جاباما
۸۲۱۳۸۹
۵ نظر
۵۰۰۷
۵ نظر
۵۰۰۷
پ

نامه مجمع نمایندگان طلاب قم درباره «پالرمو»

اعضای مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه قم در نامه‌ای خطاب به رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام پیرامون لایحه پالرمو،‌بر مغایرت این لایحه با شرع و سیاست‌های کلی نظام تاکید کردند.

خبرگزاری فارس: اعضای مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه قم در نامه‌ای خطاب به رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام پیرامون لایحه پالرمو،‌بر مغایرت این لایحه با شرع و سیاست‌های کلی نظام تاکید کردند.

متن این نامه به شرح ذیل است:

احتراما ضمن تبریک انتصاب شایسته حضرتعالی بعنوان رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام وعضو فقهای شورای نگهبان؛ به استحضار می رساند: به یاد داریم فلسفه این نهضت تحقق آرمانهای اسلام ناب و خارج شدن از زیر یوق استعمار و استکبار جهانی بوده است، اما دشمنان اسلام دست از ما برنداشته و قصد دارند تا در استعماری فرا نو با استفاده از قوانین بین المللی، کشورها را زیر سلطه خویش قرار دهند.

حضرتعالی که خود از مجتهدین هستید و اشراف به قانون اساسی و فتاوای مقام معظم رهبری حفظه الله و مراجع عظام تقلید دامت برکاتهم و سیاستهای کلی نظام دارید مستحضرید ریاست فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام مرحوم آیت الله هاشمی شاهرودی(ره) مغایرت لایحه الحاق ایران به کنوانسیون سازمان ملل متحد برای مبارزه با جرائم سازمان یافته فراملی ( پالرمو) با شرع و سیاستهای کلی نظام را در نامه شماره ۹۷۴۱/۹۹۰۰ مورخ ۹/۴/۱۳۹۷ به آیت الله جنتی حفظه الله اعلام نمودند. و از سوئی دیگر هیئت نظارت بر حسن اجرای سیاستهای کلی نظام که منصوبین مستقیم رهبر معظم انقلاب هستند نیز مخالفت خود را با کنوانسیون پالرمو اعلام کرده اند با این وصف مطلع شده ایم که این کنوانسیون قرار است مجددا در صحن مجمع تشخیص مصلحت نظام مطرح گردد؛

مگر رهبر معظم انقلاب نفرمودند که سراغ کنوانسیون‌هائی که نمی دانید ته آن چیست نروید بلکه به قوانین داخلی رجوع کنید؟! آیا مجلس قانون مبازره با پولشوئی و جرائم سازمان یافته را تصویب نکرده است؟ آیا مراجع عظام تقلید با صراحت فتاوای خود را در مورد تحریم پذیرش اف ای تی اف بیان نکرده اند؟!

لذا ما نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با اعلام برائت از کنوانسیون ننگین پالرمو از حضرت مستطاب عالی با اقدامی انقلابی و قاطع مانع از طرح مجدد آن در صحن مجمع تشخیص مصلحت نظام شده و مخالفت خود را با این گونه کنوانسیونهای استعماری اعلام فرمائید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اخرش به زبان ساده وباسراحت به مردم نگفتندموضوع چیه مخالف وموافق برای مردم رودرروبگویید چیه موضوع تحمیل نظرچندصدنفرملاک نیست حرف امام (ره)میزان رای ملت است رفاندم بگذارید وسلام

    • بدون نام

      پالرمو هم مثل برجام و یا شاید بدتر از برجام باشد چون دشمن به منابع مالی کشور دسترسی پیدا کرده و در آینده می تواند تحریمهای ریشه کنی علیه کشور ایجاد کنند، دولت اصلاحطلب با کار و تلاش جهادی و توجه به ظرفیتهای داخلی می تواند اقتصاد را نجات دهد نا با توسل به دشمنان کشور ؟؟!!!؟؟!؟؟!؟؟؟؟

    • بدون نام

      اگه کشور ما عضو این معاهدات بین المللی نشه که کسی تو دنیا با ما تجارت نمیکنه. اونوقت کشور از نظر اقتصادی فلج میشه

    • آ زاد

      زودتر در مجلس شورای اسلامی را گل بزنید که صد تا قانون گذار داریم ،صد تا فرمان بده ،و ده تا مجلس فرمایشی داریم

    • یه بیسواد

      چه نامه بدون سلام و بدون نام ! طلاب قم هر کدام از حوزه های علمیه اسم .....ومشخصات دارن ویه اسم میبردید تا مردم بدونن کی گفته و نگرانی و یا اگر عمل ننگینی هست بگید مردم هم بدونن کمک میکنن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج