۸۲۲۳۲
۵ نظر
۵۰۰۲
۵ نظر
۵۰۰۲
پ

درخواست کامرون درباره عکس جنجال برانگیز

نخست‌وزیر انگلیس از همتای دانمارکی‌اش خواست تا عکسی را که با رئیس‌جمهور آمریکا در مراسم یادبود ماندلا دارند، حذف نکند و آن را برای خیریه به حراج بگذارد!

خبرگزاری ایسنا: نخست‌وزیر انگلیس از همتای دانمارکی‌اش خواست تا عکسی را که با رئیس‌جمهور آمریکا در مراسم یادبود ماندلا دارند، حذف نکند و آن را برای خیریه به حراج بگذارد!

خبرگزاری فرانسه گزارش داد؛ تصویری که هله تورنینگ اشمیت، نخست‌وزیر دانمارک در مراسم یادبود نلسون ماندلا، رهبر ضدآپارتاید آفریقای جنوبی از خودش در کنار همتای انگلیسی‌اش، دیوید کامرون و باراک اوباما، رئیس‌جمهوری آمریکا گرفت، به گونه‌ای احترام به ماندلا را زیرسوال برده و جنجال زیادی در رسانه‌ها به پا کرد.

درخواست کامرون درباره عکس جنجال برانگیز

در همین راستا، روزنامه ساندی تایمز انگلیس گزارش داد که کامرون در یک گفت‌وگوی خصوصی تلاش کرده است تا اشمیت را به فروش این عکس ترغیب کند.

به گفته یک منبع از مقر نخست‌وزیری انگلیس، نخست وزیر دانمارک می‌خواست این تصویر را حذف کند اما کامرون به او گفت که می‌توان از آن پول زیادی به دست‌ آورد.

تورنینگ نیز در گفت‌وگو با رسانه‌های داخلی دانمارک گفت: عکس خیلی خوبی نیست، اما به نظر من نا بجا نبود. من هم آن روز فکر کردم که این نوعی سرگرمی است. درست است که غمگین بودیم، اما آنجا یک جشن برگزار می‌شد.

در این شرایط کامرون دستاویز بهتری برای تبرئه خود یافته و با توجه به اینکه تورنینگ عروس رهبر سابق حزب کارگر انگلیس است، گفت: وقتی کسی از اعضای خانواده نیل کیناک (رهبر سابق حزب کارگر انگلیس) از من می‌خواهد که با هم عکس بگیریم، من نیز رسم ادب را به جا آورده و قبول می‌کنم!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • babak

      وقتی خواننده ها دراونجا میرقصند و آواز می خونن، وقتی مردم آفریقا و حضاردر ورزشگاه طبق سنت شون می رقصند و اعتقاد دارند به خاطر باران روح ماندلا در بهشته و خوشحالی می کنن چه انتظاریه که اوباما یا کامرون نخندند و عکس نندازند و گریه کنن؟ این داستانها رو رسانه های ایرانی و مثل ایرانی درست می کنن و انتظار دارند اونها هم مثل ما تو سروکلشون بزنن بلکه میت بلند شه و تشکرکنه

      پاسخ ها

      • فرشید

        +++++++++++++++++++++++++++++++

    • بهنام

      بابک خان نظراتت اکثر اوقات خوب و منطقیه ولی ایندفعه افراط کردی به نظرم. خب اول همه رسانه های معتبر دنیا بود.

      پاسخ ها

      • babak

        راست میگی منم قبول دارم اما این موضوع اونقدرها هم ناراحت کننده نیست که مردم دنیا به خاطرش بخوان اونو سوژه کنن، رسانه های ما هستند که خیلی بزرگش می کنن، مثلا درمراسم ختم پدرآقای عابدزاده یا ختم ناصرحجازی بزرگان خود ایران مقابل دوربین ها ژست می گیرن، نیش کریم باقری هم بازه اما کسی چیزی نمیگه ولی لبخند و عکس انداختن اوباما چنان سوژه میشه که انگار چی شده، بهرحال ازاینکه افراط کردم معذرت میخوام

    • بهنام

      آره باهات کاملا موافقم و این باید الگو بشه نه سوژه ولی از همین را سوژه شدن میتونه الگو بشه به نظرم . ولو برای چند نفر اندک.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج