۸۲۱۸۶۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

افزایش دوباره اختلاف در رالی دیوانه کننده آنفیلد

لیورپول با پیروزی سخت در آنفیلد مقابل کریستال پالاس به صدرنشینی خود در جزیره ادامه داد.

ایسنا: هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر انگلیس با برگزاری چند دیدار ادامه یافت که در یکی از این دیدارها منچستریونایتد در خانه توانست انتقام شکست دور رفت را از برایتون بگیرد و با نتیجه ۲ بر صفر این تیم را شکست داد.

پل پوگبا در دقیقه ۲۷ از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد که دهمین گل فصل این ستاره احیا شده بود. در دقیقه ۴۲ بازی، نوبت به مارکوس راشفورد رسید تا به زیبایی گل دوم تیمش را به ثمر برساند. در نیمه دوم پاسکال گراس یکی از گل‌های تیمش را پاسخ داد و این دیدار با برتری دو بر یک یونایتد خاتمه یابد.

در دیگر دیدار لیورپول در خانه برابر کریستال پالاس به میدان رفت و در حالی که بازی را هجومی آغاز کرده بود، غافلگیر شد و در دقیقه ۳۴ دروازه خود را با شوت اندروز تونسند باز شده دید ولی در شروع نیمه دوم محمد صلاح توانست گل خورده را جبران کند و دروازه این تیم را باز کند. قرمزها در دقیقه ۵۳ به گل دوم خود دست یافتند و این بار روبرتو فیرمینو توانست در نقش گلزن ظاهر شود و دروازه پالاس را برای بار دوم باز کند. مهاجم برزیلی در بازی برابر کریستال پالاس زننده هزارمین گل تیمش در این رقابت‌ها در آنفیلد بود.

افزایش دوباره اختلاف در رالی دیوانه کننده آنفیلد

میهمان که نمی‌خواست بازنده این دیدار باشد، باز هم به گل رسید تا اولین تیمی در این فصل باشد که بیش از یک گل در آنفیلد به ثمر می‌رساند. این بار تام کینز برای پالاس گلزنی کرد ولی صلاح بار دیگر در دقیقه ۷۵ توانست برای تیمش گلزنی کند. این پنجاهمین گل صلاح در لیگ برتر انگلیس بود. در اواخر بازی سادیو مانه یکی از گل‌های خورده را پاسخ داد ولی پالاس که دست بردار نبود در ثانیه های پایانی با ضربه مکس مه یر باز هم یکی دیگر از گل‌ها را پاسخ داد تا این دیدار با برتری ۴ بر ۳ لیورپول خاتمه یابد.

این مسابقه جذاب در پایان با نتیجه 4-3 به سود لیورپول به پایان رسید تا شاگردان یورگن کلوپ 60 امتیازی شده و اختلاف را با تیم دوم جدول، منچسترسیتی، به عدد 7 افرایش دهند. کریستال پالاس نیز با 22 امتیاز در رده چهاردهم حضور دارد.

در دیگر دیدارها این نتایج به دست آمد:

نیوکاسل ۳ -۰ کاردیف

ساوتهمپتون ۲ - ۱ اورتون

بورنموث ۲ - ۰ وستهام

ولورهمپتون ۴ -۳ لسترسیتی

در ادامه این رقابت ها و در دیداری حساس آرسنال باید در داربی لندن برابر چلسی قرار گیرد و فردا یکشنبه نیز منچسترسیتی با هادرزفیلد تاون بازی خواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج