جاباما
۸۲۱۴۷۰
۱۹ نظر
۵۰۰۰
۱۹ نظر
۵۰۰۰
پ

اعتراض استقلالی‌ها زیر سایه جنجال بزرگ کی‌روش!

اعتراض بازیکنان استقلال به مدیریت و اسپانسر باشگاه یکی از مهمترین اخبار چهارشنبه شب فوتبال ایران بود که البته زیر سایه اخبار مهمتر قرار گرفت.

ورزش سه: بازیکنان استقلال با وجود دریافت ۲۵ درصد از مطالبات شان بعد از چند روز اعتصاب و بدون اینکه پول خود را دریافت کنند حاضر شدند به ترکیه بروند و اردوی خود را برگزار کنند. اما چهارشنبه شب کاسه صبر بازیکنان استقلال لبریز شد و آنها با انتشار پستی مشترک از برگزاری اردوی در ترکیه و دریافت نکردن مطالبات شان گله کردند و البته مدیران و اسپانسر باشگاه را متهم به دروغ گویی کردند.

هرچند بازیکنان حاضر شدند در تمرین استقلال شرکت کنند و اعتصاب نکردند اما به طور رسمی و علنی مدیران باشگاه را متهم به دروغگویی و عدم صداقت کردند اما پست مشترک آنها به ۲ دلیل مشخص برد لازم را نداشت، اول اینکه دقایقی بعد از انتشار این پست بازی ایران برابر عراق شروع شد و تمام نگاه ها و اخبار به این بازی حساس بین دو رقیب سنتی فوتبال آسیا معطوف شد.

از همه این ها گذشته مصاحبه جنجالی کی روش در حاشیه تمرین روز گذشته هم به کمتر دیدن شدن اعتراض مشترک بازیکنان استقلال دامن زد، جایی که او اعلام کرد وزیر ورزش و جوانان بعد از جام جهانی موافق تمدید قراردادش نبوده است و البته سلطانی فر را متهم به حمایت از یک تیم خاص کرد که با واکنش های زیادی از سوی رسانه ها، مسئولین ورزش و هواداران فوتبال همراه شد.

این دو اتفاق مهم باعث شد کمتر به اعتراض بازیکنان استقلال در رسانه ها پرداخته شود هرچند که آنها هم اکنون با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنند و شرایط برایشان سخت شده است.

هادی مباشری معاون اجرایی باشگاه استقلال در مورد پست مشترک بازیکنان گفت: بالاخره آنها مثل بچه های ما هستند و به آنها حق می دهم که ناراحت باشند چون تحت فشار هستند. البته ما واقعا توقع این کار را نداشتیم و برای آنها سوء تفاهم پیش آمد که ما پیگیر کارشان نیستیم و نمی خواهیم مشکل را حل کنیم.

او در پاسخ به این سوال که مدیران باشگاه چه تصمیمی برای حل مشکلات مالی خواهند گرفت هم گفت: اینطور نیست که ما دست روی دست بگذاریم، در روزهای اخیر چندین و چند جلسه با اسپانسر برگزار کرده ایم تا مشکل را حل کنیم. شبانه روز داریم کار می کنیم، پول مجید حسینی مانده و پول ما از فیفا که بخشی از آن را بابت طلب پروپئیچ تهاتر کردیم اما بخش دیگر مانده است که هنوز دست ما را نگرفته است.

معاون اجرایی باشگاه استقلال در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: شما فکر می کنید چرا قرارداد دو بازیکن خارجی خود را نهایی نکرده ایم؟ چون واقعا اولویت ما پرداخت پول به بازیکنان فعلی است و اینطور نیست که ما به نیازهای آنها احترام نگذاریم.

او می گوید: ماه دیگر مشکلات مالی باشگاه حل می شود اما در این یک ماه مشکل مالی داریم و دست مان خالی است اما در ماه آینده مشکل حل می شود و تمام مطالبات را پرداخت می کنیم.

در این بین مدیران استقلال به دنبال تامین منابع جدید هستند تا بتوانند مطالبات بازیکنان شان را پرداخت کنند و البته بازیکنان هم شرایط سخت باشگاه را درک کنند تا تمرین های این تیم طبق روال پیش بینی شده، پیش برود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بازیکنان کیسه در این فصل از همه تیمهای دیگه بیشتر دریافتی داشتند با این هوچیگریها که راه انداختند قصد دارند از جیب ملت باز پول مفت به جیبشون بریزند جواب مدیران نالایق کیسه رو چه کسی باید بده که مرتبا بازیکنان بی کیفیت خارجی رو با قراردادهای بالا میارند و بعد از چند بازی با کلی جریمه و پول اونها رو کنار میذارند ، الحاجی گرو و نومایر با میلیاردها تومان پول مردم به ریش همه خندیدند و رفتند ، مدیرعامل نالایق بعد از اینکه این قضیه صورت گرفت برای اینکه اذهان رو منحرف بکنه دستور ترک تمرینات رو به بازیکنانش داد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دمت گرم

    • محمدی

      باشگاه حرفه ای!

    • محمدی

      باشگاه حرفه ای!

    • سید امین موسوی

      کدوم حرف اقای کیروش ناحقه..چرا به تیپ بعضیا برمیخوره اگر همین حرفا را در مورد شفر میزد آیا بازم اینقدر جنجال میشد. حرفهای ایشون هم درمورد وزارت و هم درمورد برانکو کاملا درست و بجاست سند و مدرک ::: اول اظهارات آقای کاویانپور و طباطبایی بعدم حال و روز چن سال اخیر استقلال... بس کنید دیگه اگه مردین شرایط را تغییر بدین نه ...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شرایط همینه برايه کیسه تمام پول بیت المال ودادین به خارجی های بی مصرف حق دلالی شوفر کی‌روش و تقوی هم درآمد

    • بدون نام

      خو همه میدونن الکیه

    • مسعود

      ماه آینده چه خبره؟ شما که تمام پول اسپانسر رو پیش خور کردین، به زمین و زمان هم بدهکارن، هر پولی هم به باشگاه میرسه باید بدین به نویمایر و گروی بی خاصیت! باکدوم پول میخواین بازیکنا رو راضی کنین؟

    • تاجی با قدمت و تاریخ نه لنگی وابسته ب و ز ا ر ت

      دیه عالم و آدم میدونن ک وزارت و فدراسیون حامی لنگ هستن

    • بدون نام

      مرگ بر وزیر ورزش

    • عبداله آذرنیوشه

      به نظر من کی روش راست میگه تو فوتبال این قدر دلال با فوتبال بازی میکنه از قول کی روش برای یه تیم خاص پرواز خاص می فرستن خوب مشخص است برای تیم خاص برنامه می ریزن

      پاسخ ها

      • شاهین هدایت

        خودت به نفهمی زدی؟کدوم پرواز؟هیچ شرکت هواپیمایی حاضرنشد هواپیما در اختیار پرسپولیس بذاره در حالی که واسه هربازی معمولی کیروش پرواز چارتر داره قرارداد900هزار دلاری داره بعد از هر بازی 6هزاردلار پاداش میگیره و به ریش منو تو میخنده دیگه صدای کیروشی پورها هم در اومده اونوقت تو بازم میگی کیروش.
        واقعا که کیسه کش و بی خاصیت هستی

      • رضا

        سلام
        تا حالا که ما هرچی دیدیم که حمایت وزیر از استقلال بوده نه پرسپولیس . وزیر وساطت میکنه باشگاه ذوب اهن تبریزی رو به استقلال بده. وزیر ورزش سفارش میکنه بازی استقلال با پدیده رو به تعویق بندازه تا استقلال از بحران خارج بشه
        بعد اماده سازی ورزشگاه ازادی رو میگن توجه به یه تیم خاص
        انصافت رو شکر

      • و ز

        کیسه کش و بیخاصیت باشی بهتره تا اینگه لنگی و بیتربیت باشی.اره داداش.

      • و ز

        اقای اذر نوشه از این بی ادبیا ناراحت نشو اخه مکتب اون علی عبدو لنگی که فاحشه خونه داشت از این بهتر ازش آدم و هوادار در نمیاد.

    • لنگ کثیف

      فقط لنگ و لنگی و براکو دلال در اولویت پول هستن.
      وزیر پست

    • ابوذر مهدور

      شما استقلالی ها کار دیگه ای ندارین جز اسکی رفتن رو برف!! پرسپولیس .فردا اگه پرسپولیسی ها مثلا با شلوار جین برن توزمین شما پس فرداش با شلوار جین میرید تو زمین. بسه دیگه بابا خودتون باشید. بیانیه صادر میکنن . شور مسخرشو در آوردن دیگه

    • بدون نام

      بنظر 80درصدطلاقها،100درصداختلاسها،90درصد فرار مغزها وگرانی گوشت،ارز،سکه،پوشاک.خودرو، گریه الکی خیابانی،جوگیرشدن میثاقی ،و......... زیر سر کی روش باشه

    • سعید

      بی غیرت ها.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج