جاباما
۸۲۱۷۷۶
۲ نظر
۵۰۱۲
۲ نظر
۵۰۱۲
پ

آزادی یک گروگان و دستگیری ۶ آدم ربا در زاهدان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش و هوشیاری مأموران پلیس آگاهی استان مردی که توسط عده ای آدم ربا ربوده شده بود، صحیح و سالم به آغوش خانواده بازگشت.

خبرگزاری مهر: فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش و هوشیاری مأموران پلیس آگاهی استان مردی که توسط عده ای آدم ربا ربوده شده بود، صحیح و سالم به آغوش خانواده بازگشت.

سردار محمد قنبری اظهار داشت: در پی گزارش یک فقره آدم ربایی در اوایل دی ماه سال جاری در شهرستان زاهدان بلافاصله تیمی ویژه از مأموران پلیس آگاهی، موضوع را در دستور کار خود قرار داد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد مردی ۳۵ ساله در منطقه «شیرآباد» زاهدان به دلیل اختلافات شخصی توسط افرادی ربوده و به محل نامعلومی برده شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت حفظ جان این گروگان، تیم ویژه ای از کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی با هدایت مقام قضائی عملیات رهایی گروگان را آغاز کردند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: با توجه به تحقیقات و سرنخ های به دست آمده مشخص شد آدم ربایان با ۲ دستگاه خودروی پژو و یک دستگاه زانتیای مشکی رنگ در محل جرم اقدام به تیراندازی با سلاح کلاش و آدم ربایی کرده اند.

وی گفت: خوشبختانه تیم رسیدگی کننده پرونده با استفاده از شیوه های نوین پلیسی سرانجام موفق شد محل اختفای گروگان را در خیابان «خرمشهر» شهرستان زاهدان شناسایی کند.

این مقام مسئول بیان کرد: افسران زبده پلیس در یک عملیات منسجم و هماهنگ، با محاصره مخفیگاه متهمان در اقدامی ضربتی و حساب شده وارد عمل شدند و گروگان را در حالی که در گوشه حمام دست و پایش بسته شده بود به صورت صحیح و سالم آزاد کردند.

وی گفت: با توجه به فرار مجرمان از صحنه جرم، تحقیقات برای شناسایی و دستگیری ربایندگان در اولویت کاری مأموران قرار گرفت که با بهره گیری از شگردهای پلیسی و گسترش چتر اطلاعاتی ۲ مخفیگاه آنها شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه ۴ نفر از آدم ربایان دستگیر شدند.

قنبری اظهار کرد: در ادامه ۲ نفر دیگر از آدم ربایان نیز که با خودروی پژو ۴۰۵ مورد استفاده در این آدم ربایی قصد فرار داشتند با رصد مأموران در شهرستان گناباد دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: تحقیقات تکمیلی برای شناسایی و دستگیری سایر متهمان ادامه دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این اشرار مزخرف پست ، روسریعا اعدام کنید تابقیه اشرار نفهم کثیف دیگه، حساب دستشون بیاد

      پاسخ ها

      • انشاالله اعدام شن

        انشااللا اعدام شن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج