۸۲۱۷۵۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

پیش بازی رئال مادرید - سویا

رئال مادرید امروز در دیداری حساس و دشوار در خانه میزبان سویا خواهد بود.

ورزش سه: رئال مادرید امروز در دیداری حساس و دشوار در خانه میزبان سویا خواهد بود. سانتیاگو سولاری روزهای خوبی را در مادرید سپری نمی‌کند و شکست های اخیر تیمش باعث شده تا فشار بسیاری بر او قرار بگیرد. رئال سال ۲۰۱۹ را خوب شروع نکرد و در ابتدا مقابل ویارئال متحمل تساوی شد و مقابل سوسیداد شکست خورد تا روحیه و شرایط تیم در بدترین حالت خود قرار بگیرد.

با این حال، دو پیروزی مقابل لگانس و رئال بتیس می‌توانست این تیم را بار دیگر در مسیر کسب پیروزی های متعدد قرار دهد ولی شکست مقابل لگانس در دیدار برگشت کوپا دل ری، بار دیگر به سکته ای برای سپیدپوشان تبدیل شد. با این حال، سولاری امیدوار است که تیمش در لالیگا بتواند اختلاف با رقبا را کاهش دهد. در حال حاضر رئال ۳۳ امتیازی است و هم امتیاز با سویا و به خاطر تفاضل گل ضعیف تر در رده چهارم قرار گرفته است. رئال در ۶ بازی اخیرش در لالیگا، ۴ پیروزی، ۱ تساوی و ۱ شکست به ثبت رسانده است.

اما سویا با وجود قرار گرفتن در رده سوم، شرایط چندان خوبی را در هفته های اخیر تجربه نکرده است. آنها در ۶ بازی اخیرشان تنها ۱ پیروزی به دست آورده اند و در ۵ دیدار دیگر، ۱ شکست و ۴ تساوی به ثبت رسانده اند. حال با این فرم ضعیف، باید دید آنها در سانتیاگو برنابئو چه عملکردی خواهند داشت.

در ۶ تقابل اخیر دو تیم، ۳ پیروزی برای سویا، ۲ پیروزی برای رئال و ۱ تساوی به دست آمده که این امار نشان می‌دهد بدون توجه به فرم اخیر، سویا همواره رقیب بسیار خطرناکی برای سپیدپوشان به حساب می‌آید. مارکوس یورنته، تونی کروس، تیبو کورتوا، ماریانو و خسوس وایه خو به علت مصدومیت قادر به همراهی تیمشان نیستند و حضور کریم بنزما، گرت بیل و مارکو آسنسیو هنوز مشخص نیست. سویا نیز ماکسیم گونالونز و نولیتو را در اختیار ندارد و رومه مسا به علت محرومیت نمی‌تواند تیمش را همراهی کند.

ترکیب احتمالی

پیش بازی رئال مادرید - سویا

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج