جاباما
۸۲۱۳۷
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

فتح‌الله‌زاده: وزارت ورزش باید به ما پول بدهد

مدیرعامل باشگاه استقلال در واکنش به اظهارنظر معاون پشتیبانی و منابع انسانی وزارت ورزش و جوانان مبنی بر اینکه دیگر هیچ پولی به استقلال و پرسپولیس پرداخت نمی‌شود، گفت: وزارتخانه تکلیف ما را هرچه زودتر روشن کند. آن‌ها باید به ما پول بدهند وگرنه فرد دیگری را بر سر باشگاه بگذارند.

ایسنا: علی فتح‌الله‌زاده در واکنش به سخنان مناف هاشمی، معاون پشتیبانی و منابع انسانی وزارت ورزش و جوانان مبنی بر اینکه وزارتخانه دیگر ریالی به استقلال و پرسپولیس پول نخواهد داد، گفت: آقای هاشمی الان نمی‌تواند بگوید که پول نمی‌دهند. اگر می‌خواهند به ما پول ندهند، یک آدم دیگر را در باشگاه بگذارند. آن‌ها مقابل باشگاه متعهد هستند و باید پول بدهند.

وی ادامه داد: نمی‌شود که مدیریت باشگاه دست آن‌ها باشد و پولش را ما بدهیم. حرف من عین منطق است. وزارتخانه باید هرچه زودتر تکلیف ما را روشن کند. آن‌ها حتما باید به ما پول بدهند و اگر نمی‌خواهند این کار را بکنند، باشگاه را به ما بدهند یا یک مدیر دیگر برایش انتخاب کنند.

فتح‌الله‌زاده که به شدت عصبانی بود، گفت: وزارتخانه تعهد کرده بود که تا پایان فصل سیزدهم ۱۰ میلیارد تومان به استقلال بدهد اما فعلا فقط یک و نیم میلیارد پول داده است.

فتح‌الله‌زاده همچنین با اشاره به دیدار تیمش برابر فجر سپاسی و خوب توصیف کردن این بازی، درباره استقبال کم هواداران استقلال از بازی‌های این تیم گفت: من از آن‌ها گله دارم. قرار نیست که هواداران ما را تنها بگذارند. نمی‌دانم شاید دیگر قهرمانی برایشان ارزشی ندارد. اشکالی ندارد. ما برای آن‌ها زحمت می‌کشیم، آن‌ها هر طور که راحت هستند تصمیم بگیرند.

مدیرعامل باشگاه استقلال که دیروز دیداری با علی کفاشیان داشت، درباره مفاد جلسه‌اش با رییس فدراسیون فوتبال گفت: ما درباره کلیات فوتبال صحبت کردیم و مشخصا از آن‌ها خواستیم که بگویند کی‌روش از باشگاه‌هایی که در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند چه می‌خواهد، در عوض ما هم با سرمربی خود صحبت می‌کنیم تا به یک جمع‌بندی مناسب برسیم.

وی افزود: نتیجه‌ای که از جلسه گرفتیم این بود که آن‌ها با کی‌روش صحبت کنند و مشخص‌تر بگویند که چه می‌خواهند. ما هم همین کار را می‌کنیم، اگر این موضوع حل شد که هیچ وگرنه باز هم مذاکره می‌کنیم تا به یک راه حل اساسی برسیم. من فکر می‌کنم این مشکل به راحتی قابل حل است.

فتح‌الله‌زاده همچنین گفت: وزارت ورزش متعهد شده است که نیمی از هزینه‌های باشگاه را پرداخت کند تا نیم دیگر را باشگاه از محل درآمدزایی خودش تامین کند. اگر این ۵۰ درصد سهم وزارت ورزش پرداخت نشود، ما در باشگاه نمی‌مانیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پایان در توضیح "کلیاتی" که درباره آن‌ها با کفاشیان صحبت کرده است به ایسنا گفت: فدراسیون به صداوسیما پیشنهاد داده که برای فصل بعد ۱۶۰ میلیارد تومان به عنوان حق پخش پرداخت کند. به نظرم این مبلغ هنوز هم کم است اما قدمی برای تثبیت این حق است. همه جای دنیا فوتبال از درآمد خودش حیات دارد و اگر این پول نباشد فوتبال نمی‌تواند نفس بکشد. ضمن اینکه پول باشگاه‌ها را نمی‌دهند و به آن توهین می‌کنند و می‌گویند که دولت چقدر به فوتبال کمک می‌کند. آیا وقتی باشگاهی ۲۵ میلیارد هزینه‌اش است و دولت فقط ۵ میلیارد می‌دهد، نامش کمک کردن است؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج