جاباما
۸۲۲۵۹۰
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

بختیاری‌زاده: چین تیم منظمی است

سهراب بختیاری‌زاده، مربی تیم فوتبال امید معتقد است چین، تیم منظمی است و ملی‌پوشان کشورمان باید با تمرکز کامل به مصاف این تیم بروند.

خبرگزاری تسنیم: سهراب بختیاری‌زاده که به همراه تیم ملی امید در اردوی قطر حضور دارد، در گفت‌وگو با سایت رسمی فدراسیون فوتبال پیرامون مسابقه تیم ملی ایران برابر عمان در جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: خوشبختانه بازی خوبی انجام شد و نتیجه خوبی گرفتیم که ما را به مرحله بعدی رساند.

طبیعتاً حساسیت مرحله حذفی بیشتر است و روی عملکرد تیم تأثیر می‌گذارد. خصوصاً با توجه به اینکه ما تیم قدرتمندتری نسبت به عمان هستیم و روی کاغذ انتظار بیشتری از ما وجود داشت که فشار روانی مضاعفی ایجاد می‌کند.

مربی تیم امید ادامه داد: عمان در شروع بازی راحت‌تر از ما بود و به همین شکل صاحب یک ضربه پنالتی شد، اما خوشبختانه بیرانوند این ضربه را مهار کرد. در نیمه دوم عملکرد بهتری داشتیم و بسیار خوب کار کردیم تا مقابل تیم با انگیزه عمان به یک پیروزی شیرین برسیم.

مدافع اسبق تیم ملی کشورمان گفت: تیم ما حالا به آرامش نیاز دارد و همه ما در ایجاد این آرامش تأثیرگذار هستیم. خصوصاً از تهران باید جو مناسب و شرایط خوبی به تیم تزریق شود. در واقع همه اهالی فوتبال از تیم حمایت کنند تا مراحل بعدی را هم به خوبی سپری کنیم و این حمایت همه جانبه در اطراف تیم شکل بگیرد.

بختیاری‌زاده در مورد بازی مقابل چین در مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌ها خاطرنشان کرد: قطعاً ما نسبت به آنها تیم قدرتمندتر و بهتری هستیم، اما چینی‌ها هم نظم خوبی پیدا کرده‌اند و به خوبی به بازی برمی‌گردند که این مسئله مهمی است. تیم‌شان در کارهای فنی انعطاف خوبی دارد و ساختار تاکتیکی خودش را حفظ می‌کند. فراموش نکنیم که در مرحله حذفی، فرصت هیچ اشتباهی وجود ندارد و باید در این مرحله بدون اشتباه و با تمرکز بازی کنیم تا به مرحله نیمه‌نهایی و جمع چهار تیم پایانی برسیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      از تهران. ..... اول جلوی افشین پیروانی چاپلوس رو بگیرین. .....تا زمانی که تیم ملی بود کی روش رو بهترین مربی دنیا لقب داد....اما حالا انواع توهین ها رو بهش میگه.

    • بدون نام

      چین هیچی نیست ازاونجایی که ما ایرانیها ملت بزدلی هستیم از لیپی میترسیم نه از چین، چین به زور ازسد تایلندی گذشت که از هند 4 تا خورده بود،بهترین تیم تاریخ چین 4 تا 4 ازایران خورده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج