۸۲۲۸۱۹
۱۷ نظر
۵۰۰۰
۱۷ نظر
۵۰۰۰
پ

کی‌روش در مورد سفره خالی مردم صحبت نکرد

دروازه‌بان سابق تیم ملی معتقد است که کی‌روش و شاگردانش در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا قرعه خوبی داشتند

ایلنا: هادی طباطبایی دروازه‌بان سابق تیم ملی معتقد است که کی‌روش و شاگردانش در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا قرعه خوبی داشتند و بازی‌های تدارکاتی خوبی برای تیم ملی ما بود تا با هماهنگی و قدرت بیشتری در مراحل بعد حاضر شوند و باید از این فرصت خوب و استثنایی برای قهرمانی در این جام استفاده کنیم.

بازی تیم ملی در جام ملت‌های آسیا را چطور دیدید؟

بازی‌های خوبی بود و به نظر من بد نبود. انصافا قرعه خیلی خوبی برای ما بود که تدارک بسیار خوبی برای تیم ملی محسوب می‌شد چون بازی‌های آسانی داشتیم و تا الان تدارک خیلی خوبی برای ما بود و مهم‌تر اینکه در ادامه مسیر هم قرعه خیلی خوبی داریم.

عملکرد تیم ملی مقابل عراق نگران‌کننده نبود؟

نه، من اینطوری به قضیه نگاه نمی‌کنم. ما از فوتبال چه می‌خواهیم؟ یک جایی دنبال توسعه فوتبال هستیم و یک جایی هم دنبال نتیجه هستیم. در فوتبال یک منطقی هم هست که می‌گوید ما صعود کرده‌ایم و با یک مساوی هم تیم اول گروه هستیم و منطق می‌گوید که آنچه داری را حفظ کن و اگر هم بردی که چه بهتر اما اگر ما چشم‌نواز بازی می‌کردیم و همه چیز را از دست می‌دادیم آن موقع چه می‌گفتیم.

چه تصوری از بازی با چین دارید؟

چین تیم درجه ۲ آسیاست و حریف سختی برای ما نیست و می‌توانیم راحت آنها را شکست بدهیم و اگر بازی گره نخورد انرژی کمتری باید بگذاریم. بازی ‌ما سبک‌تر است و انرژی زیادی از ما نمی‌گیرد که یک امتیاز مثبت برای ماست.

چین را در این جام چطور تیمی دیدید؟

تیم خیلی قوی و قدرتمندی نیست. اگر در این جام تیم‌ها را به سه دسته ضعیف، متوسط و قوی تقسیم کنیم چین جزو تیم‌های متوسط است و برای صعود از گروهش هم با چالش مواجه بود. مقابل چین مشکل خاصی نداریم و می‌توانیم از سد این تیم بگذریم.

در مورد مصاحبه‌های جنجالی کی‌روش چه نظری دارید؟

الان اصلا وقت این چیزها نیست. این تیم جزو تیم‌های استثنایی تاریخ فوتبال ماست و در هر پست ۲ بازیکن آماده داریم و مربی هم ۸ سال است با این تیم کار می‌کند و شناخت خوبی از تیمش دارد و از نظر انسجام تیمی هم عالی هستیم و هیچ تیمی در آسیا چنین شرایطی ندارد و همه این مسایل را باید کنار بگذاریم و دنبال مصاحبه‌های جنجالی نباشیم و از این شرایط و قرعه خوب برای قهرمانی استفاده کنیم. کی‌روش بعد از بازی‌ها هم می‌تواند حرف‌هایش را بزند و الان وقت مطرح کردن چنین مسایلی نیست.

پس چرا کی‌روش این مقطع را برای زدن حرف‌هایش انتخاب کرده است؟

نمی‌دانم، دلیلش را باید از خودش بپرسید شاید کی‌روش احساس می‌کند الان صدای او را بهتر می‌شنوند.

در مورد سفره خالی مردم ایران که کی‌روش مطرح کرد چه نظری دارید؟

من چنین چیزی نشنیدم. کی‌روش گفت بعضی‌ها اینجا هستند که نان ندارند بخورند.

واقعا آنجا کسی نان ندارد که بخورد؟

اصلا نمی‌دانم چرا کی‌روش این حرف را زده است. بعد از مسابقات راحت‌تر می‌توانیم این چیزها را تحلیل کنیم اما کی‌روش با این حرف‌ها جو را به هم ریخت که اصلا خوب نیست. تیم ملی خوب کار می‌کند و مردم یک‌دل و یک صدا هستند تا تیم ملی نتیجه بگیرد و این جور مصاحبه‌ها کار قشنگی نیست.

فکر می‌کنید جام ملت‌های آسیا پایان کار کی‌روش در ایران باشد؟

این اتفاق هر لحظه می‌تواند بیفتد و هیچ دلیلی ندارد که کی‌روش تا آخر سرمربی تیم ملی ما باشد. این اتفاق ممکن است بعد از جام ملت‌ها یا ۲سال دیگر یا ۴ سال دیگر بیفتد و بالاخره می‌افتد اما اگر قرار است کی‌روش جدا شود امیدوارم آخرین باری که روی نیمکت ما می‌نشیند، فینال جام ملت‌های آسیا باشد و با قهرمانی همراه باشد تا هم افتخاری برای ما و هم برای خود کی‌روش باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عدالت

      کیروش حق رو گفته...درود بر این مرد نامسلمان

      پاسخ ها

      • کاردوک

        کیروش در مورد سفره خالی خودش و دستیاراش حرف زد نه مردم
        و اینکه حتی پول غذا خوردنم ندارن .
        فکر کنم هر دست غذا رو ده میلیون دلار حساب کرده
        قبل از مسابقات گفت پرچم سفیدو بردم بالا و همینکه یه تیم در پیتو برد دوباره هار شد و شروع کرد به پاچه گرفتن.
        انشاءالله تیم ملی عزیزمون قهرمان میشه ،ولی در هر صورت منتظر کیروشیم که برگرده به ایران و جواب این هشت سال توهینو بهش بدیم

      • بدون نام

        فقط اسمت رو عدالت گذاشتی و عدالت نمیدونی چیه؟؟؟

      • بدون نام

        کادوک عزیز،کدوم تیم درِ پیته،تیم سوم گروه ما تیم اول گروه اردن رو میبره،و ما تیم عمان که ژاپن رو لوله کرده بود وبه اشتباه داوری باخت رو به راحتی بردیم،چون تیممون قدرتمند ظاهر شده شما قدرت تیمهای مقابلمون رو احساس نمیکنید.

    • AAAAAAAAA

      کی روش آمده فقط دلار ببرد هدف او فقط پول است که البته برای اینکه به هدفش برسد شیتیل آقایان را هم پرداخت میکند کاری با گرسنه ها ندارد.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نوش جونش کارمیکنه میگیره نه اینکه بیاد مث اینا دزدی کنه

      • AAAAAAAAA

        مثل اینکه تو هم بله؟

      • AAAAAAAAA

        مثل اینکه تو هم بله؟

    • علی رضا افراشته

      امثال تو به خاطر یه مصاحبه حاشیه‌ای جو رو بهم می‌ریزید از طرف مردم نمی‌خواد صحبت کنید به خاطر طرفداری از تیم محبوبت تیم ملی رو فدا میکنید لحظه شماری میکنید که نتیجه نگیرد به خدا مشکل ما شما هستید

    • بدون نام

      بله شما درست میفرمایی...ههههه

    • بدون نام

      خیابانی دو رو و بیسواد و اب زیرکا تمساح صفت این حرفها رو زد جالبه هنوز با کمال وقاحت خودش و دارو دسته اش مثل جلالی درخشان دورالفقارنسب و تهیه کننده و عواملش از برد ایران چهرهاشون نشون میده ناراحتن مافیا در صدا سیما خرج میکنه میثاقی با پرویی میگه حرفهای کی روش پخش نمیکنم بی تربیت مو ژل زده ما شهید دادیم اینها بازارشون رونق پیدا کنه متاسفم برای مدیری که انقدر اجازه داده این افراد پرو باشند و جاودانی و یوسفی و فردوسی پور خانه نشین خدا جای حق نشسته

      پاسخ ها

      • بدون نام

        درود بر شما،کثیف تر از خیابانی نداریم البته همه اینها بخاطر فردوسی پور هستش چون عادل از تیم ملی وکی روش خیلی حمایت میکرده مسئولان صدا،سیما هم ضمن کنارگذاشتن عادل به این دو نفر یعنی خیابانی و میثاقی میدان. دادند تا به کی روش بتازند وعادل را هم کم کم از تلوزیون دور کنند.که تا حدودی به اهداف پلید خود رسیدن.و منتظر شکست تیم ملی هستن .

      • بدون نام

        بهتر بود خیابانی یکم انگلیسی یاد بگیره وازطرف خودش حرف بزنه ن مردم مصاحبه کی روش توهینی ب مردم نبود

    • بی نام

      کیروش خیلی مرده واز اون برانکوی کثیف وحاشیه درست کن خیلی بهتره انشالله تیم ملی قهرمان میشه وداغ برانکو نامرد وحسود ودوستدارش تازه میشه

      پاسخ ها

      • ایران

        کیسه کش جون برانکومثل شوفرسوت بلبلیت نیست که حرفهای مفت بزنه توهین وافتراکارتونه کیسه کش یه مصاحبه ازسرورت برانکومثال بزن که اصلابرانکوی عزیزاسمی ازکی روش اورده باشه فقط کیسه کشاهستندکه کورکورانه چاپلوسی میکنند ننگ برهرچی کیسه کشه ننگ برهرچی شیش تاخوره

    • بدون نام

      کیسه ای ها یکی یکی به دست بوسی سرور و اربابشان کیروش میروند و نوکری خودشان را ابراز میدارند !

    • بدون نام

      کی روش مافیا نیست ، اونهایی که می خواهند او را زمین بزنند و جایگاه هشت ساله و پرثمر او را تصاحب کنند و یک ساله تمام زحمات را به باد بدهند ، مافیا هستن . قدردان باشیم . الان قدرتمندترین فوتبال تاریخ ایران را داریم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج