جاباما
۸۲۱۴۹۳
۷ نظر
۵۰۰۰
۷ نظر
۵۰۰۰
پ

مرزبان: خائنان خاکستری اطراف تیم ملی هستند

علیرضا مرزبان می گوید رفتار منتقدان نسبت به کی روش و همینطور رفتار کی روش نسبت به آنها باید براساس احترام متقابل باشد.

ورزش سه: علیرضا مرزبان سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان که تیمش را در مسجد سلیمان و بدون حضور در اردوی خارج شهر برای حضور در رقابت های لیگ برتر در نیم فصل دوم آماده می کند، در مورد مشکلاتی که پیش روی تیمش، می گوید: مشکلات مالی ما همچنان وجود دارد؛ مشکلات زیادی داریم و به همین دلیل نتوانستیم بیرون از شهر برویم و وضعیت خوبی نداریم.

به خاطر مشکلات مالی به سختی بازیکن جذب می کنیم؛ چون کسی به ما بازیکن نمی دهد و بازیکن خارجی هم از ۸۰ هزار دلار بالا است که در توان باشگاه ما نیست، ولی تمام عشق ما این است که به عشق هواداران با تیمی که داریم نتایج خوبی کسب کنیم و تیم را حفظ کنیم.

مرزبان با اشاره به این نکته که کسب ۱۳ یا ۱۵ امتیاز در نیم فصل دوم می تواند ضامن بقای آنها در لیگ شود، حرف هایش را اینگونه ادامه داد: ما ۱۵ امتیاز اول و سخت را گرفتیم و شرایط برای ما ساده تر است. به نظرم با ۲۷ امتیاز یا ۳۰ امتیاز می مانیم که با توجه به توانی که داریم، خیلی به آن نزدیک هستیم.

مرزبان: خائنان خاکستری اطراف تیم ملی هستند

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان درباره دیدار روز گذشته تیمش برابر صنعت نفت آبادان که در دقیقه 40 نیمه کاره رها شد و دلیل آن می گوید: داوری خوب نبود و روی بازی کنترل نداشت. ما ترس از مصدومیت داشتیم و به خاطر همین پس از صحبتی که با مربی صنعت نفت داشتیم، تصمیم گرفتیم بازی را تمام کنیم. البته ما 4.5 ساعت راه رفته بودیم برای برگزاری این بازی ولی داور کیفیت لازم نداشت و به همین دلیل تصمیم گرفتیم ادامه ندهیم.

مرزبان در مورد صدرنشینی ایران در گروه چهارم مسابقات و همینطور حواشی ایجاد شده پیرامون تیم ملی طی روز گذشته و امروز توضیح داد: در این زمینه چندبحث داریم. من تاکیدم این است که کیفیت کاری تیم برای ما مهم باشد. یک اشتباهی که می کنیم این است که ما همیشه راجع به فرد حرف می زنیم ولی باید از این فاصله بگیریم و راجع به واقعیات صحبت کنیم. راجع به این موضوع باید حساس باشیم. باید راجع به مسائل حساس تیم صحبت کنیم و این نباید ربطی به سمپاشی داشته باشد.

مربی سابق پرسپولیس و سپاهان حرف هایش را اینگونه ادامه داد: الان بحث بر سر این است که همه در مورد مشکلات تیم ملی صحبت می کنند، اما تیم ملی وارد مسابقات شده؛ باید با عمان و احتمالا چین بازی کنیم. این قرعه این نوید را به ما می دهد که تیم می تواند در میان مدعیان باشد و در میان شانس های قهرمانی.

مرزبان در مورد انتقاداتی که به کی روش وارد شده و همینطور مواضع سرمربی تیم ملی بیان کرد: احترام متقابل باید در مورد سرمربی تیم ملی باشد و برعکس؛ متاسفانه برخی مواقع از طرف برخی رسانه ها و پیشکسوتان فوتبال به کی روش حمله شده و کی روش هم در این بین اشتباه بزرگی کرد. مهم ترین فاکتور همبستگی که ما باید برای تقویت آن تلاش کنیم.

نباید تسویه حساب های سیاسی اطراف تیم وجود داشته باشد؛ من راجع به این مسئله با عنوان خائنان خاکستری صحبت کردم؛ آنها اطراف تیم هستند.

در نهایت مرزبان حرف هایش در خصوص شرایط مدعیان با توجه به قرعه کشی انجام شده را اینگونه توضیح می دهد: اجازه اشتباه نداریم. از طرفی این مسئله هم هست که هر تیمی برای برنده بودن، باید روز خوبش باشد. هیچ تیمی برتری مطلق ندارد. تیم ما یکی از تیم های مدعی جام است ولی در هر بازی ممکن است اتفاقات زیادی رقم بخورد که سرنوشت جام را تغییر می دهد.

مرزبان در نهایت در پاسخ به این سوال که چه نظری در مورد رفتار و صحبت های خیابانی در برنامه شب گذشته شبکه ورزش دارد، عنوان کرد که صحبت های او را ندیده و نمی تواند اظهار نظری در این مورد داشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • برانگوه،(خری در جلد انسان)

      اگه منظورت برانگوهه،کاملا موافقم.

    • بدون نام

      خیابانی دو رو و نان به نرخ روز و دلال لباس تیم ملی بود که کی روش نخواست با این سواد انگلیسی کتاب ترجمه کرده و اشک تمساح میریزه ...و باعث حدف شدن عادل مردم قضاوت خواهند کرد در اینده
      شهاب قاسمی از کجا امده شده محری مفسر کارشناس و گزارشگر .... میثاقی ...همه به کی روش میتازند در برنامه فقط منتقدان قبلی کی روش را میاورند و جالبه ایراد فنی نمیگیرمو و فقط حاشیه درست میکنند ...واقعنگه

    • حامد آریا

      حالا چی شده همه چپ افتادن با کی روش...فکر میکنید کی روش بره کی میاد...مایلی کهن یا قلعه مرغی یا افشین قطبی...کلاتون رو بالاتر بذارید کی روش به تیم ملی رنگ و رو داده اعتبار داده.تیم یک دست یک دل یک صدایی جمع کرده.خواهشن تو این وضعیت خرابش نکنید.الان موقع حمایت از تیم ملی هستش

    • طو طیا

      یکی از این خائنآن برانکوی دلال میباشد که به خاطر حسادت بیش از حد معمول نسبت به کوروش کبیر در حال اقدام برای ایجاد اختلاف میان مردم و تیم ملی فوتبال هستند این بشر به ظاهر با شخصیت قلبی کاملا سیاه وارد از کینه دارند
      بار الها شرّ این موجود خبیث را از سر ملت ایران کوتاه بفرما....امین....
      زنده باد کیروش

      پاسخ ها

      • بدون نام

        طوطیا.سوزشت خیلی زیاده.اگر پول ندارید شماره کارتتو بفرست تا برات بفرستم تا بتونی پماد بخری وسوزشت کم شه.چه بخوای چه نخوای پرسپولیس وبرانکو سرور شما کیسه کش هاست..ارزو به دل ماندین از وقتی که آقای برانکو آمده پرسپولیس.بشین قهرمان.واین آرزو به گور میبرین.پس مشخص هستش که سوزشتان از چی هست.

    • بدون نام

      کیروش نبود الان باید میرفتین به جهنم

    • بدون نام

      دست بردارید خائن دشمن بس کنید دیگر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج