جاباما
۸۲۲۶۸۴
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

بیران با این شوت‌ها کامل شد؛ آقای شروع مجدد!

گلر جوان تیم ملی ایران این روزها در آماده ترین فرم خود قرار دارد. فرمی که شاید او را به لیگ‌های معتبر اروپایی برساند و تعداد لژیونرهای ما را بیش از پیش کند.

ورزش سه: داشتن دروازه‌بان خوب از نان شب هم واجب‌تر است؛ جمله‌ای کلیشه‌ای که اکثر مربیان بزرگ و موفق به زبان آوردند و اعتقاد ویژه‌ای به این حقیقت دارند. قضیه‌ای که به طور کامل برای بیرانوند صدق می‌کند و او توانسته دست کارلوس کی‌روش و برانکو ایوانکوویچ را در جام جهانی، لیگ قهرمانان آسیا و حالا جام ملت‌های آسیا بگیرد و به فرشته نجات هر دو مربی تبدیل شود.

تا به اینجا مطالب و نکات زیادی در خصوص چگونگی دفع پنالتی روز گذشته کاپیتان تیم ملی عمان توسط بیرانوند نوشته شده اما یک ویژگی این گلر که زیاد به آن پرداخته نشده، شروع مجددهای برق‌آسا و دقیق آن است. از ابتدای شروع جام بارها شاهد پرتاب‌های بلند دست بیرانوند و ایجاد ضد حملاتی برای ایران بودیم. پرتابی که حتی به رسانه‌های خارجی هم پا باز کرد و همگان از این ویژگی بیرانوند شگفت زده شدند.

بیران با این شوت‌ها کامل شد؛ آقای شروع مجدد!

در این میان و با توجه به بازی شب گذشته ایران و عمان هم نباید از بازی با پای خوب گلر پرسپولیس و ضربه‌های شروع مجدد دقیق آن هم به راحتی گذشت. بیرانوند که بازی با پا را خوب می‌داند و گاهی مقابل بازیکنان حریف با اتکا به اعتماد به نفس فوق العاده‌اش آن را به نمایش می‌گذارد، تا به اینجا آمار خوبی در استفاده از ضربات مجدد به جا گذاشته است. بازیکن شماره یک تیم ملی در جدال با عمان شوت‌های بسیاری داشت که در میانه زمین به طور دقیق برای بازیکنان خودی زده می‌شد و به این واسطه مالکیت توپ به نفع ایران تغییر پیدا می‌کرد.

همین امر باعث می‌شود که ضربات شروع مجدد بیرانوند کمتر خطا رفته و به اوت برود. حالا این دروازه‌بان با تجربه در بهترین فرم خود قرار دارد و می‌تواند با ادامه درخشش در جام ملت‌های آسیا به یکی از لیگ‌های معتبر اروپایی راه پیدا کند.

در انتها می‌توان گفت بازی با پای خوب علیرضا بیرانوند در صورت رسیدن ایران به ضیافت پنالتی در مسابقات بعد هم می‌تواند به کارلوس کی‌روش و تیم ملی کمک کند. این گلر در تمرینات تیمش پنالتی‌ها خوبی را تبدیل به گل می‌کند و از تبحر خاصی در این زمینه برخوردار است و از حالا می‌توان بر روی او در این زمینه هم حساب باز کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مارتیک

      نمیری بیرو✌✌

    • بدون نام

      این قدر ازش تعریف میکنید تا آگه قهرمان هم نشدیم از همون امارات دیگه ایران نیاد وبگه اصلا درشان من نیست برم ایران من در حد اروپا هستم بابا درسته یه موقعیت از عراق ویتنام گرفت بزارین جام تموم شه بعد اینقدر بنده خدا رو باد کنید همیشه اینقدر از بازیکن ها تعریف میکنید تا از اون ور بوم می افتن حالا بعد سال ها یه گلر خوب پیدا شده بادش کنید تا بترکه وسط راه.

    • بی نام

      والله

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج