۸۲۲۰۴۵
۲ نظر
۵۰۱۷
۲ نظر
۵۰۱۷
پ

دستگیری دو قاتل فراری در کمتر از ۷۲ ساعت

سردار محمد قنبری درباره جزئیات این خبر اظهار داشت: پس از وقوع یک فقره قتل مسلحانه جوانی ۲۰ ساله در دی ماه جاری در یکی از خیابان های شهرستان سیب و سوران موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

خبرگزاری مهر: فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با هوشیاری مأموران پلیس شهرستان «سیب و سوران»، دو قاتل فراری که جوانی ۲۰ ساله را به قتل رساندند در کمتر از ۷۲ ساعت دستگیر شدند.

سردار محمد قنبری درباره جزئیات این خبر اظهار داشت: پس از وقوع یک فقره قتل مسلحانه جوانی ۲۰ ساله در دی ماه جاری در یکی از خیابان های شهرستان سیب و سوران موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد متهمان پس از ارتکاب جرم از صحنه جنایت متواری و از این شهرستان خارج شدند.

وی ادامه داد: مأموران پلیس آگاهی با تحقیقات میدانی و رصدهای اطلاعاتی موفق شدند قاتلان را شناسایی و رد زنی و هنگامی که به صورت مخفیانه وارد حوزه استحفاظی شهرستان سیب و سوران شده بودند در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه هر ۲ نفر را دستگیر کنند.

سردار قنبری بیان داشت: در بررسی این پرونده قضائی مشخص شد قاتلان به دلیل اختلافات خانوادگی، مقتول را با یک قبضه سلاح گرم به قتل رساندند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: متهمان که ۲ جوان در حدود ۲۳ سال هستند در بازجوئی ها به قتل اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شایگر

      عجب کار مهمی کردید شاهکار کردید؛اما بهتر نیست به جای مردم بدبخت لایه پوشانی از دزدهای آقازاده ها نکنید.‌.۴هزارتا سمند که انبار شده بودند پلمپ زدید،الان کجا هستند چرا قیمت زده بالا؟از انبارهای پوشاک وپراید هایی که پلمپ کردید تعلق به مردم بودن؛چخبر؟ مردم ایران بدبخت ترین آدمهایی هستند که پشتتان وایساده...خاک تو سر مردم واقعا

    • بدون نام

      واقعا کارخوبی کردین باریکلا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج