جاباما
۸۲۱۴۰۳
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

غیبت ۳ تا ۴ هفته‌ای فلینی به دلیل مصدومیت

هافبک بلژیکی شیاطین سرخ به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه ساق پا حداکثر تا یک ماه قادر به همراهی این تیم نخواهد بود.

خبرگزاری تسنیم: اولگنار سولسشایر، سرمربی موقت تیم فوتبال منچستریونایتد در نشست خبری پیش از بازی فردا (شنبه) تیمش مقابل برایتون اعلام کرد که مروان فلینی هافبک بلژیکی این تیم به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه ساق پا بین ۳ تا ۴ هفته خانه‌نشین خواهد بود.

فلینی از زمان اخراج ژوزه مورینیو و روی کار آمدن فلینی به عنوان جانشین او، در ۶ بازی منچستری‌ها فقط ۳۱ دقیقه بازی کرده و حالا غیبت او در ترکیب این تیم در یک ماه پیش رو هم قطعی به نظر می‌رسد.

غیبت ۳ تا ۴ هفته‌ای فلینی به دلیل مصدومیت

سولسشایر در باره مصدومیت فلینی به خبرنگاران گفت: مصدومیت او ناراحت کننده است. در همه بازیکنان یکسری عوامل مجهول (اشاره به یکی دو مورد ابراز نارضایتی از نیمکت‌نشینی‌‌های متوالی) وجود دارد که در مورد فلینی هم آنها را می‌دانیم. او تلاش خواهد کرد که تا به ترکیب برگردد. سایر بازیکنان هم چنین نارضایتی‌هایی دارند اما این چیزها برای این مقطع از فصل عادی است.

سرمربی شیاطین سرخ درباره وضعیت دیگر مصدومان تیمش هم گفت: کریس اسمالینگ و مارکوس روخو به تازگی شروع به دویدن کرده‌اند اما به صورت سبک این کار را انجام می‌دهند و هنوز کاملاً آماده نیستند. الکسیس همه تمام هفته را تمرین کرده است، پس امیدواریم که او هم آماده باشد. فلینی هم برای مدتی طولانی غایب است. او چند هفته‌ای خانه‌نشین خواهد بود.

تیم فوتبال منچستریونایتد فردا (شنبه) از ساعت 18:30 به وقت تهران در هفته بیست‌و‌سوم لیگ برتر انگلیس، میزبان برایتون خواهد بود، تیمی که در نیم فصل اول با هدایت ژوزه مورینیو مغلوب آن شد و در حال حاضر بازیکن ایرانی خود علیرضا جهانبخش را (به دلیل حضور در جام ملت‌های آسیا) در اختیار ندارد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • moji gorji city

      بره گمشه فلینی در حدو اندازه منچستر یونایتد نیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج