جاباما
۸۲۲۰۲۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

قدرت ذهنی لیورپول، عامل پیروزی مقابل پالاس

لیورپول دیروز در خانه خود در مقابل کریستال پالاس روز دشواری داشت ولی در نهایت موفق شد با نتیجه ۴-۳ به پیروزی برسد. محمد صلاح بعد از بازی، قدرت ذهنی هم‌تیمی‌هایش را عامل این پیروزی دانست.

ورزش سه: لیورپول دیروز در خانه خود، استادیوم آنفیلد، به مصاف کریستال پالاس رفت ولی در پایان نیمه اول، بازیکنان لیورپول در حالی با شگفتی زمین بازی را به قصد رختکن ترک می‌کردند که اسکوربورد ورزشگاه نشان می‌داد این نیمه را با نتیجه ۱-۰ به کریستال پالاس باخته‌اند. لیورپولی‌ها بعد از تجربه شکست در مقابل تعقیب‌کننده‌شان منچسترسیتی، ناگهان متوجه شدند که ممکن است در این بازی هم مقابل کریستال پالاس شکست بخورند.

اما شاگردان یورگن کلوپ با شروع نیمه دوم موفق شدند با دو گل محمد صلاح، و تک‌گلهای فیرمینو و در نهایت گل سادیو مانه در دقیقه ۹۰+۳ کریستال پالاس را ۴-۳ شکست دهند و یک سه امتیاز بسیار مهم بدست آورند.

محمد صلاح در پایان بازی ضمن ستایش از هم‌تیمی‌هایش به خبرنگاران گفت:" ما بین دو نیمه با هم صحبت کردیم و به این نتیجه رسیدیم که باید از نظر ذهنی قوی باشیم و قدرت روحی و ذهنی‌مان را نشان دهیم. چون در لحظه سختی قرار داشتیم".

صلاح در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرد:" مهم این است که تیم وقتی در شرایط سخت قرار می‌گیرد نشان دهد که از نظر ذهنی قوی است و می‌تواند از شرایط دشوار به سلامت عبور کند. بله، ما با هم صحبت کردیم و سرمربی هم اطلاعاتی که لازم بود را در اختیارمان گذاشت. در نیمه دوم خوب بازی کردیم و این بازی را با شایستگی برنده شدیم".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج