۸۲۱۵۴۳
۲۷ نظر
۵۰۰۲
۲۷ نظر
۵۰۰۲
پ

کی‌روش تمام شدنی است، تیم‌ملی نه

تیم‌ملی ایران وضعیت نسبتا خوبی در جام ملت‌های هفدهم دارد.

فرهیختگان: تیم‌ملی ایران وضعیت نسبتا خوبی در جام ملت‌های هفدهم دارد. در گروه‌مان صدرنشین شدیم و مسیر ساده‌تری نسبت به سایر مدعیان قهرمانی برای رسیدن به نیمه‌نهایی داریم. بیش از هر زمانی امیدواریم به تکرار قهرمانی‌های سال‌های دور. برخلاف اکثر مدعیان تیم ما متکی به هیچ بازیکنی نیست و نشان داده‌ایم که با ترکیب‌های متفاوت نیز می‌توانیم نتایج دلخواه‌مان را کسب کنیم.

بازیکنانی داریم که دغدغه فیکس‌بودن ندارند و هرکدام‌شان هر زمانی به میدان می‌روند فقط برای موفقیت تیم می‌جنگند، اما مشکل بزرگی هم داریم؛ سرمربی‌مان هرچقدر از لحاظ فنی کاردان است، از لحاظ رفتاری همه را ناامید می‌کند. خودش از بالا رفتن پرچم سفید به‌خاطر تیم‌ملی می‌گوید و خودش هم آتش‌بس را نقض می‌کند.

حتی نزدیکانش هم دقیقا نمی‌دانند که او چه می‌خواهد و مشکلش چیست. حتی نمی‌توان با قطعیت از جدایی او سخن گفت. قبلا هم هربار که از مشکلات حرف می‌زد و صحبت از ترک ایران می‌کرد با خبر تمدید قراردادش مواجه می‌شدیم.

گلایه از وضعیت اقتصادی تیم‌ملی آن‌هم در شرایطی که ملی‌پوشان با انجام بازی‌های تدارکاتی و حضور در اردوی فوق‌العاده قطر راهی مسابقات شده‌اند، چه توجیهی دارد؟ اینکه بازیکنان پرسپولیس با فرست‌کلاس به ژاپن رفته‌اند تا فینال لیگ قهرمانان آسیا را برگزار کنند، چه نقشی می‌تواند در عملکرد تیم‌ملی و روند آماده‌سازی این تیم داشته باشد؟ کی‌روش حداقل در گذشته بهانه‌های بهتری می‌آورد، اما این اواخر حامیانش را هم ناامید کرده است.

به‌حد کافی از رفتارهای نسنجیده گلایه کرده‌ایم، از دخالت‌های بیجا، از اینکه هیچ‌کس در فدراسیون فوتبال نیست که بتواند آنچنان که باید مقابل این حاشیه‌سازی‌های مرد پرتغالی بایستد و تنها به یک عذرخواهی از مردم نگران بسنده نکند. حتی نمی‌خواهیم به این بپردازیم که چرا باید فضا به سمتی برود که یک مربی خارجی این‌گونه به وزیر ورزش بتازد و مثل یک سیاستمدار داخلی برای تخریب سایرین از مقامات بلندپایه کشور مایه بگذارد.

حرف ما چیز دیگری است، نقد رفتارهای غیرحرفه‌ای کی‌روش سر جایش، اما الان وقت آن نیست که ما هم پابه‌پای کی‌روش در مسیر حاشیه‌سازی برای تیم‌ملی بدویم. این تیم حیف است. بعد از سال‌ها می‌تواند طلسم بزرگی را بشکند. به همه ثابت کند چرا در سال‌های اخیر آقای فوتبال آسیا بوده.

بی‌انصاف هم نیستیم. کی‌روش بیشترین تاثیر را داشت که ما این‌قدر به قهرمانی امیدواریم اما هیچ‌کس هم مثل خودش نمی‌تواند همه‌چیز را خراب کند. کاش این چند روز فقط درباره تیم‌ملی سوال شود و فقط درباره تیم‌ملی پاسخ بشنویم. حداقل این روزها اهمیتی ندارد که کی‌روش ماندنی است یا رفتنی، با کلمبیا تمام کرده یا ممکن است با رسیدن به نیمه‌نهایی قراردادش تمدید شود.

مهم برای ما قهرمانی تیم‌ملی است. به کیفیت دیگر تیم‌ها و تیم خودمان و نتایج سال‌های اخیرمان در آسیا که نگاه می‌کنیم، می‌بینیم هرگز دور از دسترس نیست. فراموش‌مان نشده که خیلی وقت‌ها تیم‌های شایسته‌ای داشتیم که حواشی خودساخته آنها را ناکام گذاشت. قبل از جام امیدوار بودیم، حالا امیدواریم و نگران. همین.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بله شما راست میگید کیروش رفتنیس ولی اینو یادتون باشه که این کیروش بود فساد مافیا در فوتبال ایران وبرملا کرد

    • بدون نام

      بابا این گاو مین الان بندازین بیرون...بره پی کارش.....ااااااه ...بخدا اگه ایران با کیروش قهرمان آسیا هم بشه هیچ ارزشی برا ملت باغیرت ایران نداره.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بجاش برانگیزه مافیای باند باز ودار ودسته لنگش بیارین

      • 57 یاران

        شما ها که بی نام وبا @AZ مطلب مینویسید یک نفر یا دونفر جیره خوار هستید تا برعلیه سرمربی فهیم تیم ملی ایران آقای کیروش مطلب میزارید، بیشتر نیستید آزاده باش ولی جیره خوار امثالهم برانکو و قلعه‌نویی و مایلی کهن و،،،، نباش کیروش مردم ایران از صمیم قلب دوست دارند بخاطر فهم و درک و وجدان ش

    • &&

      حامیان این دلال کسانی نیستند جز این کیسه کشا , اینم به این دلیل که به برانکو بد میگه اینا خوششون میاد ,
      وگرنه این مردک یه بیمار روانی بیشتر نیست !

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بجز لنگ حکومتی ومافیاییوقبیله تمام ایران کی‌روش رو دوست دارن لنگیها منفور

      • زنده باد ایران

        اقایان شرمنده که تیم پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان اسیاصعود کرد اینقدرفشاربه طرفداران اقای کیروشی پورمیادازاین به بعدقول میدیم که مرحله گروهی حذف شیم که این همه هجمه علیه تیم نباشه .من ازملت فهیم ایران عذرخواهی میکنم

    • بدون نام

      فرهیختگان اگه به وزیر ورزش توهین کرده که نکرده کار خوبی کرده مگه تیم چرت پولیس تیم ملی هستش که برایش اینقدر هزینه میکند.اگه نمی دانید بدان وزیر برای اینده خودش داره سرمایه گذاری میکنه چون به گوش میرسه خودش را برای ریاست جمهوری اماده میکنه وتیم چرت پولیس چون طرفدار زیادداره به ان توجه وهزینه زیادتری میکند در واقع بایستی به تیم ملی توجه ویژه میکرد.

      پاسخ ها

      • ماقهرمان دسته سه شدیم شماچی؟پرسپولیسیا خخ

        اینوبدون پرسپولیس ازتیم ملی ارجحتره شما که وسوراختورا که طرفدارژاپنید ماهم پرسپولیس پس کسی نمیمونه چارتادلالم که بهشون پول میرسه طرفدار تیم ملی
        فقط اینجاش خوب بودکه اعتراف کردی طرفدارای سرورت بیشتره

    • بدون نام

      درود بر کی روش
      مرگ بروطن فروش

    • s

      همه تیمای لیگ برتروسرمربی تیم ملی دروغ میگن فقط وزیرویه تیم خاص ملاک تومیشن برای اظهارنظرشرف خبرنگاری روبه باددادی

    • بدون نام

      چرت ،چرت ،چرت. بس کنید ، برای این حرفاتون از بیت المال پول میگیرید ، حیف

    • بدون نام

      به خاطر حمایت از لنگ دارین قهرمانی رو از تیم ملی میگیریم... یادتون رفته قبل از آمادن کیروش از قطر هم میترسیدیم چه برسه کره جنوبی که دایم میبریمش از ماست که بر ماست بعد از کیروش هم تیم ملی رو میبینیم گذر زمان ثابت میکنه کیروش کی بود..

    • سعید

      همه بس کردن ,تو هنوز داری میگی کی روش فلان گفت ,فلان کرد.بس کن دیگه اقا

    • بدون نام

      مسخره بازی در نیارین .مگه چی گفت دقیقا حقایق فوتبال لجن ما را گفت .لجن مسولین بیشعور مارو گفت .حالا یه نفر پیدا شده حقایق رو میگه بیام بکوبیمش .کیروش سروره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کیروش سرخره

    • 57 یاران

      امثالهم قلم فروش هست که نان ضد ایرانی بودن به خانه میبری، چرت نوستی

    • افشین

      لطفا مدیریت محترم برترینها ضد مربی تیم ملی صحبت نکنید .من به اخبار شما احترام میگذارم وهمیشه خبر رو اول از شما پیگیری میکنم لطفا نظر شخصی رو به عنوان خبر پخش نکنید.اول خود شما اگه مخالفم هستید بخاطر منافع کشورمان وارامش تیم وتحریک نکردن مخالفان بحثهای منفی را تکرار نکنید.کارنامه اقای کیروش برای همه ایرانیهای اصیل مشخصه واز بدو فوتبال بالاترین عملکرد مثبت رو داره شما به عنوان یک مدیر کاردان نقاط قوت مربیان تیم ملی رو بیان کنید .وگرنه همه انسانها نقاط منفی دارن وعاری از اشتباه نیستن.امیدوارم همه ما ایرانیها وجدان کاریمان رافراموش نکنیم .با تشکر از شما

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نخیرانگاربعضیهاتافحش ناموسی ازکیروش نشنون قبول نمیکنن بی تربیته

    • راستین

      باهوشترین مربی ملی که تا کنون داشته ایم. کوروش یک روباه درجه دو است. روباه درجه یک همانا آقای تاج است.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من پرزپولیسیم درودبه کیروش بزرگ خاک برسربرانکووزیرتاج

    • بدون نام

      کی‌روش چون نو گرفته همتون رانت خور ومافیاییوقبیله لنگین

    • بی نام

      کیروش حقیقت راگفت اواز زمانی که فاسد تیم ملی رو انداخت بیرون یعنی افشین لو لو لنگ راوزیر ولنگی های فدراسیون باهاش بد شدن وخدا را شکر هر چی خلاف هست تو فوتبال همه مربوط به تیم لنگه چون کسی چیزی به انها نمیگه و دل طرفدارهای تیم های دیگه همش میسوزه ولی خدا را شکر که خدا هست واونا رو یه ده سالی میاندازه اون پایینها

    • ایرانی

      چرا مزخرف مینویسین جناب پرفسور ؟؟؟؟ کدوم قهرمانی ؟ کدوم کشک ؟ دلتون خوشه ها ؟ اتفاقا الان وقتشه که جواب دندونشکن بهش بدین نه بعد از بازی فردا که حذف شدیم . مگه ما از اسپانیا بالاتریم ؟ ۳ روز مونده به بازیها سرمربی رو اخراج کردن و پای همه چیز ایستادن ولی جلوی بی اخلاقی رو گرفتن . این قر و اطوارها ها فقط مال ماست . جلوی اجنبی خوش رقصی میکنیم و تعظیم . بدون اینکه بفهمیم طرف ارزششو داره یا نه .

    • بدون نام

      این تیم ملی باهوش وزحمت کیروش به اینجارسیدتمدیدنش وبه جایگاه بدمون برمیگردیم

    • بدون نام

      کیروش هم تمام شدنی نیست خاطره های خوبی که ایجاد کرده برای همیشه در اذهان می ماند

    • هامون

      کی روش خیلی کارش درسته فقط پرسپولیسیها ناراحتن حالا اگر بره عزت تیم ملی از بین میره بعد با چراغ نفتی باید دنبال همچین مربی گشت مردم ما همیشه احساسی عمل میکنند نمونش دیدین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج