۸۲۲۳۸۰
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

کاتانتس: با کی‌روش رفیق هستیم

تیم ملی ایران موفق شد با غلبه بر عراق به‌عنوان صدرنشین گروه چهارم رقابت‌ها راهی مرحله حذفی جام ملت‌های آسیا شود.

فرهیختگان: تیم ملی ایران موفق شد با غلبه بر عراق به‌عنوان صدرنشین گروه چهارم رقابت‌ها راهی مرحله حذفی جام ملت‌های آسیا شود. این دیدار در حالی برگزار شد که پیش از اینکه رقابت دو تیم در زمین مسابقه به چشم بیاید، این مربیان دو تیم بودند که روی نیمکت جنگ و رقابت اصلی را برگزار کرده و جدال پرتنشی را پشت سر گذاشتند.

از یک‌سو کارلوس کی‌روش با اعتراض‌های بی‌پایانش و از سوی دیگر کاتانتس با حرکات عجیبش در کنار زمین باعث شده بودند تا مبارزه در کنار زمین چیزی دست‌کم از رقابت داخل زمین نداشته باشد. سرمربی اسلوونیایی تیم ملی عراق و کی‌روش البته در پایان بازی برخورد گرمی با هم داشتند. گفت‌وگو با کاتانتس را در ادامه می‌خوانید.

از بازی با ایران شروع کنیم. گفته بودید نمی‌خواهید خیلی آن را حساس کنید و می‌خواهید از این دیدار شما و هواداران لذت ببرند، البته کی‌روش هم چنین عقیده‌ای داشت اما درنهایت یک دیدار جذاب همراه با زد و خوردهای فراوان را شاهد بودیم.

بازی را خوب شروع کردیم و همه چیز تحت احاطه ما قرار داشت. از قبل می‌دانستم دیدار با ایران سخت و دشوار است چون تیم ایران بسیار خوب است و بچه‌های ما نمی‌خواستند اجازه بدهند که آنها روی ما فشار بیاورند. درست است که با مساوی، نمی‌توانستیم صدرنشین شویم اما هر دو تیم برایشان بیشتر اهمیت داشت که در این دیدار شکست نخورند.

شرایط داخل زمین را گفتید اما روی نیمکت دو تیم هم شاهد جنگ و دعواهای البته دوستانه شما و کی‌روش در کنار زمین بودیم.

موضوع خاصی نبود! این یک بحث طبیعی در فوتبال است که خارج از گود با داخل آن برابر باشد. در هر صورت باید از کنار زمین بازیکنان را تهییج کرد و به آنها فشار آورد تا بهترین عملکرد خود را ارائه بدهند. بازیکنان در داخل زمین می‌جنگند و ما هم باید روی نیمکت از عملکرد آنها دفاع کنیم و آنها را برای ارائه عملکرد بهتر به شوق بیاوریم. با این حال من با کی‌روش هیچ‌مشکلی نداشتم و اتفاقا خیلی هم باهم رفیق هستیم و همان‌طور که دیدید در پایان مسابقه با هم دست دادیم و برای هم در مرحله بعدی آرزوی موفقیت کردیم.

یکی از پرتماشاگرترین دیدارهای جام ملت‌های آسیا را شاهد بودیم. این مساله چقدر شما را در این دیدار متعجب کرد؟

واقعا از جو ورزشگاه لذت بردم و خوشحالم که هر دو کشور چنین هواداران متعصبی دارند. آنها جو ورزشگاه را به شکلی کرده بودند که هم برای دو تیم و هم برای رسانه‌ها بسیار جالب توجه بود. چنین جوی همه را تحت تاثیر قرار داده بود.

داوری بازی چطور بود؟

درباره داوری هیچ صحبتی ندارم.

در دور بعدی باید با عربستان دیدار کنید. برای این مسابقه چه برنامه‌ای دارید؟

ما تمام تلاش‌مان را کردیم از گروه بالا بیاییم. نتوانستیم صدرنشین شویم اما بالاخره به هدف‌مان رسیدیم و از گروه صعود کردیم. از این موضوع در هر صورت راضی هستم. در حال حاضر برنامه‌مان این است که بازی‌به‌بازی پیشروی کنیم. می‌دانم بازی سختی مقابل عربستان داریم اما نباید عراق را هم دست‌کم گرفت. می‌خواهیم با یک دیدار جذاب و جوانمردانه مقابل حریف قرار گرفته و امیدوارم تیمی که به جمع هشت تیم برتر جام صعود می‌کند، عراق باشد.

آیا برنامه‌تان برای بازی‌های حذفی تغییر می‌کند؟

خیر. ما هیچ برنامه‌ای را عوض نمی‌کنیم و با همین روش کار خود را تا پایان جام ملت‌ها پیش می‌بریم.

چقدر شانس قهرمانی برای تیم ملی عراق قائل هستید؟

جالب اینکه همه کارشناسان و رسانه‌ها از تیم‌هایی مانند ایران، ژاپن و عربستان به‌عنوان قهرمان یاد می‌کنند و شانسی برای عراق قائل نیستند اما من اعلام می‌کنم که عراق شانس قهرمانی دارد. برای رسیدن به چنین هدفی در جام حضور داریم و بهتر است تیم ما را دست‌کم نگیرید. مثل سال ۲۰۰۷ که عراق قهرمان جام ملت‌ها شد، باز هم با چنین هدفی وارد این رقابت‌ها شده‌ایم و می‌خواهیم قهرمان جام ملت‌های ۲۰۱۹ آسیا شویم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • Ali

      اخه ایران کجا ب عراق غلبه کرد ک همون اول پیام اینو زدی ؟؟ یکم شرافت کاری خوب چیزیه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج