۸۲۲۶۰۴
۴۷ نظر
۵۰۶۲
۴۷ نظر
۵۰۶۲
پ

مردان بچه ننه هالیوود را بشناسید

زنان زیادی در زندگی مردان هالیوودی هستند، اما هیچکدام شان جای مادرشان را نمی‌گیرند. البته این عشق و علاقه به مادر در برخی از ستاره‌های بسیار شدیدتر است، به طوری که آن‌ها به ستاره‌های مامانی هالیوود شهرت یافته اند. اگر دوست دارید با مردان مامانی هالیوودی آشنا شوید، در ادامه مطلب همراه مان باشید.

برترین ها - ترجمه از پردیس بختیاری: زنان زیادی در زندگی مردان هالیوودی هستند اما هیچکدام شان جای مادرشان را نمی گیرند. البته این عشق و علاقه به مادر در برخی از ستاره های بسیار شدیدتر است، به طوری که آنها به ستاره های مامانی هالیوود شهرت یافته اند. اگر دوست دارید با مردان مامانی هالیوودی آشنا شوید، در ادامه مطلب همراه مان باشید.

جاستین تیمبرلیک

مردان بچه ننه هالیوود را بشناسید

جاستین تیمبرلیک بسیار مامانی ست از این بابت هم به خودش افتخار می کند. او وقت اش را بیش از همه برایش مادرش می گذارد. صفحه اینستاگارم او پر از عکس های مادرش است و بارها دست در دست مادرش در مکان های عمومی دیده شده است. او یک بار در مصاحبه ای گفت: «من از پیشنهادها و نصیحت های مادرم استفاده می کنم. او همیشه در کنار من بود. ما هیچوقت نمی توانیم کسی را مانند مادرمان پیدا کنیم.» البته این اخلاق جاستین در زندگی خصوصی اش تاثیر بدی نداشت. جسیکا بیل نیز ارتباط نزدیکی با مادر جاستین برقرار کرد به طوری که فرزندش را در مواقعی که سرش شلوغ بود، به دست او می سپرد.

لئوناردو دی کاپریو

مردان بچه ننه هالیوود را بشناسید

لئوناردو دی کاپریو را بیشتر از این که با نامزدهایش دیده باشیم، با مادرش دیده ایم. او بازی های فوتبال را به همراه مادرش تماشا می کند، با او سلفی می گیرد، به گشت و گذار می رود... شاید این نزدیکی و احترام به این خاطر است که او موفقیت اش را مدیون مادرش می داند. لئوناردو دی کاپریو در کودکی زندگی سختی داشته اما به کمک مادرش توانست پله های موفقیت را پشت سر بگذارد و به خواسته دلش برسد. البته مادر او بیش از حد در زندگی فرزندش دخالت می کند. به عنوان مثال اگر لئوناردو با دختری آشنا شود اما مادرش او را نپسندد، بدون شک لئوناردو رابطه اش را بهم خواهد زد. این ستاره هالیوودی می گوید: «مادر من تمام زندگی من است و نظر او برایم اهمیت داد، حتی اگر در مورد عشق زندگی ام باشد.»

رایان گاسلینگ

مردان بچه ننه هالیوود را بشناسید

رایان گاسلینگ هم از دیگر ستاره های مامانی هالیوودی ست. این را همه می دانند زیرا او همه جا مادرش را با خود می برد. مادر رایان در مراسم مختلفی چون اوارد، جشنواره فیلم ساندنس، هنگام فیلمبرداری فیلم «Blue Valentine » یا روی فرش قرمزهایی چون اسکار و... در کنار پسرش حضور داشته است. مطمئنا عشق رایان به مادرش بسیار عمیق است که نمی تواند لحظه ای از او دل بکند.

اشتون کوچر

مردان بچه ننه هالیوود را بشناسید

اشتون کوچر در مورد مادرش گفته: «مادرم تاثیرگذارترین فرد زندگی من است.» او حتی یک بار برای تولد مادرش، خانه کودکی هایش را خرید و به او هدیه داد. اشتون همیشه دوست داشته که مانند مادرش باشد. او عشق اش را بارها به مادرش ثابت کرده است. اشتون همیشه به دنبال فرصتی ست تا به پیش مادرش برود، به خصوص بعد طلاق شان. رابطه او با مادرش انقدر نزدیک است که نام او نیز در لیست ستاره های مامانی هالیوود ثبت شده اسد.

بردلی کوپر

مردان بچه ننه هالیوود را بشناسید

بردلی کوپر هوادارانش را با مهارتی که در بازیگری دارد، شگفت زده می کند، اما آیا می دانید که او یک پسر مامانی ست؟ زمانی که پدرش فوت کرد، مادرش به آپارتمان او نقل مکان کرد. در آن زمان بردلی با یک سوپرمدل نامزد بود اما از آنجا که نمی توانست به مادرش هم به طور همزمان رسیدگی کند، رابطه اش را بهم زد. این ستاره نیز مادرش را در مراسم مختلف مانند مراسم اسکار، با خود می برد. اگر چه او با خانواده اش بسیار رابطه خوبی داشت اما مرگ پدرش صمیمیت بیشتری را میان او و مادرش برقرار کرد. بردلی در این باره می گوید: «با داشتن مادری به این خوبی، آیا من می توانم مامانی نشوم؟»

جرج کلونی

مردان بچه ننه هالیوود را بشناسید

مادر جرج کلونی در مراسم مختلفی در کنار جرج کلونی دیده شده است. او حتی زمانی که با نامزد یا همسر خودش هم هست، باز مادرش را رها نمی کند. اگر به فرش قرمزها دقت کرده باشید، یک طرف جرج مادرش و طرف دیگرش زن مورد علاقه اش ایستاده است. البته مادر او اعتقاد دارد که جرج باید به زندگی خودش برسد.

دواین جانسون

مردان بچه ننه هالیوود را بشناسید

دواین جانسون یا راک، ستاره ای ست که اکثر اوقات عکس های مادرش را در اینستاگرام منتشر می کند. زمانی که او 14 سال داشت، وضعیت زندگی آنها به شدت بد بود به طوری که او و مادرش به دلیل این که توانایی مالی پرداخت اجاره خانه را نداشتند، مجبور به تغییر مکان شدند. دواین موفقیت خودش را مدیون مادرش است، از این رو تمام تلاشش را می کند تا زحمت های او را جبران کند. او در بسیار مراسم و روی فرش قرمزها، در کنار مادرش حضور می یابد. همین ها کافی ست تا بدانیم که او نیز یکی از مامانی ترین ستاره های هالیوودی ست.

جانی دپ

مردان بچه ننه هالیوود را بشناسید

جانی دپ با مادرش ارتباط نزدیکی دارد به طوری که نام او را بر پشت اش تتو کرده است. او در مراسم های مختلف مانند اسکار ۲۰۰۴ نیز مادرش را با خود می برد. او می گوید که موفقیت کنونی اش را مدیون تلاش های مادرش است. زمانی که مادرش دچار بیماری شد، جانی نیز روحیه اش را باخت اما سعی کرد که با موفقیت هایش محبت های او را جبران کند.

ویل اسمیت

مردان بچه ننه هالیوود را بشناسید

ویل اسمیت نیز در دسته آقایان مامانی قرار دارد. او تمام رازهای زندگی اش را برای مادرش فاش می کند. به گفته او: «مادرم واقعا زن فوق العاده ای ست. من می توانم در مورد هر چیزی با او حرف بزنم. او به من عشق می ورزد، از من حمایت می کند و به حرف هایم گوش می دهد.» البته مادر ویل هم بسیار پشت پسرش است به طوری که اگر ببیند که دیگران در شبکه های اجتماعی به او فحش داده اند، جواب شان را می دهد و حتی اگر مجبور شود با آنها می جنگد.

تام کروز

مردان بچه ننه هالیوود را بشناسید

مادر تام کروز در تمام مراحل زندگی در کنار فرزندش بوده است، از ازدواج او بگیر تا جدایی اش و حتی در مراسم مختلف فرش قرمز ... او می گوید: «مادر من بسیار گرم و مهربان است. او شخصیت کاریزماتیکی دارد.» او در زمانی که وضع مالی خوبی نداشتند، ۳ کار را به طور همزمان قبول کرده بود که بتواند از تام و ۳ خواهر دیگرش حمایت کند. از این رو تام نیز همیشه توصیه های او را جدی می گیرد و اعتقاد دارد که یکی از دلایل موفقیت های او نیز همین بوده است.

متیو مک کانهی

مردان بچه ننه هالیوود را بشناسید

شاید باورتان نشود اما متیو مک کانهی نیز از ستاره های مامانی است. مادرش همیشه در فیلم هایی که او بازی می کند، نقشی را قبول می کند تا در کنار فرزندش باشد. متیو نیز قدر این محبت و انرژی که مادرش برای او می گذارد را می داند. او موفقیت هایش را مدیون مادرش است: «تمام توانایی هایم را از مادرم دارم. در واقع او بود که مرا برای رسیدن به رویاهایم تشویق کرد. او به من یاد داد که با زنان دیگر چگونه برخورد کنم و چگونه از دیگران عشق بگیرم...»

منبع: babygaga

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مادر تام کروز قابل باور نیست...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پشمام ریخت اصن

      • بدون نام

        دقیقا

      • بدون نام

        ترسناکه

      • بدون نام

        نیست مادر خودت خیلی قابل باوره؟

      • بدون نام

        دندوناش؟!!!!

      • ماجی

        مادر تام کروز قیافه ش مردانه ست

      • بدون نام

        .از چه نظر!!! اتفاقا خیلی شبیه هم هستن

      • H.J.ازابادان

        من درمورد.برنامه های برتریننهابدنیست ولی اگرفیلم وسریال هم داشت هرف نداشت.

      • بدون نام

        عه عه عه عه

      • بدون نام

        مادرش ترسناکه

      • بدون نام

        تام خیلی شبیه مادرشه

      • بدون نام

        موافقم به شدت

      • بدون نام

        گفت که ۳ جا کار میکرده برای خرجی خودش و ۴ نفر
        توی زیباکده ها که دوردور نمی کرده

        مثل کشورهای عقب افتاده هم نیستن که بصورت افراطی با ظاهر طبیعیشون مشکل داشته باشن و از قرض الحسنه محل وام بگیرن بخاطرش

      • بدون نام

        تام کروز دندوناشو ترمیم کرده و کلا بازیگرها مراقب چهره و زیباییشون هستن.

      • بدون نام

        بدون نام 10:17واقعا درست گفتی

      • بدون نام

        تیتر خیلی مسخرس چه اشکالی داره مادراشونو با دل و جون دوست داشته باشن که شما از همچین لفظ بدی استفاده میکنید؟

      • بدون نام

        ناصری ترسید

    • کاربر

      تاااام کروز!!!! یعنی این همه شباهت؟؟؟؟!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگر هم بی توجهی کنند میگیم اونا مثل ما کانون خانواده براشون مهم نیست کفار نجس العین
        ولی اگر اجازه هرگونه دخالت فراتر از یک مشورت در زندگی فردی و زناشویی به والدین میدن بله بچه هستند و مستقل نشده انذ

    • بدون نام

      وای خدایا جانی چرا اینقد خوبه اخه

    • بدون نام

      بیچاره زناشون

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چه مشکلی داره؟ یعنی این برای شما اینقدر دور از باوره؟شما نمیتونی هم شوهرتو دوست داشته باشی هم پدرتو؟اگه پدرت برات تا این حد عزیز باشه دیگه جایی برای شوهرت تو قلبت نداری که از عشق مرد به مادرش اینجور احساس بیچارگی بهت دست میده؟

      • یه پسر

        اشتباه نکنید پسری که قدردان و وفادار مادرش نباشه مطمئن باش هیچوقت نمیتونه قدردان و زحمات و وفادار به همسرش باشه کسی که اونهمه زحمات مادرش را نبینه شعور اینو نداره زحمات و وفاداری همسرش را ببینه

      • بی نام

        تا وقتی که به استقلال فردیشون ضربه نزنه بد نیست

    • بدون نام

      مامان رايان گاسلينگ چقد جوونه! انگار خواهرشه. در ضمن مرداي ايروني همشون بچه ننه هستن و اصلا هم عجيب نيست.

    • کاوه

      افتخار میکنم اگه اسممو کسی بچه ننه بزاره.بخوام خودم و پولمو وقتمو در اختیار یه دختر بزارم ترجیح میدم کنار مادرم باشم.فکر نمیکنم اینکار عیب و ایرادی داشته باشه

    • بدون نام

      خیری از زنا نمی بینین بهتره به مادرتون بچسبید

    • بدون نام

      بعضیا به سنشون نمیخوره مادرشون اینقدر جوون باشه.

    • بدون نام

      خب مامانشونو دوس دارن ، باید بهشون بگیم بچه ننه؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا برترینها تیتراشو مسخره میزنه

    • بدون نام

      دی کاپریو واقعا مامانیه.خودش گفته که اگه یه روز بخواد ازدواج کنه حتما اون دختر باید اخلاق شبیه مادرم داشته باشه!

    • بدون نام

      خیلی‌خوب

    • h

      واقعا

    • بدون نام

      این چه تیتر مزخرفیه که گداشتی زردترین ها مرتیکه مادراشونو دوست دارن بچه ننه یعنی چی.بچه ننه یه اصطلاح که ما ایرانیا برای بچه های لوس بکار میبریم نه برای کسایی که مادراشونو دوست دارن .زردترین ها کلا دیگه داری چپ میکنی

    • reza

      خیلی حس خوبی داشت!

    • رایا

      رونالدو یادتون رفته

    • بدون نام

      اینکه مامان خودشون رو دوست دارن چیز عجیبیه؟

    • بدون نام

      مادر اشتون انرژیه خوبی داشت

    • بدون نام

      احترام به والدین هستش خیلی هم عالیه

    • آرش

      خوب کاری میکنن مطمئنم هیچ کسی در زندگی به اندازه مادر آدم رو دوست نداره

    • بدون نام

      فقط ننه ی تام کروز!!!!!!!!

    • اردشیر

      مادر جاستین تیمبرلیک چقدر شبیه مادر خدابیامرز منه عکسش را دیدم خیلی دلتنگ مادرم شدم خدایا

    • بدون نام

      بابا اون چهقیافه ایییه؟؟!!!!

    • بدون نام

      مادر جانی دپ خیلی وقته مرده
      افسردگی بعد از مادرش هنوز خوب نشده

    • بدون نام

      فقط دواین جانسون و جانی دپ و تام کروز ویل اسمیت رو میشناسم

    • بدون نام

      اره مادر خیلی مهمه
      خیلی مهم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج