جاباما
۸۲۲۷۹۰
۴ نظر
۵۰۱۳
۴ نظر
۵۰۱۳
پ

لغو اجرای ۲ تئاتر لهستانی در جشنواره فجر

مدیرکل هنرهای نمایشی اعلام کرد به دلیل سیاست‌های ضد ایرانی کشور لهستان، اجرای ۲ نمایش از این کشور را در سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر لغو کردیم.

خبرگزاری مهر: مدیرکل هنرهای نمایشی اعلام کرد به دلیل سیاست‌های ضد ایرانی کشور لهستان، اجرای ۲ نمایش از این کشور را در سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر لغو کردیم.

لغو اجرای ۲ تئاتر لهستانی در جشنواره فجر

شهرام کرمی مدیرکل هنرهای نمایشی درباره وضعیت حضور نمایش‌های کشور لهستان در بخش بین‌الملل سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر با توجه به سیاست‌های ضد ایرانی این کشور، به خبرنگار مهر گفت: علی‌رغم اینکه ما از تقریبا یک سال پیش برای حضور ۲ نمایش اصلی سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر از کشور لهستان رایزنی کرده بودیم، در اعتراض به سیاست دولت لهستان و نشست ضد ایرانی که قرار است در کشور لهستان برگزار شود، تصمیم گرفتیم اجرای این نمایش‌ها را در جشنواره تئاتر فجر لغو کنیم.

وی ادامه داد: به ۲ گروه نمایشی اطلاع رسانی و اعلام کردیم که با نهایت احترام به هنرمندان و گروه‌های نمایشی، در اعتراض به سیاست خصمانه‌ای که دولت لهستان در قبال جمهوری اسلامی ایران اتخاذ کرده نمی‌توانیم میزبان هنرمندان کشور لهستان باشیم.

مدیرکل هنرهای نمایشی در پایان سخنان خود تأکید کرد: بر اساس تصمیمی که اتخاذ کرده‌ایم، اجرای نمایش‌های «سکوت» که قرار بود به‌عنوان یک نمایش محیطی عظیم در پارکینگ تالار وحدت اجرا شود و «شهر بد» که قرار بود در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه برود، لغو شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این چه سیاستیه که شما دارین .چرا هنر و ورزش و . . . را با سیاست قاطی می کنین . این طور که شما دارین پیش می رین تا چند وقت دیگه دور تا دور ایران رو باید دیوار بکشیم و با تمام جهان قطع رابطه کنیم.

      پاسخ ها

      • حیات داودی

        خیلیم کارخوبی کردن...مگه کوری نمی بینی لهستان داره دشمنی وتحقیرمون میکنه وشده غلام حلقه به گوش آمریکا؟؟کل اروپاحتی فرانسه وانگلیس خبیث هم داره بهش میگه اینکارونکن ولی ازترس آمریکاداره میگه اجلاس واسه جاه طلبی های هسته ای ایران هستش...آخه مگه مابرجامی که خودشون نوشتن رواجرانکردیم؟مگه خودشون هرماه اعتراف نمیکنن که ایران فعالیتاش صلح آمیزه؟دیگه گفتن جاه طلبی هسته ای چه معنایی میده که آقای سفیرلهستان داره بلغورمیکنه؟؟خاک برسرکشوری که استقلالشوبه آمریکابه ثمن بخس میفروشه..

    • بدون نام

      بعد خودشون میگن سیاست و تو ورزش و هنر قاطی نکنید
      جاداره الان خیابانی بیاد ی بغضی بکنه

    • بی نام

      دنیا از این اقدامتون متحیر و انگشت به دهان موند، بدبختا کجای دنیا می تونند چنین جشنواره با عظمتی رو پیدا کنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج