جاباما
۸۲۲۷۶۶
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

اردوی قطر مفید بود یا اردوی ترکیه؟

شرایط آب و هوایی خوب کشور قطر در این فصل از سال سبب می‌شود حتی تیم‌های معروف خارجی برای برگزاری اردو‌های تدارکاتی خود به این کشور سفر کنند.

خبرورزشی: پرسپولیس در قطر اردو زد و استقلال در ترکیه. هر دو تیم جلسات تمرینی متعددی را پشت سر گذاشتند و بازی‌های دوستانه انجام دادند. حالا این سؤال پیش می‌آید که اردو در قطر مفید‌تر بود یا در ترکیه؟ خیلی از تیم‌ها حتی تیم‌های اروپایی ترجیح می‌دهند در تعطیلات زمستانی در قطر اردوی تدارکاتی برپا کنند به این خاطر که شرایط آب و هوایی این کشور به تیم‌ها اجازه برگزاری همه نوع تمرینات را می‌دهد در حالی که آب و هوای ترکیه به خاطر کاهش دما ممکن است باعث لغو برخی از جلسات تمرین شود.

البته این فقط استقلال نبود که در تعطیلات زمستانی در ترکیه اردو زد. سپاهان هم برای برپایی اردوی تدارکاتی به ترکیه رفته. تیم سایپا هم قصد داشت برای برپایی اردوی تدارکاتی راهی ترکیه شود که علی دایی به خاطر شرایط کارخانه سایپا این اردو را لغو کرد.

شاید برای یافتن پاسخ این سؤال باید چند هفته‌ای صبر کرد. با گذشت چند هفته از دور برگشت لیگ برتر مشخص خواهد شد که برپایی اردوی تدارکاتی در ترکیه مفید‌تر است یا قطر. البته استقلال هم در تعطیلات زمستانی قصد داشت در قطر اردوی تدارکاتی برپا کند، اما به یک‌باره تصمیم باشگاه استقلال تغییر کرد و آبی‌پوشان برای برپایی اردوی تدارکاتی راهی ترکیه شدند. این رفتار تعجب شفر را به همراه داشت و حتی در مصاحبه‌ای نسبت به این اتفاق ابراز تعجب کرد.

البته نمی‌شود به تصمیم تیم‌ها برای برپایی اردوی تدارکاتی در خارج از کشور انتقاد کرد به این خاطر که نقاط گرم ایران در تعطیلات زمستانی امکانات کافی برای پذیرایی از تیم‌ها ندارند در حالی که کمپ‌های خارجی به بهترین امکانات مجهز هستند. از سویی قیمت کمپ‌های خارجی با هزینه برپایی اردوی تدارکاتی در شهر‌های ایرانی برابر است و حتی گاهی ارزان‌تر تمام می‌شود.

برپایی اردوی تدارکاتی در ترکیه را نمی‌شود یک تصمیم اشتباه خواند به این خاطر که خیلی از تیم‌های خارجی هم برای برپایی اردوی تدارکاتی به شهر‌های مختلف ترکیه سفر می‌کنند. به خصوص که برای برخی از تیم‌ها تمرین در ارتفاع مهم است، اما حضور تیم‌های صاحب‌نام جهان در کمپ اسپایر بدین معنی است که تیم‌های بیشتری و بزرگتری قطر را در تعطیلات زمستانی ترجیح می‌دهند.

همان‌طور که اشاره شد با گذشت چند هفته از دور برگشت لیگ برتر مشخص خواهد شد اردوی تدارکاتی در قطر مفید‌تر است یا ترکیه؟ اما پرسپولیس و استقلال در خارج از کشور تمرینات مناسبی را پشت‌سر گذاشته‌اند؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خوب معلومه اردوقطرچون هوا متعادل وعکس آن درترکیه اماپول اردوقطربه دستورجناب سلطانی فروزیرمحترم ورزش وهمه کارپرسپولیس پرداخت شده ولی اردوترکیه استقلال رااسپنسرکه آن دبه کرده وپرداخت نکردمثل جریان خریدبیراوندوامیری استقلالی که باپول حسین هدایتی سرازپرسپولیس درآوردن

      پاسخ ها

      • مهدی آبی

        لایک

      • بدون نام

        کیسه کش حقیر اردو در ترکیه خیلی گراننر از قطره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج