتقالات پارس جنوبی جم، خاطرنشان کرد: ما تا اینجا به چیزی که می‌خواستیم در نقل وانتقالات نرسیدیم، اما بازیکنانی که اضافه شدند، نفرات خوب و باکیفیتی هستند که می توانند به تیم در نیم فصل دوم کمک کنند. امیدوارم دربازی های تدارکاتی به هماهنگی لازم برسیم تا در نیم فصل دوم با شرایط خوبی حضور پیدا کنیم.

سرمربی پارس جنوبی با اشاره به روحیه بالای بازیکنانش در اردوی کیش، تاکید کرد: ما سعی کردیم با توجه به تعطیلی لیگ برتر تمریناتی را برای بازیکنان طراحی کنیم که شادابی را به بچه ها منتقل کند. خوشبختانه کادرفنی ما تمرینات خوبی را طراحی کردند و شما می بینید که بازیکنان روحیه بسیار خوبی دارند.

تارتار درباره وضعیت ‌مونگ بت آلاسان‌ مهاجم کامرونی‌ای که در تمرینات پارس حضور دارد، افزود: این بازیکن را یکی از همکاران معرفی کرد. داریوش یزدی که در نیم فصل اول در لیگ برتر فعالیت می‌کرد، از آلاسان خیلی تعریف کرد و ما او را می‌خواهیم بیشتر ببینیم. او بازیکن ناشناخته‌ای است که هزینه خاصی هم برای ما ندارد. همسر این مهاجم کامرونی ایرانی است و الان هم در اردو حضور دارد تا او را بیشتر ببینیم. اگر هم بخواهیم او را جذب کنیم، قراردادش ریالی امضا می‌شود.

سرمربی پارس جنوبی جم در پایان، گفت: من جا دارد از همه هواداران خوبمان بابت زحماتی که در نیم فصل اول کشیدند و حمایت هایی که کردند تشکر کنم.امیدوارم در نیم فصل دوم هم مثل ۳ سال گذشته یار و یاور ما باشند. ما انتظار این را می کشیم تا لیگ شروع شود و به شهر خودمان، شهر جم برویم و از نزدیک آنها را ببینیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کامران

      اگه وزیر پشتتان بود بازیکن ده میلیاردی هم می گرفت وفرست کلاس هم براتون رزو می کرد!؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج